poniedziałek, 30 maja 2022

Adama z Telos: Symptomy wzniesienia

 

Pozdrowienia, Umiłowane Osoby.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy połączyć się z wami tutaj, dzisiaj, i wysyłamy wam naszą największą Miłość z serca Telos.

Drodzy Jedyni, krystaliczna struktura planety zmienia się na częstotliwości 5D i to łączy się z waszym ludzkim DNA i kodami RNA w waszych ciałach.

Może to spowodować to, co nazywacie "Objawami Wzniesienia", takimi jak zawroty głowy, problemy ze snem i tak dalej.

Jak zawsze podczas tych faz intensywnych energii, ważne jest, aby być miłym dla siebie, odpoczywać, medytować i pić dużo czystej wody.

W tym samym czasie wasza świadomość ogromnie się rozszerza i wasza zdolność do integrowania Świadomości Obecności JAM JEST w waszych umysłowych, emocjonalnych, fizycznych i duchowych ciałach wzrasta dogłębnie.

To pozwala ci coraz bardziej kontrolować swoje myśli, słowa, emocje i pole energetyczne, by wyrażać Obecność JESTEM w codziennym życiu.

Nadal wymaga to twojej świadomej intencji, aby zestroić twoje myśli, słowa, emocje i pole energetyczne z twoją Obecnością JESTEM.

Im więcej będziesz wzywał Obecności JESTEM, by wypełniła twoje jestestwo, tym łatwiejsze stanie się twoje życie tutaj.

Spełnieniem twojego Boskiego Celu i powodu, dla którego tu jesteś, jest bycie fizycznym naczyniem dla twojej Obecności JESTEM, by stworzyć tu Niebo na Ziemi i wyprzeć ciemność swoim Boskim Światłem.

Zanim wcieliliście się w tym życiu, widzieliście potrzebę planety Ziemi, ponieważ waszym zamiarem było sprowadzenie tego Boskiego Światła.

Już samo wasze przebywanie tutaj i wasze własne podnoszenie częstotliwości wibracyjnych Boskim Światłem waszej Obecności JESTEM wypełnia wasz Boski Cel.

Mogą być inne rzeczy, które przyszliście tu osiągnąć, ale Drodzy, wasze własne promieniowanie Boskiego Światła i wasze Wzniesienie ma głęboki wpływ na tę planetę.

Oczywiście, możecie pójść o krok dalej, przywołując na Ziemię Boskie Światło Boga i Wywyższonej Krainy, co jest kolejnym ważnym powodem, dla którego tu jesteście.

Jesteśmy orędownikami waszego zwycięstwa w Świetle!

Witamy w Domu!

Przesyłamy wam wszystkim tak wiele miłości...

Jesteście niesieni na skrzydłach Aniołów, by przynieść Nową Ziemię.

Wiedzcie w swoim sercu, że zawsze jesteście otoczeni przez swoich Aniołów, Wzniesionych Mistrzów, Przewodników, Galaktyczne Rodziny Światła i tak, również przez waszą rodzinę i przyjaciół na Telos - i zawsze będziecie.

Drogie istoty, idziemy z wami w tej podróży i jesteście kochani ponad miarę - zawsze.

Jestem wasz brat Adama z Telos.

**Kanał: Asara Adams

**Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz