piątek, 4 marca 2022

Gwiezdne dzieci i pozaziemskie połączenie



Gwiezdne Dzieci - Jak rozpoznać "Nosicieli Światła?"

Na naszej planecie wcielają się nowe pokolenia dzieci, które bardzo różnią się od poprzednich generacji. Nadano im wiele imion, takich jak Indigos, Kryształowe Dzieci, Dzieci Światła czy Gwiezdne Dzieci.

Dzieci te są o wiele bardziej świadome wielowymiarowo niż to, co obecnie uważa się za "normę". Wiele z nich ma głębokie zrozumienie swojej wielowymiarowej rzeczywistości i mówi o pomaganiu ludzkości w przebudzeniu się do wyższego stanu świadomości. Mogą oni być również świadomi kontaktu z pozaziemskimi inteligencjami nie będącymi ludźmi.

"Na naszej planecie istnieje rasa istot, których liczba rośnie, choć wizualnie i fizycznie nie są one rozróżnialne dla większości ludzi. Są one "nosicielami światła" i są tutaj, aby kierować przebudzeniem ziemskiej świadomości. Nowe Dzieci rodzą się bez programów i doprowadzą do Globalnego Przebudzenia." - Tracey Taylor artystka/eksperymentatorka

Grupy metafizyczne rozpoznały te dzieci i zaproponowały etykiety wyjaśniające różnice między nimi. Niektóre z nich są jednak nazywane dysfunkcyjnymi, ponieważ mają trudności w socjalizacji lub radzeniu sobie z presją i uwarunkowaniami, jakie stawia przed nimi współczesne społeczeństwo.

Etykiety te obejmują ADD (Attention Deficit Disorder), zespół Aspergera, formy autyzmu i dysleksję. Etykiety te mogą jednak wynikać z naszego braku zrozumienia sposobu, w jaki te pokolenia funkcjonują lub postrzegają rzeczywistość.

Okazuje się, że wiele z nich zmaga się z uwarunkowaniami rzeczywistości trójwymiarowej.

Dr Ohlson, biolog molekularny, nazywa te osoby "literowcami". Ona sama uważa, że jest osobą literową, tzn. z zespołem Aspergera/ADHD i zbadała swoją wielowymiarową i fizyczną wrażliwość z praktycznej i naukowej perspektywy.

Chcesz dowiedzieć się więcej o "The New Human?". Watch This:  




Programy takie jak ADD, ADHD, Aspergery, "ludzie z literkami" nie są według mnie "zepsutymi lub dysfunkcyjnymi genami", ale zamiast tego oferują nowe wielowymiarowe umiejętności, które zapobiegają ograniczonemu przeprogramowaniu trzeciowymiarowej rzeczywistości. Literaci wykazują upośledzenie komunikacji między półkulami mózgowymi i dlatego do rozwiązywania tego samego problemu używają jednej strony mózgu. Chociaż uważa się, że są one dysfunkcyjne, może to być sposób na zwolnienie większej przestrzeni w mózgu do rozwiązywania trudnych zadań. Część Aspergera może być odpowiedzialna za "wyższą" wiedzę, nie jest zainteresowana tradycyjną nauką." - Dr Ohlson, Ph.D.

Dr Ohlson, biolog molekularny, wnosi do tego zjawiska dwie ważne perspektywy: Perspektywę podróży duszy oraz nasze pozaziemskie gwiezdne pochodzenie.

"To nie jest tak proste jak obce DNA. To kombinacja genetycznie ulepszonych ciał w połączeniu z duszami z różnych miejsc naszego Wszechświata, które wcielają się w te "ulepszone" ciała. Dusze mają różne częstotliwości/wibracje w zależności od ich statusu ewolucyjnego i to odgrywa rolę w aktywacji DNA w danym ciele.

"Uważam, że musimy również wziąć pod uwagę zbiorową duszę Homo sapiens. Ludzie-litery" mają ponadnormatywne komórki czuciowe na skórze. Słyszą w zakresie powyżej normy. Są świadomi drobniejszych niż normalnie różnic w odcieniach kolorów. Smak i węch są wzmocnione. Wrażliwi na wszystkie częstotliwości i mogą być przytłoczeni przez przeciążenie sensoryczne. Wrażliwe na promieniowanie radioaktywne, a także na pola energetyczne i energię bijącą od rozzłoszczonych ludzi lub zwierząt." - Dr Ohlson, Ph.D.

Dr Ohlson zaobserwował, że obliczony poziom acetylocholiny i dopaminy w mózgu jest wyższy u Ludzi z Literami i sugeruje, jak pomóc tym dzieciom radzić sobie z trójwymiarowymi wyzwaniami. Literaci potrzebują dodatkowej pomocy żywieniowej, aby poradzić sobie z wyzwaniami, oraz suplementów multiwitaminowych i mineralnych:

Wyjaśnia, że acetylocholina powstaje z choliny należącej do rodziny witamin B. Literaci potrzebują więcej choliny, ale także innych witamin z grupy B, ponieważ zużywają jej więcej. Na tym właśnie polega prostota "lekarstwa". Autorka stwierdza:

*Witamina D3 50 mikrogramów/dzień, witamina C 1-2 gramy/dzień

* Sporadycznie może być potrzebny żel krzemionkowy na żołądek i układ nerwowy oraz probiotyk na florę jelitową.

* Dla układu nerwowego i mózgu (pełniącego wszystkie funkcje w organizmie, co ma kluczowe znaczenie).

* Witaminy B w postaci kompleksu (po 25 mg B1, B2, B6, PABA, Inozytol) (50 mg B3, B5, Cholina) (50 mikrogramów B12, 25 mikrogramów B15, 150 mikrogramów Biotyny i 200 mikrogramów Kwasu foliowego).

Uwaga: W przypadku większości witamin B jest to dawka przekraczająca zalecane dzienne spożycie, ale jej rodzina przyjmuje ją codziennie od ponad 10 lat bez żadnych skutków ubocznych i coraz zdrowsza.

Olej omega 3,6,9.

MSM (metylosulfonulmetan): Początkowo należy zacząć od kilku ziaren do maksymalnej dawki dwóch łyżek dziennie. Wspomaga on reakcje enzymatyczne w mózgu i tworzenie acetylocholiny z choliny.

Najlepiej przyjmować ją rano lub w ciągu dnia, ponieważ dodaje energii i może nie pozwalać zasnąć w nocy. W celu zapobiegania stanom lękowym zażywaj Valerian officinalis w dawce od 200mg/dobę do 1200mg/dobę, a w przypadku depresji Hypericum officinalis (od 600mg/dobę do 900mg/dobę).

Neil Gould, badacz ufologów, autor książki "Bliskie spotkania z ADHD", wyjaśnił w swojej książce, że zdiagnozowano u niego ADHD w późniejszym okresie życia. Wspomina, że zawsze inaczej postrzegał rzeczywistość i dlatego trudno mu było odnaleźć się w tak silnie zaprogramowanym świecie 3D. Ponownie interpretuje on etykietę ADHD jako "Zawsze wybierany do wyższych wymiarów".

Wierzę, że interpretacja Neila jest o wiele bardziej dokładna i zbieżna z biologiem molekularnym Ds Williamem Brownem, który również rozpoznaje zjawisko Nowego Człowieka i zachodzące obecnie modyfikacje w naszych kodach genetycznych.

"Wierzę, że modyfikacje genetyczne zachodzące obecnie in Utero w rzeczywistości produkują 'Nowych Ludzi'. Ich NOWA architektura genetyczna pozwala im widzieć świat w sposób wielowymiarowy. Uważam, że badania wykazałyby, że uśpione regiony genetyczne są integrowane z systemami biologicznymi i występują u nas wszystkich, tworząc rozszerzoną świadomość.

"Obserwujemy wykładniczy wzrost liczby dzieci z ADD, autyzmem i Indygo. Ich mózgi pracują szybciej i wierzę, że one już "WIEDZĄ", czego są uczone. Wewnętrzne" zrozumienie wiedzy i informacji działa na poziomie bio-molekularnym - jest to informacja trans-generacyjna. Jest ona "zakodowana" w strukturze atomowej cząsteczki DNA. Można uzyskać do niej dostęp w sposób bardziej efektywny, aby uzyskać cechy podobne do sawanta. Modyfikacja DNA przypomina raczej przebudowę genomu w celu ponownego udostępnienia uśpionych regionów". - Neil Gould, autor książki Close Encounters of the ADHD Kind (Bliskie spotkania z ludźmi z ADHD)

Wizyty istot pozaziemskich są bardzo ważnym czynnikiem, ponieważ wiadomo, że te "inteligencje" są bardzo zainteresowane ludzkim DNA, a badania sugerują, że były one zaangażowane w zmiany w ludzkim DNA. Dlatego jest to logiczne i może wyjaśniać niektóre z "różnic", jakie obserwujemy w zachowaniu Nowych Ludzi.

Uważam, że logiczne jest założenie, że jest to bezpośrednio związane z ludzkimi spotkaniami z nie-ludzkimi inteligencjami. Moje hipotezy opierają się na dwudziestoletnich badaniach nad zjawiskami spotkań pozaziemskich i 3000 przypadków.

Dzieci świadomie przypominają sobie czas spędzony na statkach kosmicznych, często swoją planetę pochodzenia i swoją "misję".

Tematy związane z:

    Ich prawdziwego pochodzenia, tj. gwiezdnej rodziny.
    Poprzednie życia na innych planetach.
    Ich misji na planecie Ziemia.
    Prawdziwa historia tej planety i początki ludzkości:
    Świadomie przypominają sobie, że zostali zabrani na statki kosmiczne i czego się na nich nauczyli.
    Umiejętności wielowymiarowe wzmocnione dzięki edukacji w szkołach kosmicznych.
    Co tak naprawdę dzieje się w związku z tajnymi programami i ukrytymi celami?
    Cel istnienia pewnych starożytnych miejsc i technologii.
    Umiejętność tłumaczenia niektórych języków gwiezdnych i skryptów zarówno w języku, jak i z powrotem na angielski, a także źródła tych informacji:
    Odkodować niektóre symbole i dzieła sztuki pochodzące ze spotkań z ET.
    Potrafi łączyć się ze wszystkimi formami żywymi i nieożywionymi na poziomie wielowymiarowym: zwierzętami, roślinami i minerałami.
    Zdolności uzdrawiania.
    Piszą niezwykłe skrypty, mówią w językach gwiazd i rysują symbole oraz istoty, z którymi wchodzą w interakcje.

Z moich badań wynika, że jest to zjawisko globalne i dzieci te występują we wszystkich kulturach. Demonstrują one swoje wielowymiarowe umiejętności:

    Postrzeganie duchów
    Pola energetyczne
    Istoty pozaziemskie
    Zdalne wywieranie wpływu
    Zdolności telepatyczne
    Wiedza, której nie zdobyli świadomie
    Zdolności uzdrawiania
    Uniwersalna duchowość
    Zdolności telekinetyczne
    Prekognicja (widzenie przyszłych wydarzeń)

Paul Dong i Thomas E. Raffill w książce China's Super Psychics (Chińscy superpsychicy) również wymieniają niektóre z wyżej wymienionych zdolności parapsychicznych.  Nazywają to zjawisko EMF (Extra Human Functions) lub HAS (High Sense Abilities).  Dzieci są jednak obecnie w wielu kulturach postrzegane przede wszystkim jako superpsychicy, bez zrozumienia, że mogą to być zmiany, które nie wynikają z naturalnej ewolucji, ale z działania inteligencji pozaziemskiej.

Nieżyjący już dr Roger Leir, pionier Ufologii, najbardziej znany ze swojej pracy polegającej na usuwaniu obiektów wszczepionych po spotkaniach z istotami pozaziemskimi. Dr Leir był przekonany, że ludzkość jest "ulepszana" poprzez kontakty i interakcje z istotami pozaziemskimi.

 

"Doszedłem do wniosku, że nie tylko są wśród nas gwiezdne dzieci, ale cała rasa ludzka posuwa się naprzód w tempie, które jest mało prawdopodobne, by wynikało z powolnych sił ewolucyjnych, ale o wiele bardziej prawdopodobne jest to, że ten szybki rozwój gatunku ludzkiego wynika z ingerencji kosmitów w nasze ciała i umysły". - Dr Roger Leir. Autor, Obcy i skalpel

Zmagania Nowego Człowieka polegają na działaniu i funkcjonowaniu w sytuacji, gdy jego świadomość i zrozumienie nie są rozumiane lub uznawane. a Może się to przejawiać jako arogancja lub frustracja, ale najczęściej jest to raczej smutek lub zakłopotanie. Mogą mieć poczucie, że ich gwiezdna rodzina ich opuściła, że trudno im tu być i chcą wrócić do domu. Może to być przytłaczające i prowadzić do świadomego lub nieświadomego pragnienia otępienia się alkoholem, narkotykami lub opuszczenia domu poprzez samobójstwo.

Ważne jest, aby ludzkość dostrzegła ten ewolucyjny skok w ludzkiej świadomości. Aby uznać, że te nowe pokolenia są inne z dobrego powodu, musimy posłuchać, co mają nam do powiedzenia. Oni naprawdę są "drogowskazami" dla rozwijającej się ludzkości.

Nowy Człowiek jest tutaj:

"Dorośli mają małe uszy, nie chcą słyszeć wiadomości, które próbujemy wam przekazać. Dlaczego nie słuchają?" - 9-letni NOWY CZŁOWIEK, który posługuje się gwiezdnymi językami, aby uzdrawiać wodę.

**By Mary Rodwell

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz