piątek, 27 maja 2022

Ten, Który Służy i Shoshanna: Wyższe Wibracje

 


Om, mani, padme, hum; om, mani, padme, hum; hum, mani, padme, hum, hum, hum. Pozdrowienia dla ciebie!

Ten, który służy tutaj, a Shoshanna jest tutaj. I jesteśmy gotowi dalej dawać czadu, dalej posuwać ten cały proces do przodu, tak jak pilnie pracowaliśmy z wami wszystkimi. A kiedy mówimy o was wszystkich, mówimy o tym, co wykracza poza tę grupę, poza to wezwanie, które macie, mówimy o tym, co wykracza nawet poza tych, którzy początkowo będą czytać te słowa lub słuchać tych słów.

Ale jak to rezonuje, jak rezonuje wibracja: wyższa wibracja. A te wezwania i te połączenia, które mamy z wami, są rzeczywiście wyższą wibracją i rezonują na całą populację planety, nawet o tym nie wiedząc, nie mając nawet najmniejszego pojęcia o tym, o czym tu mówimy. Mimo to wywiera wpływ.

I wy, każdy z was, rzeczywiście wywieracie wpływ we wszystkim, co myślicie, mówicie i robicie. Zawsze o tym wiedzcie. W tym momencie macie więcej mocy, niż możecie sobie wyobrazić. I będzie tego coraz więcej, gdy w pełni zrozumiecie, kim jesteście i do czego jesteście zdolni.

Jesteśmy gotowi na wasze pytania, jeśli je macie.

Gość: Mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: To jest to samo, o co miałem zapytać w zeszłym tygodniu. Zastanawiam się tylko, czy wraz z nadejściem 5G, nie jestem pewien, czy jest ona jeszcze tak zaludniona, jak chcą tego mocodawcy, ale zastanawiam się, czy poprzez 5G aktywowane zostaną szczepionki, które ludzie otrzymali na wirusa Corona, i czy to sprawi, że ludzie, którzy zostali zaszczepieni, staną się jak zombie, by robić wszystko, co chce kabała. Zastanawiałem się, czy to jest część tych planów.

OWS: To, co możemy powiedzieć, to że rzeczywiście była to część ich planu. Raczej nie tylko część, ale właśnie taki był ich plan. I pilnie nad tym pracowali, aby do tego doprowadzić.

Wiedzcie jednak, że w tym samym czasie, gdy oni pracowali nad swoimi planami, Siły Światła, wasze Przymierze, wasze Białe Czapki, jak je nazywacie, były w pełni świadome tego całego planu, prawie zanim się on w ogóle zaczął. Nie obawiajcie się więc, Drodzy, nie ma się czym martwić. Wielu bowiem jest w trakcie przepracowywania tego i upewniania się, że nic z tego nie będzie miało miejsca. Nie obawiajcie się więc tego, a już na pewno nie obawiajcie się. Ponieważ wasza wiedza jest głęboko w was i wiecie, że nie ma powodu, by się tego bać. Ponieważ wiesz, że my, ci z nas, którzy pracują z tobą jako część Sojuszu, pracując razem tutaj, daliśmy temu dobrą kontrolę. Shoshanna, czy masz coś do dodania?

SHOSHANNA: (Wyższe Ja Joanny, channelingowane przez JoAnnę McConnell)

Nie mamy.

OWS: Bardzo dobrze. Czy to była dla ciebie wystarczająca odpowiedź?

Gość: Ja się nie martwię o siebie, bo ja nie dostałem szczepionki. Myślałem o moim synu, który ją dostał.

OWS: Mówimy tu o tych, o których mówisz, a nie bezpośrednio o tobie. Mówimy tylko o zbiorowości, o której tutaj mówimy.

Gość: Dziękuję bardzo.

OWS: Tak. Bardzo dobrze. Czy są tu jeszcze jakieś pytania?

Gość: Czy możesz trochę bardziej szczegółowo opowiedzieć o tej dobrej nowinie? I zgadzam się z twoją odpowiedzią. Czy niektórzy z tych ludzi, którzy otrzymali szczepionki i dawki przypominające, ucierpią na zdrowiu w najbliższej przyszłości z powodu tego, o czym mówią niektórzy lekarze pierwszego kontaktu? Czy więcej z nich może zdecydować się na opuszczenie swojego ciała z powodu szczepionki?

OWS: Oczywiście jest to możliwe. Nie powiemy, że w tym momencie jest to pełna możliwość. Ponieważ istnieje wiele sił działających przeciwko temu, aby nie dopuścić do tego, aby to się stało, tak że wprowadzą te medyczne... nie lubimy tego terminu "medyczne" tutaj... bardziej zaawansowaną technologię, która będzie się pojawiać, aby doprowadzić do pełnych zmian w ciele fizycznym, eterycznym, a nawet w formie astralnej. Tak, że nawet ci, którzy zostali zahipnotyzowani, nie wiedząc w pełni, co przyjmują, będą mogli znaleźć lekarstwo, jak powiemy, w miarę jak będzie się ono pojawiać.

Jest więcej osób, które to ujawniają. I rzeczywiście, w miarę jak to odkrywamy, tak się dzieje, nawet te procesy, które są obecnie wprowadzane przez lekarzy, o których właśnie mówiłaś, którzy przynoszą zrozumienie, że mogą doprowadzić do całkowitego odwrócenia tego, co im podano. To nadchodzi i jest bardzo możliwe, że będą mieli to zapewnione, jeśli będą tego szukać. Dobrze?

Może będą musieli przeprowadzić dalsze badania i poszukać tego sami, kiedy będą gotowi i staną się bardziej przebudzeni na to, co włożyli do swojego ciała. Dobrze? Shoshanna?

Shoshanna: Zgadzamy się. Nie dodajemy się do tego.

OWS: Bardzo dobrze. Czy to wam wystarczyło?

Gość: Tak. Dziękuję bardzo.

OWS: Dobrze, czy jest tu jeszcze jakieś pytanie?

 
Gość: Tak. Proszę o więcej i głębsze informacje na temat Strażników, Kosmicznych i Planetarnych. Mam poczucie, jaki jest ich cel i mój cel. Odnosi się to również do mojej Siostry Strażniczki w naszej grupie tutaj. Skąd one pochodzą? Dlaczego tu są? Jakakolwiek głębsza, bardziej szczegółowa informacja o Strażnikach.

OWS: Stwierdzamy, że właściwie odpowiedzieliśmy już wcześniej na to pytanie i zaczniemy odpowiedź od tej samej odpowiedzi, której udzieliliśmy poprzednim razem. Oni, i ty, obserwują. Po to tu przybyliście. To właśnie od pewnego czasu robią Strażnicy - obserwują, obserwują. Czuwali nad tymi, którzy potrzebowali pomocy po drodze.

Nie żeby bezpośrednio udzielali tej pomocy, ale byli katalizatorem prowadzącym do innych, którzy następnie mogliby pomóc tutaj, widzisz? Byli tacy, którzy czuwali nad tą planetą przez niezliczone eony i przynosili niezbędną pomoc, o którą wzywano w różnych czasach. A ty, jak wiesz, byłeś jednym z nich, którzy czuwali nad całym tym procesem.

Ale teraz jesteś tutaj. Jesteście tu teraz, w tym momencie, już nie obserwując, ale bawiąc się. Bawiąc się w iluzję. Używamy tu bezpośredniego terminu "zabawa", ponieważ jeśli spojrzysz na to w ten sposób, to może to być zabawa. Z pewnością może to być radosne, jeśli na to pozwolisz. Nawet jeśli te wszystkie rzeczy dzieją się wokół was w świecie zewnętrznym i wszyscy mówią: "O, kto to jest ja, zobaczcie, jakie to wszystko jest straszne". Dla tych, którzy mają oczy, by widzieć, i uszy, by słyszeć, wcale tak nie jest. Wcale nie jest straszne. To jest to, co z tego zrobicie. Więc zrób z tego, co możesz, aby wnieść radość w każdą chwilę, którą znajdziesz.

A jako obserwator, kontynuuj obserwację, kontynuuj obserwację, ale kontynuuj zabawę, obserwując wszystko, co się tu dzieje, dobrze? Shoshanna, czy chciałabyś coś dodać?

Shoshanna: Dodamy tylko jedną perspektywę. Czy możemy dodać naszą perspektywę, Droga Siostro?

Gość: Tak.

Shoshanna: Droga Siostro, odpowiedź, której wielu szuka, zawsze przychodzi w najprostszej formie. Odpowiedź zawsze jest prosta, zawsze jest krótka, zawsze jest łatwa. Powiemy więc tym, którzy szukają głębszego znaczenia: nie ma głębszego znaczenia. Jest tym, czym jest. Jesteś tym, czym jesteś. Waszą ścieżką jest podążanie za swoim prawdziwym "ja" i to wszystko. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. Czy są jeszcze jakieś pytania?

Gość: Ja mam krótkie pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Zastanawiałem się, moim celem jest odzyskanie pamięci. Czy zbliżamy się do tego, jeśli chodzi o częstotliwość? Żebyśmy zaczęli pamiętać naszą przeszłość?

OWS: Odpowiedzielibyśmy na to, rzucając pytanie do was wszystkich: czy wielu z was nie odzyskuje, jak to mówicie, swojej pamięci? I nie musi to być w stanie czuwania. Może to być w stanie snu. Te rzeczy, które do was przychodzą, wracają, wracają wspomnienia. Może jeszcze nie w pełni na poziomie świadomym, ale są tam, aby je chwycić, jeśli chcesz, w każdym momencie, w którym są potrzebne.

Więc odpowiadając bezpośrednio na twoje pytanie: tak. Twoje wspomnienia wracają do Ciebie i w pewnym momencie zaowocują pełną pamięcią wszystkiego, czym byłeś podczas całego pobytu tutaj. Nie tylko tutaj, ale także w innych systemach, galaktykach i planetach. A więc to nadchodzi. Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: Dodamy tutaj jedną perspektywę. Czy możemy dodać naszą perspektywę, Droga Siostro?

Gość: Tak, proszę. Proszę bardzo.

Shoshanna: Droga Siostro, wszystko, o czym musisz pamiętać, lub ktokolwiek musi pamiętać, obecnie jest na zasadzie potrzeby. To jest na zasadzie potrzeby, abyście mogli ukończyć swoją ścieżkę, abyście pozostali na swojej misji, abyście pozostali na swojej ścieżce. Obecnie nie ma możliwości zrozumienia wszystkiego, czym byliście w trzecim wymiarze, ani nie jest to konieczne. Obecnie ścieżka dla wszystkich istot na tej planecie polega na życiu w chwili, byciu w chwili, znajdowaniu radości w chwili. Żyć chwilą. Nie żyć przeszłością i nie żyć przyszłością. Twoje wibracje podnoszą się, gdy żyjesz chwilą. Nie podnosi się, gdy żyjesz przeszłością. Nie podnosi się, gdy żyjesz przyszłością. Planeta wymaga, aby wszyscy Pracownicy Światła żyli chwilą obecną, aby wibracja stała się najwyższa, jaka może być, aby podnieść całą ludzkość i zakończyć proces wznoszenia.

Tak więc jakiekolwiek wspomnienie przychodzi do ciebie, pamiętaj, że jest ono potrzebne, aby dać ci siłę do życia na twojej ścieżce i do wypełnienia twojej misji. Namaste.

OWS: I dodamy tutaj, że pełne przypomnienie nie może być obsłużone przez twój centralny system nerwowy w tym momencie, ponieważ twoja wibracja nie jest jeszcze wystarczająco wysoka na bardziej regularnym poziomie. To nadejdzie. Ale twoja wibracja i twoja świadomość muszą wzrosnąć do znacznie wyższej częstotliwości, abyś mógł poradzić sobie z naporem, powiemy, pamięci powracającej do ciebie. Dobrze?

Gość: Dziękuję.

OWS: Czy byłyby jeszcze jakieś pytania, zanim wypuścimy kanał?

Gość: Ten, Który Służy, miałem sen, chyba pod koniec zeszłego tygodnia. Chciałem ci go zrelacjonować w zeszłym tygodniu, ale nie byłem w stanie. Teraz przypominam sobie sny. Nie śniłem od lat i było to bardzo przykre, ponieważ chciałem zobaczyć to, co widzą wszyscy inni. Nie pamiętałem ich, nie widziałem ich, ani nic takiego. Dlatego ostatnio moje sny są bardzo żywe, bardzo żywe. W snach pojawia się wielu członków rodziny.

Ale w jednym z nich, jak już mówiłem, w zeszłym tygodniu, coś się wydarzyło. Było w nim małe dziecko. Było nas kilka osób, chyba trzy panie, które stały w kręgu. Do budynku typu szkolnego weszło małe dziecko. To była ona, wyglądała jak dziecko tubylcze, w typie indiańskim, krótkie włosy, oliwkowa skóra. Podeszła bardzo cicho. Wszyscy rozmawialiśmy. Być może siedzieliśmy, bo była mała, a ona podeszła, położyła rękę na głowie każdego z nas i pobłogosławiła nas lub zrobiła coś w tym rodzaju. Patrzyłem na nią, zastanawiając się, kto to jest? Kiedy zaczęła odchodzić, dałem jej znak, żeby się trzymała, a ja położyłem rękę na jej głowie i pobłogosławiłem ją z powrotem. Spojrzała na mnie zszokowana.

Powiedziałem: "Chodź, pójdziemy razem". Zaczęliśmy iść przez korytarz. Kiedy przechodziliśmy obok jakiegoś pomieszczenia, było to pomieszczenie, w którym odbywały się zajęcia. Spojrzała na salę i poczułem, że jest jej trochę niewygodnie. Pomyślałem, co to jest. Potem szedłem z nią dalej.

Wyszłyśmy z budynku i nagle znalazłyśmy się na otwartej przestrzeni gór. Szliśmy przez teren przypominający prerię, a kiedy zbliżaliśmy się do góry, siedział tam tybetański mężczyzna o długich białych włosach, w sukni i innych rzeczach. Szedłem z małym dzieckiem, pytając, jak sądzę, skąd pochodzi, albo "jak mogę ci pomóc, czy mogę ci w jakiś sposób pomóc, czy potrzebujesz pomocy?". Oferowałem jej swoją pomoc. Wyglądała tak smutno, wiesz?

Gdy tylko dotarliśmy do starszego mężczyzny siedzącego z boku u podnóża góry, ona zniknęła. Szukałem jej i pytałem: "Gdzie ona poszła?". Góry były bardzo ciemne, czarne i spiczaste. Takich gór jeszcze nie widziałem. Powiedział: "na tę górę, tam", wskazał. Kiedy patrzyłem (w jakiś sposób byłem teraz na tej górze, razem z nim) i mogłem zobaczyć góry, o których mówił, były one dalej i znowu były spiczaste, czarne i wyglądały naprawdę niesamowicie. Powiedział: "Ona poszła w tamtą stronę". Zapytałem: "Kto to był?". Nie odpowiedział mi. Po prostu poszedł obok i usiadł.

Zapytam więc. Kto to był? Czy to był aspekt mnie samego w innym czasie życia? Jeśli potrafisz na to odpowiedzieć.

OWS: Zanim to zrobimy, poprosimy Shoshannę, czy chcesz odpowiedzieć?

Shoshanna: Tak. Możemy się tutaj podzielić.

OWS: Tak. Czuliśmy to, tak. Więc tak, proszę bardzo.

Shoshanna: Możemy się tym dzielić, Droga Siostro. Czy możemy się dzielić?

Gość: Tak, proszę.

Shoshanna: Droga Siostro, dziecko to potencjał. Dziecko zawiera w sobie mądrość, współczucie, zrozumienie, nieskrępowaną miłość. Coś, co jest nowe. Coś, co jest jasne. Coś, co świat, w którym żyjesz, niekoniecznie honoruje.

To dziecko, które pojawiło się w Twoim śnie, jest potencjałem dla Ziemi. Miłość, mądrość, współczucie i błogosławieństwo, które wypowiada dla planety. Ona widzi wszystko. Błogosławi wszystko. Przyszła więc do triady, trzech kobiet mądrości, które widzisz w swoim śnie, i błogosławi twoją prawdę, błogosławi twoje zrozumienie, błogosławi twoją mądrość i wzmacnia twoją mądrość. Po to właśnie tam była.

I kiedy przechodzi obok klasy, jest zaskoczona, ponieważ w tym pomieszczeniu, w tej klasie, mówi się kłamstwa. W tej sali brakuje jasności. Dochodzi do rażących nieporozumień, a ona jest zaskoczona.

Zabiera was więc do jasnej przestrzeni, przestrzeni mądrości, przestrzeni piękna, gdzie prawda może być poznana. Bo prawda nie jest znana człowiekowi. Prawdę zna natura. Prawda jest znana tam. I kiedy ona pokazuje wam mądrość tej, którą widzieliście z białą brodą i białymi włosami, która spędziła całe życie, ucząc się mądrości życia i mądrości planety. I ona wam to pokazuje.

I tam właśnie się udaje, ponieważ musi na wszelkie sposoby próbować rzucić na to swoje światło, swoją prawdę, swoje współczucie, swoją miłość, aby przenieść tam wibrację. Ponieważ na waszej planecie wciąż czai się wiele ciemności. Ona jest ucieleśnieniem prawdy, światła, mądrości, miłości i po to właśnie się wam ukazała. Namaste.

OWS: Wspaniała, wspaniała interpretacja. Tak.

Shoshanna: Czy to rezonuje z Tobą, Droga?

Gość: Tak. Widzę to wszystko tak, jak Ty to mówisz. Jakie to piękne. Dziękuję. Namaste.

 
Shoshanna: Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. W takim razie mamy jedno pytanie mailowe, które tutaj przedstawimy. Jest ono dość proste. W pewnym sensie już na nie odpowiedzieliśmy, ale zajmiemy się nim bezpośrednio tutaj. Ten ktoś chce wiedzieć, czy zapis akashic może być osiągnięty tutaj przez kogokolwiek, a kiedy to zrobi, czy będzie mógł mieć pełną pamięć o tym, kim jest, co zrobił, gdzie był, wszystkie te rzeczy.

Tak, rzeczywiście, możemy odpowiedzieć na to bezpośrednio, mówiąc, że wy, ci z was, zbiorowi wy, którzy są w procesie przebudzenia i odnajdują swoje pełne przebudzenie, będą mieli dostęp do waszych własnych zapisów akaszycznych, gdzie te wspomnienia powrócą do was i wszystko wróci do was, aby być pełnym procesem przepływającym przez was tutaj. To nadchodzi i to do was przyjdzie.

Jeśli chodzi o to, czy możecie czytać zapisy akaszyczne innych osób, czy też nie, to będzie to również możliwe, jeśli ci, którzy mają swoje zapisy akaszyczne, pozwolą wam na to. Niektórzy nawet teraz są w stanie odczytać cudzy zapis akaszyczny, ale znowu muszą poprosić o pozwolenie, a potem można je przedstawić. To właśnie powiemy. Shoshanna, czy masz coś do dodania w tej sprawie?

Shoshanna: Powiemy tylko, że ta idea, która została tu przedstawiona, aby odpowiedzieć na temat historii waszej duszy, znanej jako zapis akashic, jest bardzo wrażliwą informacją. I pomysł czytania tego zapisu akashic jest tylko w razie potrzeby. Tylko wtedy, gdy doprowadzi to duszę, którą chcesz oświecić, do punktu na jej drodze, który pomoże jej wypełnić misję. Nie jest to nic, czym można się bawić. Nie jest to nic, na czym można stosować magiczne sztuczki. To jest historia duszy i jest ona chroniona, więc tylko nieliczni mają do niej dostęp.

OWS: Bardzo dobrze. I tak, było jeszcze jedno pytanie, które przyjmiemy, jeśli zechce je zadać?

Gość: Tak, chcę. Cześć. Dzwoniłam do Ciebie ostatnio, kiedy miałam kryzys zdrowotny. Chcę bardzo podziękować Shoshannie za jej rady. Czuję się znacznie lepiej, moja podróż do szpitala przebiegła bardzo dobrze i chciałabym zadać pytanie. Wygląda na to, że ta podróż do szpitala i zaćmienie księżyca zbiegły się w czasie. Wygląda na to, że tego dnia całe moje życie znalazło się w punkcie zero. A teraz czuję, że mają się przede mną otworzyć nowe drzwi i że zmieniam linię czasu lub coś w tym stylu. Czy mógłbyś mi to wyjaśnić?

OWS: Zastanawiasz się, czy - jak mówisz - "drzwi się otworzą" dla ciebie?

Gość: Tak, bo wydaje mi się, że doszedłem do punktu zerowego i wszystkie drzwi zostały zamknięte, moje poprzednie życie się skończyło i jakby przyszło do mnie nowe życie.

OWS: Tak. Kiedy mówisz o "punkcie zerowym", nie do końca rozumiesz, do czego to się odnosi. Jest to dość obszerny temat, którego nie będziemy w tym momencie poruszać.

Ale nie osiągnąłeś jeszcze w pełni punktu zerowego w sobie. Zmierzacie w tym kierunku. Jest to część procesu wznoszenia. Zbliżacie się jednak do punktu, w którym znajdziecie trochę nowego kierunku, jak to tutaj powiemy, który dla was nadchodzi. Zazwyczaj nie lubimy bezpośrednio mówić o tego typu rzeczach podczas tych rozmów, więc skierujemy to do zbiorowości, która słucha tego teraz w odniesieniu do tego, do czego wszyscy zmierzacie, jeśli chodzi o kierunek.

Od pewnego czasu jesteście na pewnej ścieżce. Ale ta ścieżka ma się, że tak powiemy, rozejść. Coraz bardziej odchodzić od trzeciowymiarowej ekspresji, coraz bardziej, coraz bardziej. I właśnie w tym kierunku zmierzacie. Każdy z was podąża w tym kierunku. I nie oznacza to, że nie będziecie mieli swojego życia, że nie będziecie mogli cieszyć się swoim życiem, ale będziecie cieszyć się swoim życiem, ale w 5-D lub bardziej 5-D ekspresji w tym życiu. To jest to, co możemy teraz powiedzieć na ten temat. Shoshanna, czy masz coś więcej do dodania?

Shoshanna: Odpowiemy tutaj. Damy perspektywę. Czy możemy zaproponować naszą perspektywę, Droga?

Gość: Tak, proszę. Dziękuję.

Shoshanna: Droga Jedynko, masz rację w swojej ocenie. Rozumiesz swoją nową ścieżkę i musisz starać się nią kroczyć. Masz rację. Namaste.

OWS: Tak. Bardzo dobrze.

Gość: W takim razie kończymy tutaj na ten czas. Shoshanna, czy masz jakieś pożegnalne przesłanie?

Shoshanna: Powiemy, że jest konieczne, jest niezmiernie ważne w tym czasie i w tych chwilach, aby być swoim prawdziwym "ja", żyć swoim prawdziwym "ja" i być wiernym sobie, ponieważ jest wiele fałszu, który skrada się wokół ciebie, aby próbować odciągnąć cię od jasności, od prawdy. Bądź wierny sobie. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. I powiemy tutaj, tak jak mówiliśmy już kilka razy wcześniej: zapnijcie pasy, bo wasz Kansas zaraz pójdzie na bok! Mamy tu na myśli, oczywiście, wasz film "Matrix" i to, co spotkało Neo. A wy wszyscy jesteście tutaj Neo.

Shanti. Pokój niech będzie z wami. Bądźcie jednością.

**Kanał: James McConnell

www.meetup.com/ancient-awakenings

www.ancientawakenings.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz