piątek, 27 maja 2022

Gdzieś na świecie zawsze jest godzina szósta - Afirmacja płomienia świecy St. Germaine

 

Tom odkrył wspaniały sposób na medytację i afirmację fioletowego płomienia St. Germaine. Kiedy mi to opisał, pomyślałam, że jest to inspirujący sposób na wyrwanie się na chwilę z dnia, z chaosu, z nagłówków gazet i dramatów i stworzenie oazy spokoju i miłości. Gorąco polecam wam to ćwiczenie afirmacyjne z St. Germaine, niezależnie od tego, czy zrobicie je o 18:00, jak w oryginale, czy w dowolnym momencie w ten pełen miłości, kreatywny sposób, jaki znalazł Tom. -Sitara

Tom napisał:

2 maja Kathleen zamieściła artykuł zatytułowany "Zapal płomień z St. Germaine każdego dnia o 18.00, gdziekolwiek jesteśmy" (1), aby zapalić świecę i wysłać miłość. Niestety, jak się okazało, prawie każdego wieczoru o 18:00 nasza rodzina albo je, albo przygotowuje kolację, więc rzadko udawało mi się to zrobić.

Pomyślałem więc, żeby wybrać inną strefę lub strefy czasowe i miejsca, na których mógłbym się skupić. Wszedłem na stronę zegara światowego z 356 najpopularniejszymi miastami na świecie i posortowałem je według czasu:

https://www.timeanddate.com/worldclock/?sort=2&low=5

Na szczycie KAŻDEJ godziny, którą wybierzesz, aby wykonać tę medytację/afirmację, wejdź na tę listę i pokaże ci ona, gdzie na świecie jest godzina 18:00.

Następnie chciałam mieć możliwość zwizualizowania miejsca w mieście lub kraju, do którego mogłabym wysłać miłość, więc weszłam na Google Images:

https://images.google.com/

Tutaj wpisuję nazwę kraju i dodaję słowo "wieś", na przykład wieś pakistańska. (Przy okazji, jeśli nie wiesz, jak nazywa się kraj, w którym leży miasto, kliknij na nazwę miasta, a pokaże Ci się również nazwa kraju, np. klikając na Kapsztad, zobaczysz "Aktualny czas lokalny w Kapsztadzie, RPA") Następnie wybieram obrazek, który mi się podoba i trzymam go na ekranie, gdy zapalam świecę i powtarzam przesłanie:

"Ja jestem światłem, ja jestem miłością, ja jestem życiem. Zapalam to światło dla pokoju, wolności i przebaczenia. Bóg jest moją tarczą, a prawda jest moim mieczem".

To był dla mnie cudowny moment za każdym razem, gdy to robiłem, czy to raz dziennie, czy cztery razy dziennie. Przekonałem się, że każdy kraj ma piękne krajobrazy. Piękno jest na całym świecie.

Jezioro Ghizer Pakistan:

 

 Farma kwiatowa w Zjednoczonych Emiratach Arabskich: to nie tylko pustynia

 

Dołącz do St. Germaine i do nas wszystkich, by nieść światu fioletowy płomień Miłości.

Footnote
(1) https://goldenageofgaia.com/2022/05/02/light-a-flame-with-st-germaine/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz