wtorek, 8 marca 2022

Dla mnie głębokie zanurzenie



7 marca 2022 r. przez Steve'a Beckowa


Mówiłem już o miłości w wyższym wymiarze, a tutaj Grupa Arcturian mówi o pokoju w wyższym wymiarze:

"Prawdziwy pokój jest pokojem, o którym trzeciowymiarowy stan świadomości nic nie wie i dlatego nigdy nie może go z powodzeniem stworzyć poprzez traktaty, wojny, dominację i karanie - idee oparte na poczuciu oddzielenia." (1)

Z pewnością pokój, tak jak go znałem przy kilku okazjach, nie był dla mnie tym, czego oczekiwałem i nie był podobny do niczego, co znałem wcześniej.

Mniej więcej tydzień lub dwa temu ponownie wszedłem w stan prawdziwego pokoju (wszystko jest nagrane). Jest on teraz łagodniejszy niż wtedy, gdy zaczynałem, ale zachowuje swoje zasadnicze cechy.

Umysł i uczucia są całkowicie wyciszone.  Jestem o wiele bardziej płynny i elastyczny niż wcześniej. Po prostu jestem tutaj i nic się ze mną nie dzieje.

Zauważyłem dziś, że straciłem wszelkie wrogie zamiary - po prostu będąc w tej przestrzeni. Nie wymagało to żadnej gimnastyki umysłowej, żadnego ścisłego reżimu ani powtarzania mantry. Nie stanąłem na głowie ani nie jadłem tylko określonego pożywienia.

Ten stan świadomości - spokój - po prostu powstał. I po prostu z powodu przebywania w nim wszystkie wrogie intencje zniknęły.

Nie byłem już nawet smarkaty. Naprawdę chciałem być przyjazny. Ta głębia nieszkodliwości jest dla mnie czymś nowym. Wszystkie moje automatyczne wzorce zachowań są całkiem męskie.

Zauważyłem też, że czuję się skończony z moją przeszłością. Nie mam już żadnych zagadek do rozwiązania, związków, które mnie wikłają, ani obciążeń dla mojej świadomości.

Nie ma już żadnych przywiązań, które uniemożliwiałyby mi wykonywanie moich obowiązków, gdy nadejdzie czas. Mogę jutro wstać z tego miejsca, jeśli zajdzie taka potrzeba, i zostawić je za sobą.

Ale wracając do pokoju. Saul mówi nam, że naszą naturą jest pokój.

"Twoją prawdziwą naturą jest doskonały spokój, 'pokój, który przewyższa wszelkie zrozumienie', a ty powracasz do wiecznej świadomości, nieskończenie potężnej wiedzy - o wiele większej niż doświadczenie - o własnej wspaniałości". (2)

Grupa Arcturian nazywa to naszym prawem wrodzonym.

"Pokój jest prawem wrodzonym każdego człowieka, ponieważ jest rzeczywistością - globalnie i indywidualnie". (3)

Pokój jest rzeczywistością. Wojna nie jest rzeczywistością. Wojnę trzeba sfinansować, wesprzeć, zaopatrzyć i uśmierzyć. Do prowadzenia wojny potrzeba bardzo wiele. Do utrzymania pokoju nie potrzeba nic.

Pokój jest domyślnym stanem natury.  Gdy nic go nie zakłóca, panuje pokój.  Wojna bardzo go zakłóca. Ale kiedy milkną działa, natura ponownie zajmuje pole bitwy.

Michał pyta:

"Jakie jest znaczenie pokoju? Tak, istnieją różne wyjaśnienia (...), ale tak naprawdę większość z nich odnosi się do zaprzestania lub braku wojny".

"Nie twierdzę oczywiście, że to nie jest istotne. Jest, ale nie jest to poziom pokoju - lub nie jest to pełnia misji pokoju, która została mi powierzona - z wami wszystkimi i z wieloma galaktykami daleko poza w imieniu i na rzecz Matki i Ojca." (4)

Jestem całkiem pewien, że poziom pokoju, o którym mówi, jest o wiele głębszy niż wszystko, co znałem. Ale to, co poznałem, to tylko przystanki na drodze, która tam prowadzi.

Chodzi o to, żebyśmy zrozumieli, że dopóki pozostajemy w świadomości trzeciego wymiaru, nie doświadczymy pokoju, który czeka na nas w piątym wymiarze.

Dodaje:

"Niektórzy z was nigdy nie mieli chwili spokoju, w ciele, w formie, w istnieniu tego wcielenia, które obecnie zajmujecie. Ale większość z was miała tę [wewnętrzną] świadomość pokoju". (5)

Smutno mi, gdy pomyślę, że niektórzy ludzie nigdy nie zaznali chwili spokoju. Jako osoba, która pracowała z prawem dotyczącym uchodźców, mogę sobie wyobrazić, że tak właśnie jest w naszym świecie.  Nieletnie panny młode, dzieci będące ofiarami handlu ludźmi, maltretowane żony.

Podejrzewam, że ta wewnętrzna wiedza, na którą wskazuje, pochodzi z doświadczenia pokoju w innych życiach.  Trudno mi opisać tę wewnętrzną wiedzę. Jest to coś w rodzaju poczucia pewności, że pokój istnieje, nawet jeśli nie odczuwamy go w danej chwili (lub kiedykolwiek). Po prostu wiesz, że pokój istnieje.

To, co nie jest tak powszechnie znane, to fakt, że jest on osiągalny.

I wreszcie sugeruje:

"Kiedy nie tylko akceptujemy poznanie prawdy, ale także zakotwiczamy ją w sobie, wtedy pojawia się przypływ, przypływ, nie do końca tsunami - ponieważ pokój jest spokojem - ale przypływ zwykłej wiedzy, że wszystko jest tak, jak powinno być. I nawet jeśli na zewnątrz panuje pozorny chaos, to dzięki utrzymywaniu tego pokoju wiemy, że zewnętrzna rzeczywistość, zewnętrzny świat się wyrówna." (6)

Czułem, że wszystko we mnie jest takie, jakie być powinno. Poczucie, że w rzeczywistości zewnętrznej wszystko jest w porządku - nie, ta jest przede mną.

Mój stan spokoju nie jest tak głęboki, żebym wiedział to, co opisuje tutaj Michael. Z niecierpliwością czekam na coraz głębsze wchodzenie w przestrzeń, aby odkryć to i inne urzeczywistnienia i przemiany w moim bycie, które pokój umożliwia.

Dla mnie to jest jak podążanie za Davidem Attenborough w dół, w błękitne głębiny. To jest dla mnie głębokie nurkowanie.

Przypisy 

(1) Grupa Arcturian, 25 czerwca 2017 r.

(2) Saul, 28 sierpnia 2013 r.

(3) Grupa Arcturian, 25 czerwca 2017 r.

(4) Archanioł Michał w "Transcript ~ Archangel Michael: Peace is Love, May 11, 2017," Channeled by Linda Dillon, at http://goldenageofgaia.com/2017/05/21/transcript-archangel-michael-peace-is-love-may-11-2017/.

(5) Loc. cit.

1 komentarz:

  1. Kosmici niech siedzą cicho. Robią tylko szum, maca w głowach.
    Pomagają e ręce są więcej warte niż doradzające języki.
    Srajcie, albo zlazcie z nocnika.

    OdpowiedzUsuń