sobota, 20 czerwca 2020

Muzyka serca

Obraz może zawierać: 3 osoby, tekst „Many people are actually afraid to heal because their entire identity is centered around the trauma they've experienced They have no idea who they are outside of trauma and that unknown can be terrifying.”

Widzieć to, co niewidzialne, słyszeć to, co niesłyszane, czuć to, co niewidzialne. Wzniesienie nie jest działaniem, lecz stanem umysłu i częstotliwością serca. Częstotliwość serca powinna być stałym punktem ciężkości. 
Wzniesienie jest procesem powrotu do ciebie przed rozpoczęciem procesu twojego istnienia człowieka trzeciego wymiaru. Wyższe wasze wyrazy są zawsze z wami, aby pomóc wam przypomnieć sobie wasze prawdziwe ja w tym obecnym wcieleniu.
Ponownie, gdy rozszerzycie swoją świadomość, przypomnicie sobie wasze połączenie z tym, co niewidzialne, niewidzialne i niewidzialne. Zaczniecie podsłuchiwać wszystkich Clair...
Dla niektórych niewiarygodnie trudno jest wyobrazić sobie takie istnienie, postrzegać rzeczywistość tak tam na zewnątrz, lecz dlatego wybraliście to wcielenie.  Niezwykle ważne jest, abyście całkowicie zaufali swojemu wysoko-wymiarowemu ja.
Pamiętaj, że wiele osób wokół ciebie nie dostrzega tego, co przeżywasz, ponieważ nie są one całkiem skalibrowane do postrzegania 5-wymiarowego, tak jak ty. Oznacza to, że nadal działają one w 3-wymiarowym systemie operacyjnym.  W 3-wymiarowym systemie operacyjnym wszystko jest rządzone przez czas, więc nadal pracują nad tym, aby coś się wydarzyło w przyszłości. To jest ten taniec, który wielu z nas robi, co nazywam posiadaniem stopy w dwóch różnych światach.
Przyszłość jest pod dużym wpływem przeszłości, ponieważ oboje są związani przez czas tylko wtedy, gdy wasza świadomość jest nadal ograniczona przez postrzeganie w trzecim wymiarze. Ponieważ wychodząc z 3-wymiarowego istnienia nie ma czasu.
W 3D twoja przeszłość często rządzi twoją teraźniejszością, więc trudno jest stworzyć lepszą przyszłość. Czwarty wymiar rzeczywistości jest nadal nieco rządzony przez czas to po prostu znacznie szybciej. Dlatego też podczas medytacji lub w stanie snu wydaje się, że zajęło to dużo czasu, ale kiedy wracasz do swojej 3-wymiarowej świadomości przekonasz się, że minęło bardzo mało czasu.
Pamiętaj, że to, że nie widzisz, nie słyszysz ani nie dotykasz fizycznie nie oznacza, że nie dzieje się to tuż przed tobą, tylko, że dzieje się to z wyższą częstotliwością rezonansu, której nasze trójwymiarowe umysły nie mogą jeszcze dostrzec.
Ludzkość wkrótce przypomni sobie jak zamanifestować ideę, myśl itp. w swojej świadomości w wymiarze fizycznym, ponieważ istnieje ona już teraz w 5-tym wymiarze. To wszystko łączy się i linie czasowe zaczynają krwawić razem.

Teri Wade


Polecam:http://tamaretykaserca.blogspot.com/

Muzyka serca

Tapeta Serce muzyka • sztuka, piękno, klasyczny • REDRO.pl



Przekształcanie bicia serca w fortepianowe melodie

Linda Mahdesian

Nie spodziewaj się, że usłyszysz bicie serca słuchając “Pieśni serca”. To, co słyszysz jest muzyką – miłymi, śpiewnymi melodiami granymi na pianinie. Ale sposób, w jaki to przedostało się z EKG na CD stanowi złożony czterostopniowy proces.
_____________________________________________________
To, co stało się efektem tej unikalnej współpracy ojca i syna,
 lekarza i muzyka,  jest najprawdopodobniej pierwszą próbą
zastosowania najprawdziwszych rytmów serca
jako szablonu dla muzycznej kompozycji.
____________________________________________________
Dr Goldberger i jego współpracownicy w Beth Israel Hospital w Bostonie otrzymali cyfrowy zapis magnetofonowy uderzeń serca pacjentów, używając monitora Holtera, kieszonkowego magnetofonu-rejestratora elektrokardiogramu, mogącego pomieścić tysiące kolejnych uderzeń serca przez cały dzień.



Następnie używając komputera, badacze mierzyli precyzyjne przerwy pomiędzy kolejnymi uderzeniami, tworząc wykres graficzny zmian w rytmach serca chwila po chwili. Podczas gdy twój puls odczuwasz jako doskonale regularny, to tak naprawdę masz do czynienia z ogromną, a jednocześnie bardzo subtelną zmiennością, różniącą jedno uderzenie od drugiego. Te zmiany, wahania wytwarzane są przez normalne funkcjonowanie autonomicznego systemu nerwowego, który może spowodować zwolnienie uderzeń serca lub ich przyśpieszenie. Dlatego też normalne bicie serca „jest bardziej tańcem, aniżeli marszem”, mówi dr Goldberger.

Trzecim krokiem w tworzeniu tych pieśni jest przetworzenie czasowych odstępów między uderzeniami serca w liczby całkowite. Używając programu komputerowego przetworzono te odstępy w około 330 liczb całkowitych na każdy zbiór danych. (Zespół zaczął prace mając zarejestrowanych 100 000 uderzeń serca, następnie obliczył średnią każdych 300 uderzeń, ażeby wykluczyć przypadkowe, tymczasowe wahania spowodowane ruchem lub oddechem.)

Czwarty i ostatni krok polegał na wzięciu powstałych serii liczb i przetłumaczeniu ich na nuty muzyczne. Każda liczba całkowita, w zakresie od 1 do 18, odpowiada konkretnej nucie na muzycznej skali diatonicznej. Ciąg liczb całkowitych wytworzonych przez przeciętne uderzenie serca generuje melodię, a zmiany tonów były proporcjonalne do zmian w rytmach serca. Zach Goldberger wybrał następnie oznaczenie tonacji, rytm i harmoniczny akompaniament dla każdej melodii. Jednakże wiodąca linia melodyczna każdego kawałka pozostała wierna oryginalnemu czasowemu cyklowi uderzeń serca.


 Wektor, muzyka, serca. Elementy, komplet, wektor, projektować ...

____________________________
normalne bicie serca
„jest bardziej tańcem, aniżeli marszem”
_____________________________
Według dra Goldbergera twór tych muzycznych odwzorowań rodzi podstawowe pytanie: dlaczego bicie serca, częściej aniżeli rzadziej, tworzy przyjemne muzycznie lub też interesujące sekwencje nutowe, nie drażniące hałaśliwością czy też nudnymi powtórzeniami? Odpowiedź może leżeć w pochodzeniu zmienności rytmów serca. Dr Goldberger i jego koledzy pokazali, że końcowy złożony wzorzec zmienności i odmian ma matematyczną strukturę fraktalu. Termin „fraktal” opisuje obiekty takie jak drzewa czy formacje koralowe, które są skomponowane z małych jednostek przypominających większą formę całości – właściwość nazywana samopodobieństwem.

Muzyczność “Pieśni serca” rodzi kolejne pytanie, mówi dr Goldberger: czy może kompozycja muzyczna dotyczyć, przynajmniej częściowo, odtworzenia przez umysł własnych, naturalnie złożonych rytmów i częstotliwości wibracyjnych ciała? Być może to, co ucho i mózg postrzegają jako przyjemne lub ciekawe to warianty tonów, które rezonują lub powtarzają własną złożoną (fraktalną) zmienność i powiększanie (stopniowanie po skali). „Przywracanie harmonii w ciele może okazać się czymś więcej niż metaforą”, mówi dr Goldberger. „Może się okazać, że będziemy uczyć się od muzyki.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz