niedziela, 25 grudnia 2022

Jesus at Xmas: Im więcej dajesz, tym bardziej rośnie miłość

 Steve Beckow


 

W ten świąteczny dzień pozwólmy Jezusowi przemówić.

Cieszę się i jestem zaszczycony, że tak wielu poświęca czas w tym momencie roku, w czasie przesilenia, aby uczcić moje narodziny. Nie jest to dokładna data narodzin, ale to nie ma znaczenia. Ważne jest to, że spotykacie się razem, aby pamiętać moje przesłania miłości. (1)

Byłem istotą ludzką na Ziemi - nie zapominajcie o tym. Byłem człowiekiem wśród ludzi, który przyszedł przynieść coś nowego, iskrę świadomości, która poruszyła serca ludzi. W moim człowieczeństwie byłem często udręczony i wypełniony rozpaczą, ponieważ czułem się tak, jakbym przynosił wodę na pustynię, pustynię, pod którą również cierpiałem.

Energetycznie istniała zbiorowa świadomość, która była zasłonięta lub zamknięta przez strach i myśli o władzy. W czasach, w których żyłam, istniała silna hierarchia. Ta hierarchia utrzymywała wszystko i wszystkich - bogatych i biednych, potężnych i bezsilnych, mężczyzn i kobiety - oddzielnie i na swoim miejscu.

W rezultacie energia duszy, która jest wolna i kreatywna, miała trudności z przepływem. Przybyłem, aby przynieść innowacje, często czując się uwięzionym w ówczesnej rzeczywistości.

Mówię wam o tym, ponieważ przechodzicie przez coś bardzo podobnego. (2)

Dlaczego chciałem przyjść na Ziemię [było] nie tylko po to, aby nauczać o kontynuacji istnienia i zdolności do poruszania się w formie i poza nią, ale także po to, aby mieć doświadczenie miłości w sobie, a z tego dokonać wymiany z moją rodziną, moją matką i ojcem, moimi braćmi i siostrami, moją ukochaną żoną i dziećmi, moimi apostołami, moimi uczniami i moimi przyjaciółmi.

Przyszedłem, aby nauczyć się utrzymywać miłość nawet dla tych, którzy nie odwzajemnili mojej miłości i to była lekcja. Nie musiałem osądzać ani aprobować ich życia czy postępowania. Nie miałem ochoty zbierać kamieni. Doszedłem do wniosku, że dawanie komuś miłości, nawet gdy on tobą gardzi, jest darem dla twojego własnego serca. Miłość jest zwracana, może nie przez tę osobę, ale przez wszechświat i inne istoty ludzkie. Miłość nigdy się nie marnuje. Im więcej dajesz, tym bardziej ona rośnie i tym więcej otrzymujesz. ...

Tak często słyszę błagania waszych serc do Mnie, do Matki i Ojca: "Nie czuję miłości; jedyne co czuję to samotność i opuszczenie." Dla tych z was, którzy siedzą w tej ciemności waszej duszy, po prostu wpuśćcie Mnie. Przyjdę delikatnie i rozświetlę wasze serce raz jeszcze. Zakotwiczę w was moją świadomość, abyście poznali i byli ponownie miłością, bo taki jest cel. (3)

Kiedy doświadczasz siebie czując żal, smutek lub jakiekolwiek niezadowolenie z okoliczności swojego życia, proszę wezwij mnie. Jestem zawsze dostępny i zawsze natychmiast odpowiem na wasze wezwanie! Moją radością jest pomagać wam wszystkim w waszych trwających procesach przebudzenia, które dla wielu z was są bardzo niepokojące. (4)

Przypisy

(1) "Transcript of Interview with Jesus on Biblical Mysteries, Dec. 19, 2011," Dec. 21, 2011, na https://goldenageofgaia.com/2011/12/21/transcript-of-interview-with-jesus-on-biblical-mysteries-dec-1-2011/.

(2) "Jeshua: Inner Change is the Key", via Pamela Kribbe, January 25, 2021, at https://goldenageofgaia.com/2021/01/25/jeshua-inner-change-is-the-key/.

(3) Linda Dillon, The Jesus Book: Messages for the 21st Century. Rada Miłości, 2016.

(4) "Jesus Through John: Sorrow", 14 października 2020, na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/10/14/jesus-through-john-3/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz