środa, 25 maja 2022

Saint Germain: Pytania i odpowiedzi Fioletowy Płomień

 

Pytanie 1

Dziękuję za tę możliwość. Proszę omówić najlepszy sposób praktykowania ochrony przed, w trakcie i po praktykach Fioletowego Płomienia. Czy istnieje zalecany sposób przywoływania Archanioła Michała?

St Germain: Przed przywołaniem fioletowego płomienia, używając podanego przeze mnie śpiewu: "Jestem Istotą Fioletowego Ognia. Jestem Czystością, której pragnie Bóg", zapewni ci ochronę. To jest w intencji. Recytuj to tyle razy, ile uznasz za konieczne, aby usunąć w sobie zanieczyszczenia. Kiedy usuniesz te zanieczyszczenia, zdasz sobie sprawę, że ochrona nie jest konieczna. Jesteś istotą boskości, Bóg nie ma przed czym się chronić, ani ty nie powinieneś mieć.

Śpiewanie tej pieśni w ciągu dnia jest dobrym sposobem na pozostanie w harmonii z fioletowym płomieniem.

Mówienie prawdy jest zawsze dobrą ochroną. To właśnie w kłamstwach jesteś bezbronny.

Archanioł Michał jest zawsze przy każdym, kto pracuje z fioletowym płomieniem. Trzykrotne wypowiedzenie jego imienia sprowadzi go do Ciebie.

Przekazałem Elżbiecie Prorok modlitwę, którą możesz przekazać: "Archaniele Michale. Pomóż mi! Pomóż mi! Pomóż mi!". Proszę powtórzyć ją trzy razy.

Ja: Widzę go teraz, jak odwraca głowę. Teraz mam dreszcze! LOL Tak, wzywałam Go - bardzo często. A On nigdy mnie nie zawiódł - nigdy!

Pytanie 2
To jest pytanie szczegółowe, związane z pytaniem pierwszym. Przed wydaniem dekretów Fioletowego Płomienia używam obecnie skryptu z książki Elizabeth Clare Prophet "Violet Flame to heal body mind & soul", który zawiera dekret Tuby Światła (3 razy) {"Beloved I AM presence bright...."), po którym następuje modlitwa Piersiowa z użyciem Pana Michała (3 razy) ("Lord Michael before, Lord Michael behind...."). Następnie wygłaszam dekrety Fioletowego Płomienia, zgodnie ze strukturą broszury Proroka. Wydaje się, że jest to skuteczne przed i w trakcie dekretów; chciałbym jednak uzyskać sugestie, jak zapewnić ochronę po sesji dekretów.

St. Germain: Kontynuuj odmawianie dekretów, jeśli czujesz, że ochrona jest konieczna. Chodzi o twoje zestrojenie - kiedy jesteś zestrojony z Bogiem, ochrona nie jest konieczna. Kiedy jesteś zestrojony ze swoim obliczem, wtedy jesteś w kłamstwie. Poczujesz, jak przepływa przez ciebie energia siły i ochrony, kiedy będziesz wystarczająco wyćwiczony w tych dekretach.

Pytanie 3
To jest konkretne pytanie związane z pytaniem pierwszym. Chciałabym prosić o sugestie, jak na bieżąco przywoływać ochronę, abym mogła wizualizować Fioletowy Płomień w moim codziennym życiu w miarę rozwoju wydarzeń. Dziękuję za Twój czas i uwagę.

St Germain: To rzeczywiście jest warte uwagi. Ponownie, ma to związek z twoją intencją, twoimi przekonaniami i tym, czy nie wprowadzają cię one w błąd. Fioletowy płomień jest wystarczającą ochroną, mój przyjacielu, transmutujesz negatywne energie, nie ma większej ochrony niż ta. Ci, przed którymi chcesz się chronić, są tym, co transmutujesz za pomocą fioletowego płomienia - negatywnymi energiami.

Indygo, lamentujący nad faktem, że jest transmutatorem negatywnych energii, jest w rzeczywistości najbardziej chronionym gwiezdnym ziarenkiem na Ziemi, jeśli faktycznie wykorzysta te protokoły i rozwinie w nich biegłość. W przeciwnym razie są atakowane i pozbawiane swojej siły życiowej.

Zauważ, że Asztar Sheran jest Indygo, jest przedstawiony z fioletowym promieniem w odwróconej dłoni. Czy myślisz, że Bóg źle stworzyłby istotę, która miała przyjść na ziemię, aby stawić czoła ciemnym siłom, tym o negatywnej energii? Nie, fioletowy płomień, gdy jest umiejętnie używany, sam w sobie jest ochroną. Tak!

**Channel: Sharon Stewart

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz