piątek, 4 marca 2022

Rozmowa o duszy dla jednostki lub zbiorowości




https://voiceoffreedom.ca/the-soul-conversation-for-an-individual-or-the-collective/

Czasami trudno jest rozmawiać z drugim człowiekiem w fizycznej sferze ludzkiej.

Eteryczna rozmowa z duszą jest sposobem na otwarcie komunikacji.

W odczycie, którego udzieliła Linda Dillon, 

kanał Rady Miłości, Catri'anna,

 moja główna przewodniczka, wyjaśnia:

Najpierw wejdź w medytację. 

Wejdź do swojego serca

 i przywołaj Wyższą Jaźń (lub Kolektyw), 

z którą chcesz porozmawiać.

Powiedz tej osobie (lub grupie) o swojej Miłości,

 o swoim szacunku, o zrozumieniu, 

że jesteście częścią tego samego świętego kręgu, 

a następnie przekaż wiadomość, którą chcesz przekazać.

Twoja rozmowa przenika i spływa do (grupowego) umysłu, ego, osobowości.

Przesłanie zostanie odebrane głośno i wyraźnie,

 tak aby zobaczyli, że istnieją różne wybory,

 w dokonywaniu których są wspierani.

Mówiąc ze swojego Wyższego Ja do Wyższego Ja drugiej osoby

 ~ zaoferuj swoją pomoc 

~ daj im znać, że jesteś tam dla nich.

Fizyczna trójwymiarowa rozmowa ma miejsce po kilku rozmowach duszy,

 po tym, jak rozmowa duszy jest zakotwiczona. 

Prawdziwa praca została wykonana poza sferą fizyczną.

Kiedy w rozmowie dusz pytamy: 

"Czego potrzebujesz?", osoba, 

z którą rozmawiamy, 

zawsze udzieli nam odpowiedzi.

 Więc dajesz jej to.

Czasami jest to uznanie. 

Czasem jest to lekkie popchnięcie.

 Czasami jest to więcej Miłości.

Rozmowa z duszą jest najłatwiejszym 

i najszybszym sposobem na uzyskanie rezultatów.

Oto przykładowe sformułowania. 

Możesz je dowolnie dostosować do różnych sytuacji:
Proszę, wiedz, że kocham Cię z całego serca.
Pozwól mi powiedzieć Ci o mojej czci, o mojej wiedzy
o tym, że jesteś w stanie wykonać pracę, którą wybrałeś.
Mam do ciebie pełne zaufanie na całym świecie,
w wasze zdolności, w wasze jasne ja, że będziecie w stanie to przeprowadzić.
Nie mam nic przeciwko temu, co robisz, dopóki jesteś wierna
swojemu świętemu ja i swojej podróży.
Oferuję ci moją pomoc. Jestem tu dla ciebie.
Jestem tu dla ciebie w tej podróży, w tym rozwoju.
Wierzę w ciebie z całych sił.
Czego potrzebujesz? Jestem tu dla ciebie.


***

Dla tych, których bliscy zmagają się z uzależnieniem

 (tu przykład rodzica z BC Canada):

Boska jakość radości, Archanioł Gabrielle:

Siła uzdrawiania - mówiliśmy o radości, 

ale znowu kwestia rodzica/małżonka - to boli, 

kiedy widzisz, że twoja ukochana osoba błądzi,

 a szczególnie jeśli błądzi nie w sposób oczyszczenia, 

ale w sposób wyboru, wyboru alternatywnej ścieżki.

Teraz także zrozumcie, i przypominam wam, 

że nawet ci, którzy są na alternatywnych ścieżkach, 

wciąż są penetrowani i podnoszeni, 

i doprowadzani do punktu wejścia do portalu,

więc nie traćcie nadziei ani wiary.

Oto kilka bardzo praktycznych rad,

 rozmowy z duszami - bardzo skuteczne i potężne.

Przypomnij osobie lub grupie podczas modlitwy, medytacji:
Jestem twoim przyjacielem/rodzicem/małżonkiem i kocham cię.
Kocham Cię od zawsze.
Czczę Cię.
Szanuję Cię.
Znam Prawdę o tym, kim naprawdę jesteś.
Wspieram Cię.
Czy możesz do mnie wrócić?
Czy możesz uwolnić się od uzależnienia?

Następnie wysyłasz mu/jej Fioletowy Płomień.
Jest to Płomień Obecności Ja Jestem.



Można to zrobić również w medytacji:
Złącz dłonie,
umieść dziecko/ współmałżonka w swoich dłoniach,
trzymaj jego/jej zdjęcie
i wyślij energię
Fioletowego Płomienia z St. Germaine.
Będzie ona przenikać, będzie docierać,
dotrze nie tylko na całą planetę
ale także w całym Wszechświecie.

***

INDYWIDUALNE / ZBIOROWE
ROZMOWA DUSZ
Proszę, wiedz, że kocham cię z całego serca.
Pozwól, że powiem Ci o mojej czci, o mojej wiedzy
że Ty i ja jesteśmy tu po to, by razem być spokojni, łagodni, pełni wdzięku.
Mam do Ciebie pełne zaufanie na całym świecie,
w twoje zdolności, w twoje jasne ja, by to uszanować,
zmienić swoje zachowanie dla wygody wszystkich.
Ja i wielu innych brzydzimy się zachowaniem, które nie wynika z miłości.
Proszę, bądźcie wierni swojemu świętemu ja, swojej świętej podróży.
Oferuję ci moją pomoc. Jestem tu dla was.
Jestem tu dla was w tej świętej podróży,
w tym świętym rozwoju.
Mam w Ciebie całą wiarę na świecie.
Czego ci potrzeba? Jestem tu dla Ciebie.


***

W wyższych sferach panuje pokój.
Jesteśmy tu po to, by stworzyć go na Ziemi.
Rozmowy Dusz mogą być przekazywane
do całej ludzkiej zbiorowości.

Kiedy miliardy ludzi trzymają
energię jedynej akceptowalnej rzeczywistości
jest pokój i Miłość
wtedy zapanuje pokój.
Archanioł Michał
przez Lindę Dillon,
kanał dla Rady Miłości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz