wtorek, 30 czerwca 2020

Potwierdzenie teorii duchowej







W 2011 roku, Archanioł Michał tłumaczył mi Wstąpienie. To było siedem miesięcy po naszym "spotkaniu".  Powiedział:

"W tym momencie [Wzniesienia], co nazywamy chwilą, jest wybór. Czy chcecie - i może to nastąpić natychmiast, ponieważ tak wielu z was położyło fundament - czy chcecie być w sercu kogoś z miłości? Czy chcecie być w wyższej częstotliwości?

"W ostatniej sekundzie wystarczy powiedzieć "tak" i pozwolić się zalać temu, co możecie sobie wyobrazić jako pływową falę energii, która przetoczy się przez planetę. Dlatego mówimy, że wszyscy są zaproszeni." (2)

Potknąwszy się o cytat w bazie danych, czy mogę go zinterpretować? W jego opisie rozpoznaję aspekty własnego doświadczenia. I okazuje się, że potwierdził teorię, którą mam od lat, o czym omówię poniżej.

To jest planeta wolnej woli. Zawsze musimy pytać, a w odniesieniu do czegoś, co później do nas dotarło, musimy pokazać naszą otwartość, mówiąc "tak".

Matka, celebryci i galaktyczne istoty nie będą ingerować w nasze życie, jeśli nie zostaną zaproszeni. "Proście, a otrzymacie." Kiedy przynoszą nam coś do przyjęcia, zawsze też proszą. Musimy powiedzieć "tak".

W innych postach pokazywałem Matce i Michałowi, że moderują i modulują moje duchowe doświadczenia, więc mam pierwszą/ potwierdzoną wiedzę, że to robią. (3)

Musimy zmienić nasze myślenie z wierzenia, że "wygrywamy" oświecenie własnymi siłami lub z zaprzestania wysiłków na widzenie, że oświecenie następuje w wybranym przez Matkę momencie.

Ze względu na naturę oświecenia - jest to moment doskonałości - ten moment będzie całkowicie satysfakcjonujący. Na przykład, moje serce otworzyło się trzy godziny przed tym, jak 13 lutego 2015 r. miałem czytanie z Michałem. Idealne wyczucie czasu. I oczywiście samo to doświadczenie było poza ideałem.

Ale na razie odłóż to wszystko na bok. Pozwól mi powtórzyć Michaelowi:

"Czy chcesz być w sercu kogoś z miłości? Czy chcesz być w wyższej częstotliwości?

"W ostatniej sekundzie muszą tylko powiedzieć "tak" i pozwolić się zalać temu, co możesz sobie wyobrazić jako pływową falę energii, która przetnie planetę."

W porządku, byłem w "sercu jednej z miłości". Byłem w "wyższej częstotliwości".

Zostałem "zalany przez to, co możesz sobie wyobrazić jako pływową falę energii."

Wszystko to wydarzyło się w otworze serca, o którym wspomniałem.

Kiedy to, co Michael opisuje, dzieje się, spekuluję, że serce otwiera się w pełni i na stałe.  To jest Sahaja Nirvikalpa Samadhi, kulminacja Wzniesienia. Jest to wyzwolenie z Trzeciego Wymiaru sfery narodzin i śmierci oraz wejście do Piątego Wymiaru bez narodzin i bez śmierci.

Poczułam wewnętrzne tsunami miłości i utopiłam się w Oceanie Miłości. Ale to było chwilowe i z pewnością nie było to pełne doświadczenie miłości czy błogości. Gdyby tak było, zostałbym wyniesiony w górę i nie uważam się za takiego.

Ale Sahaja jest po prostu, zgodnie z moją teorią, głębszym doświadczeniem tej samej Miłości, którą czuje się, gdy otwiera się serce.  Sahaja jest przecież stałym i pełnym otwarciem serca.

Jak już powiedziałem wcześniej, nie jest tak, że mamy inne doświadczenie w każdej czakrze na naszej drodze oświecenia. Chodzi o to, że nasze doświadczenie wybranego ideału (Miłość do mnie, Kryszna do kogoś innego, Tao do jednej trzeciej) pogłębia się.  (4)

Michael potwierdził tę teorię dla mnie tutaj. Opisał ostatnią chwilę śmierci. To jest moment, w którym z ziemskiego punktu widzenia stajemy się "nieśmiertelni". Zawsze byliśmy nieśmiertelni, ale starożytni nie wierzyli, że tak jest. Musieliśmy wygrać nieśmiertelność poprzez zbawienie lub odkupienie (tj. Wzniesienie).

Tak więc Michał opisuje to, co chrześcijanie nazwaliby zbawieniem, kiedy śmiertelny "staje się" nieśmiertelnym. Przedstawił je jako "pływową falę energii, która przetoczy się przez planetę".  Pływową falę miłości.

Jego opis jest bardziej empatyczny niż mój. Oczywiście, że tak. Ale bardziej do rzeczy, ponieważ opisuje on ostatni moment śmiertelności - coś, nad czym należy być empatycznym - i pierwszy moment nieśmiertelności, potwierdza on dla mnie, że Wniebowstąpienie, dla mnie, kiedy to nastąpi, będzie pogłębieniem się Miłości.

Matka i Michał nie zamierzają zmienić mojego konia w połowie drogi. Otworzyli Bramę Miłości, a ja jestem teraz zapięty i jadę przez nią i w dół szlaku.

Opis Wzniesienia Michaela potwierdził moją teorię, że zagłębiamy się coraz głębiej w nasz wybrany ideał, a nie mamy różnych doświadczeń. (5) Sądziłem, że to pierwsze będzie mniej uciążliwe niż drugie. Biorąc pod uwagę, że wstępujemy jako planeta, wybrałbym najmniej uciążliwą drogę.

Przypisy:

Dang, nie mogę ci powiedzieć jak dobrze jest mieć duchową prawdę potwierdzoną.
(1) Steve Beckow, "Reading with Archangel Michael, 1 sierpnia 2011" przez Lindę Dillon, na http://stevebeckow.com/2011/08/reading-with-archangel-michael-august-2-2011-part-1/.

(2) Przeszedł on przez moje drugie czytanie 18 lutego 2011 roku. Moje pierwsze czytanie było z moim bliźniaczym płomieniem, Annastara, którego widziałem w jasnym śnie. Chcąc wiedzieć, kim ona była, poprosiłem Lindę o czytanie na 9 grudnia 2010 roku.

AAM i ja nie przestaliśmy rozmawiać od tego czasu. Jestem jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie, którzy mieli to doświadczenie. Jeśli przestanie jutro, mam wystarczająco dużo wskazówek, aby utrzymać mnie przez... dziesięciolecia.

(3) "AAM on Truncated Experiences", 21 marca 2017, pod adresem https://goldenageofgaia.com/2017/03/21/aam-on-truncated-experiences/, "Service before Enlightenment - Part 1/2," 29 stycznia 2020, pod adresem https://goldenageofgaia.com/2020/01/29/service-before-enlightenment-part-1-2/ oraz Service before Enlightenment - Part 2/2," 30 stycznia 2020, pod adresem https://goldenageofgaia.com/2020/01/30/service-before-enlightenment-part-2-2/.

(4) Ponieważ Krishna jest Miłością, a serce Tao jest Miłością, na pewno nie zamierzam przegapić.

(5) Jednak oświecenie nie może być ograniczone. Wszystko jest możliwe.

https://goldenageofgaia.com/2020/06/30/311555/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz