piątek, 27 maja 2022

Pielęgnowanie cech boskich



27 maja 2022 r. przez Steve'a Beckowa


Boskie cechy są rogiem niebiańskich rozkoszy

Pobierz tutaj: Natura i znaczenie Boskich cech na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/05/Nature-and-Significance-of-the-Divine-Qualities-2.pdf.

Niektórzy ludzie robią zakupy w supermarketach ekologicznych. Inni w sklepach ze zdrową żywnością. Inni na rynkach rolnych.

Ja robię zakupy w supermarkecie Boskich Jakości. Szybko się w nich zakochuję.

Nieważna jest szczypta cynamonu na moich lodach. Chciałabym poczuć odrobinę błogości z .....

Jakoś nigdy nie udaje mi się ominąć "z....".

Zachwyciło mnie odkrywanie boskich właściwości. Mówi zreformowany troll spod mostu. Jeszcze do niedawna nie miałem z nich żadnego pożytku, chyba że dotarłeś bardzo głęboko, pod moją obronę, i przyznałem się, że naprawdę mi na nich zależy.

Ale otwarte cieszenie się boskimi cechami? To by zrujnowało mój wizerunek zrzędliwego, starego piernika.

Ale teraz, dzięki temu, że chronisz mnie przed kompromisami współczesnego biura, wśród których moje pisanie nie przetrwałoby, mogę zgłębiać boskie cechy i pomagać w odnajdywaniu ścieżek.



 

Wiem, że to jest to - boskie cechy - to jest to. To jest ziemia opłacona, Shangri-La, Ziemia Obiecana.

Nie jesteśmy migrantami na tej ziemi. Jesteśmy jej pierwotnymi mieszkańcami.

Boskie cechy to sposób mówienia o naszej pierwotnej naturze. Jesteśmy pierwotnie niewinni, czyści, spokojni, radośni, błogością, współczuciem i wszystkimi innymi cnotami.  Opisują one, jak nasza najgłębsza Istota, nasza Dusza, odnosi się do nas samych i naszego otoczenia.

Ale boskie cechy nie są miejscem, do którego można się dostać. Są miejscem, z którego trzeba przyjść, a które jest przytłumione przez nadmiar vasanas, czyli podstawowych problemów, które nosimy przy sobie.

Mamy już pokój, radość i miłość. Teraz musimy wejść w interakcję z nich. Dla niektórych będzie to wielki skok. Dla mnie jest.

Najlepiej robić małe kroki, jakkolwiek by to dla ciebie nie wyglądało. Aby jednak zachęcić Cię do działania, chcę Ci powiedzieć, że możesz być trollem pod mostem, a mimo to doświadczać stanów boskich. A to wymaga pracy.

W każdej minucie każdego dnia muszę wybierać miłość, a nie rację, wygraną czy poniżanie kogoś. Za każdym razem, kiedy mi się to udaje, uznaję to za zwycięstwo, biorąc pod uwagę, dokąd chcę dojść i na co muszę się przygotować.

Pierwsze dziesięć lat istnienia tego bloga było dla mnie oczyszczaniem z wazan. Następne dziesięć lat będzie poświęcone ponownemu połączeniu się z naszymi pierwotnymi boskimi cechami i pielęgnowaniu ich.

Ściągnij tutaj: Natura i znaczenie Boskich Jakości na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2022/05/Nature-and-Significance-of-the-Divine-Qualities-2.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz