sobota, 27 czerwca 2020

David Wilcock i Dannion Brinkley Wideo: Spełnione proroctwa! -- Część







Źródło:  Golden Age of Gaia  |

 Do  Kat 26 czerwca 2020 r.

 David Wilcock i Dannion Brinkley wideo: 
Spełnione proroctwa! 6-21-20 
Część 2 Kat

 „Statki kosmiczne” Gilberta Williamsa David Wilcock jest najlepiej sprzedającym się pisarzem, profesjonalnym wykładowcą, filmowcem i badaczem starożytnych cywilizacji, nauki o świadomości oraz nowych paradygmatów energii i materii. Jego książki The Source Field Investigations, The Synchronicity Key i The Ascension Mysteries były bestsellerami New York Timesa. Wilcock jest także producentem konsultingowym i regularnie pojawia się w hitowym hicie The History Channel, Ancient Aliens. 

W sumie był w ponad 600 odcinkach telewizyjnych.

Dannion Brinkley jest znany na całym świecie z tego, że ma cztery doświadczenia bliskie śmierci. Jego książki opisujące jego doświadczenia w życiu pozagrobowym Saved by the Light i At Peace In The Light to New York Times i międzynarodowe bestsellery. Sprzedał ponad dwadzieścia dwa miliony książek. W części 1 wideo 6-21-20 Wilcock / Brinkley Brinkley wyjawił, że pracował we Wspólnocie Wywiadowczej od lat siedemdziesiątych i posiadał poświadczenie bezpieczeństwa przez czterdzieści osiem lat. W ciągu ostatnich kilku dni poświadczenie bezpieczeństwa Brinkley zostało właśnie podniesione do wysokiego poziomu kontrwywiadu. Uznałem to za inspirujący cytat z książki Brinkleya „Saved by the Light:” „…… zdobyłem wiedzę, którą mogłem wykorzystać, aby poprawić swoje życie. Słyszałem w głowie przesłanie Istoty, jakby przez telepatię:

Ludzie są potężnymi Duchowymi Istotami, które mają tworzyć dobro na Ziemi.
Tego dobra zwykle nie osiąga się poprzez odważne działania,
ale w pojedynczych aktach dobroci między ludźmi.
Liczą się małe rzeczy, ponieważ są bardziej spontaniczne
i pokazują, kim naprawdę jesteś.

Byłem podniecony
Znałem teraz prosty sekret udoskonalania Ludzkości.
Ilość miłości i dobrych uczuć, które masz pod koniec życia,
jest równa miłości i dobrym uczuciom, które wyrażasz w swoim życiu.
To było takie proste. ” ~ Dannion Brinkley 

(1.) Jako dziecko lat 60. usłyszałem ten piękny pomysł w piosence: „I w końcu miłość, którą przyjmujesz, jest równa miłości, którą kochasz”.

~ The Beatles, The End, 

9-26-69 Przedstawiam część 2 mojej transkrypcji filmu 

6-21-20 Wilcock / Brinkley i całym sercem zgadzam się z tym, co mówią: Nadszedł czas na oficjalne ujawnienie istot pozaziemskich na Ziemi . Nadszedł czas na Prawdę o tym, co naprawdę działo się przez ostatnie tysiąclecia na Ziemi, kim jest dokładnie stan głęboki / cabal / iluminaci i dlaczego systematycznie niszczą Gaję, jej Królestwa i Ludzkość.

Nadszedł czas, aby ludzkość obudziła się z naszą Boskością i Nieśmiertelnością; zrozumieć, kim jesteśmy i skąd pochodzimy.

Nadszedł czas na wdrożenie GESARA i natychmiastowe wydanie 6000 patentów technologii, które od ponad stu lat są tłumione przez głęboki stan, co znacznie poprawi jakość życia Ziemi, jej Królestw i Ludzkości. Mam nadzieję, że spodoba ci się David i Dannion. Są fascynujące, pouczające i pomocne, szczególnie w tym zawrotnym momencie podczas Wniebowstąpienia Gai, Królestw, Ludzkości i Galaktyki.

David Wilcock ma rzadki dar przesiewania przez oszustwo kabały i wymyślania faktów i planów za zasłoną iluminatów. Jest w tym świetny.

Ci ludzie inspirują mnie do tego, aby absolutnie wiedzieć bez wątpienia, że ​​w tej chwili możemy mieć cudowny, nieskazitelny i ekscytujący Świat: Miasta Światła, Tęczowe Niebo, Pokój, Prawda, Szczęście, Zdrowie, Obfitość, Blask, Kreatywność , Innowacja, życzliwość, szacunek dla całego życia, NIE WIĘCEJ SZKODY, podróże międzywymiarowe, podróże w czasie i przestrzeni za pomocą rzemiosła lub myśli oraz więcej cudów, niż mogę sobie wyobrazić. Jestem im bardzo wdzięczny. Z błogosławieństwem pokoju, zdrowia i obfitości dla wszystkich - jesteśmy Boginią, Suwerenną, Wolną. xo, Kat
_____________________

David Wilcock i Dannion Brinkley wideo: Spełnione proroctwa! 6-21-20 Część 2 Przepisywane przez Kat

         



36:55 David Wilcock czytając uwagi Prezydenta Trumpa na Światowym Forum Ekonomicznym, Davos, Szwajcaria 21 stycznia 2020 r .: To brzmi zupełnie jak ujawnienie… „Ale cuda ubiegłego wieku bledną w porównaniu (David: obejmuje smartfony i wszystkie te rzeczy) do tego, co osiągną dzisiejsi młodzi innowatorzy, ponieważ robią rzeczy, o których nikt nawet nie pomyślał, że to możliwe. Nadal stosujemy technologię, nie unikając jej. Kiedy ludzie będą mogli wprowadzać innowacje, miliony będą żyły dłużej, będą szczęśliwsze i zdrowsze ”. 

(3.) 37:00 David: Czym innym może być oprócz antygrawitacji i darmowej energii? (GESARA !!)

(4.)

               



37:20 Dannion Brinkley: Pomyśl, jak dzikie jest to w ciągu moich 70 lat, kiedy to było sfałszowanie, a potem w latach 50. zaczęliśmy rozmawiać o istotach pozaziemskich ... mieliśmy filmy ... wszystko napędzane z Roswell ... rozumiem, że były 2 awarie takie jak 4 w odstępie dni… był jeszcze jeden… 

(5.) Kiedy patrzysz na innowacje tego, co się dzieje… mamy samochody elektryczne… firma samochodowa zabiera nas na stację kosmiczną iz powrotem i ląduje na własnym lądowisku… na barce w Ocean Atlantycki… i właśnie to zrobił ponownie i zajął jeszcze 50 satelitów…

38:08 To jest tak niezwykłe i niezwykłe w tym, co opisuje i przedstawia… chodźcie wszyscy… wszystkie te rzeczy, z których was wyśmiewali… i że ludzie nie wierzą w to, o czym mówimy… i innowacje, do których jesteśmy zdolni ... mamy broń plazmową ... mamy broń laserową ... promienie śmierci Nikoli Tesli ... mamy te wszystkie rzeczy w arsenale ... słyszysz coś o tym? Nie… Ale czy istnieją? Tak….

39:02 David: Cóż, osobiście poznałeś osobę z zewnątrz, której obecnie nie publikujemy, i długo rozmawiałeś z nim i ze mną tutaj w tym domu… ​​facet, który osobiście pracował w Strefie 51… który osobiście zbudował 8 różnych rodzajów działających systemów antygrawitacyjnych… i staramy się to teraz zrobić i wydaje się, że mamy na to zgodę… jaka jest Twoja opinia na temat tego poufnego pracownika, który rozmawiał z nim godzinami?

39:26 Dannion: Dosłownie nie ma wątpliwości, że ten facet mówi prawdę, David. I nie tylko to, bezsensowne podejście, jakie przyjmuje do napędzanych bezwładnością jednostek… nie mówi o antygrawitacji… [David: Racja, to się nazywa Inertial Propulsion]… jak to opisuje i jak porównuje to do rzemiosła, które mamy teraz … I ile zabawy, nie powiem cyniczny… ale to, co wie, równe temu, co przedstawiamy jako broń wojenną, jest głupie… Możesz wrócić aż do Niemców i dzwonu…

(6.) Nigdy nie interesowałem się UFO… Znam tylko kilka rzeczy i mam kilka zdjęć, które temu przeczą… ale kiedy Prezydent Stanów Zjednoczonych mówi „to ciekawe”… i robi takie wypowiedzi… zachodzi interakcja bez żadnego pytania, które się dzieje… ale my po raz kolejny musimy ją popchnąć.

40:29 David: Cóż, przejdźmy przez chwilę… mamy wiele slajdów, do których chcę się dostać… 

41:00 Dannion: Chciałbym to powiedzieć, zanim zaczniemy nurkować… chodźcie wszyscy, proszę, w trakcie tego programu, zwróć uwagę na swoje ODDYCHANIE… staje się tak ważne, że teraz zwracamy uwagę na to, jak płytko lub jak głęboko oddychamy… Tak więc, kiedy świętujemy początek lata, a my „ świętujemy Dzień Ojca… wszyscy świętujmy i cieszmy się z naszej ODDYCHANIA… więc weźcie głęboki oddech… uspokójcie się… i słuchając, poczujcie tę informację…

41:43 David: Cóż, Dannion, wydaje mi się to trochę „dziwne… w zasadzie to, co mówisz, to że wszyscy w społeczności wywiadowczej ponad średnim kierownictwem wiedzą, że mamy odwrócone inżynieryjne jednostki latające, które mogłyby nas zabrać… najwyraźniej oni” są międzygwiezdne, ponieważ musieliby przybyć z innego miejsca, aby się tu dostać…

 42:00 Dannion: Termin „Hyperdrive” był terminem… Naprawdę nie wiem, czym jest hyperdrive… ale pamiętam ten termin i pamiętam, kiedy zapytałem, co było Hyperdrive?… Tylko raz… ktoś powiedział „skacz czas i przestrzeń…” ktoś, kto, podobnie jak facet, który tu był, ten fizyk nuklearny… bardzo faktyczny…

42:47 Dannion: (David: Mówisz o facecie, który buduje jednostkę napędzaną bezwładnością)… wciąż podkreśla fakt, że jesteśmy tak blisko… w oparciu o rzeczy, które pochodzą z pól wiedzy… jesteśmy tak blisko rozszerzenia, kim jesteśmy ... teraz myślę o tym ... w zeszłym tygodniu NASA doszli do wniosku, że istnieje co najmniej 36 planet w naszej galaktyce Drogi Mlecznej, która ma inteligentne życie ... (7) myśleć o nich powiedzieć, że ... zdając sobie sprawę, że istnieją 40 miliardów możliwych planet podobnych do Ziemi… 
Po pierwsze, uświadamiam sobie, jak głupio myślą, że jesteśmy…
Po drugie, fakt, że teraz odnotują, że jest ich 36… jak na świecie i co doprowadziłoby ich do takiego wniosku?!? Ponieważ widzą wodę? Inteligentne życie to nie ameby, OK?… Więc samo w sobie w zeszłym tygodniu poprawia komunikację…

44:06 David: Cóż, zdecydowanie wygląda na to, że istnieje plan, aby to osiągnąć ... ale wracając do pytania, które tutaj zadawałem ... jeśli masz wszystkich ze średniego poziomu na wyższym poziomie w społeczności wywiadowczej, która to wie dzieje się to wyraźnie, widzimy korzyści dla tej planety, jeśli technologia ta zostanie odtajniona… Dlaczego ludzie myślą, że jest utrzymywana w tajemnicy? Czy też jest to ogólne zrozumienie, że istnieje siła, która utrzyma ją w tajemnicy… 

44:40 Dannion: Cóż, to tylko osobiste odbicie… i to jest to, co słyszę dawni weterani… słuchasz ich i myślisz „ cóż, dlaczego nie mówią ludziom o tym? ”…

Powiedział, pomyśl o tym, Dannion… Jeśli potrafisz skakać w kosmosie i posiadasz statek, ile kilometrów na galon myślisz? Jak myślisz, ile benzyny ma ten głupiec?… 

(Śmiech) Teraz to jest facet, ja miałem 30 lat, on był w latach 60, więc był w pobliżu (David: I wykonał wiele z tych tajnych misji ) tak… był w pobliżu… i dobry stary chłopiec z Tennessee… i mówi „Ile mil na galon skacze przez statek kosmiczny?”… i fakt, że istnieją jednostki posiadające tego rodzaju układy napędowe… Co się dzieje do przemysłu naftowego? Co dzieje się z energią elektryczną? Co stanie się z siłami, które nas kontrolują, i siłami, które naszym zdaniem wprowadzą nas w epokę współczesną, jeśli nie będą napędzane petrochemicznie lub napędzane gazem lub olejem…

Cóż, w chwili, gdy wiedzieliśmy, że jest statek, OK? [Roswell]… spójrz, jakie są nasze rakiety… Wodór… ciekły wodór… spójrz na głupotę… teraz używamy wodoru… to, co bierze SpaceX (rakieta Elona Muska) to ciekły wodór i woda… to właśnie napęd… 

8.) Elon Musk's SpaceX Falcon 9 wystartował z astronautami NASA Dough Hurley i Robert Behnken 5-30-20 

47:48 Dannion cd .:… Rosjanie byli niczym więcej, jak ciężkim paliwem, spalającym ogromne ilości paliwa… ropą naftową … Co dzieje się z tym, kto kontroluje nasze życie, jeśli wiesz, że jest silnik… co opisał Nikola Tesla, a nawet zrobił na nim rysunki… i że było nas więcej niż my…

                                                          


Co dzieje się z religią? Wyznajecie religię, która musi stawić czoła temu, że nie jesteśmy tu jedyni, co jest druzgocące, numer jeden… Po drugie, przemysł naftowy znika… mechanizm kontrolny, który napędza gospodarkę i rozwój nas… Właśnie widziałem rozpoczynają test na samolocie, który działa na prąd elektryczny, który porusza się w oparciu o wiatr poruszający się nad szczytem skrzydła… fala powietrza poruszająca się nad szczytem skrzydła wystarcza na wysokości ponad 40 000 stóp… kiedy zaczynasz słysząc takie rzeczy… że będziesz miał samolot elektryczny, na którym będziesz latał… Co dalej? Inercja napędzana to kolejna rzecz… I to jest coś jeszcze zabawnego… Spotkałem faceta, który wynalazł cewkę Rodina… (David kiwa głową: Tak, Marco Rodin)…

 (8.)48:30 Dannion cd .: Prawdopodobnie jeden z najbardziej szalonych ludzi, jakich kiedykolwiek spotkałem… ale widziałem, jak ta cewka działa sama w wieku 68 lat, widziałem darmową energię… Widziałem cewkę napędzaną bezwładnie… miał ją… łatwo było ją uruchomić … Mógłby to zrobić z 9-woltową baterią… Widziałem, jak działa… Kiedy wstaniesz i zobaczysz coś takiego, a potem przeczytasz o tym… wszystko stanie się możliwe po tej stronie zasłony… gdzie wiem, że po drugiej stronie zasłony nawet WIĘCEJ jest możliwe… ale kiedy porusza się do przodu po tej stronie zasłony, widziałem to…

49:26 David: Jeśli więc wszyscy na średnim i wyższym poziomie Wspólnoty Wywiadowczej wiedzą, że ukrywamy tę technologię, ponieważ zaszkodziłaby ona gospodarce, zaszkodziłaby zużyciu ropy, to oczywiście byłoby również powszechne zrozumienie układu sterowania. Że istnieje jakiś system kontroli, który powstrzymuje nas od przejścia do następnego poziomu… (Dannion: And Religion)… cóż, boją się zakłócać religię… Dannion: Ale to kolejna rzecz, którą właśnie odkryłem… wiesz, kiedy zaczynasz patrzeć na te wszystkie rzeczy, o których mówiłeś od lat…

50:00 Kto jest głównym fundatorem wszystkich obserwatoriów na Ziemi, które spoglądają w teleskopy w kosmos?… Kościół katolicki… (David: Watykan był tym, co chciałem powiedzieć, tak)… Kościół katolicki wie coś od wszystkich z tych rzeczy, które były gromadzone przez tysiące lat przez Kościół…

 (10.) 50:30 Dannion cd .: Jedna z najfajniejszych rzeczy, które sprawiły, że się urzeczywistniłem… Byłem kiedyś w Indiach, David, na „ projekt ”(projekt wywiadu)… (David: Musisz nauczyć się mówić w nowy sposób… nie możesz po prostu powiedzieć, co się naprawdę wydarzyło… Dannion: Cóż, muszę… wiem, czym jest NDA…

 moje [bezpieczeństwo] ulepszenie na mojej licencji było Counter-Intelligence… (były to na przykład ostrożność w tym, co powiedzieć w publicznym filmie)

Zabrali mnie do świątyni wykutej z jednego kamienia… (w Indiach) i rzeźbili z góry na dół… nie ma absolutnie żadnej możliwości, aby to zrobić… nie ma mowy… jak te wszystkie rzeczy, które widziałem w moim życiu, teraz, kiedy umieściłem Pozaziemskie istoty w mojej domenie jako pomysł… to znaczy, byłem w całej Ameryce Środkowej i Południowej… Wszędzie byłem wszędzie, gdzie jest coś, co przypomina piramidę… ponieważ „ byłem na tym skupiony przez wiele lat… 

Ale kiedy zaczniesz włączać to, że byli tutaj (ET) i zobaczysz te pomniki, które są tak rzeźbione tak wyraźnie… i zobaczysz te komnaty jak na Malcie iw Turcji… są ​​identyczne… ta sama komora wycięta w taki sposób…, że dźwięk harmoniczny jest w doskonałej wysokości… (David: Like Cappadocia, Turkey)

52:28 David: Istnieje wiele pięter pod ziemią, które są w porządku jedna nad drugą, tak jakby mieli jakiś GPS lub coś… i dlaczego mieliby mieszkać pod ziemią?… Dlaczego mieliby to wszystko robić? Wyodrębnić te ogromne obszary pod ziemią, aby zamieszkać w nich tysiące ludzi? 

52:47 Dannion: A jak? (David: Jak oni to zrobili, prawda?) Masz kawałek miedzi, trochę drewna i skały… kiedy zaczynasz patrzeć na te wszystkie istniejące struktury, to nie jest żaden sposób, żeby to wyjaśniali… 

Byłem w 94 kraje i 48 stanów… Widziałem więc rzeczy, które bez względu na to, co próbujesz mi powiedzieć w tym czasie, oraz narzędzia, których rzekomo używali, nie ma możliwości, aby mogli je zbudować… szczególnie w Północnej Boliwii i na Peru , Granica Boliwii… absolutnie nie ma mowy…

Byłem tam, robiąc National Geographic ... i jest zimniej niż on * l na tej górze ... i przez te skały wywiercone są otwory od 2 do 4 stóp (David: O tak, otwory, które są idealnie kontrolowane laserowo) ... strzelali laserem w dół przez te dziury… musieli mieć co najmniej 20 000 lat… musieli zostać zbudowani… wtedy coś musiałoby się wydarzyć, aby stworzyć ruiny… doszli do wniosku, że te dziury, które wywiercili, to sposób, w jaki poruszali kamieniami… co ma sens, dopóki strzelasz wiązką lasera w dół do dziury, a dziura jest idealna… 

54:44 (David: Racja, laser pokazuje się całą drogę w dół.)… Jest idealna… jest idealna… Nie mamy dziś na Ziemi żadnego urządzenia, nawet wiertło diamentowe, które jest w stanie wywiercić ten 20 000-letni otwór…

55:01 David: Na antycznych kosmitach na kanale historii omawialiśmy te niesamowite, niesamowite podziemne jaskinie znalezione w Chinach, o których prawie nigdy nie słyszeliście… i widać, że wszystko wygląda na wiercone i biorąc pod uwagę, jak ciasno przestrzeń byłaby i przestrzeń byłaby na wagę złota, jeśli budujesz podziemną bazę… sufity mają ponad 20 stóp wysokości… wszystko zostało wykute w solidnej skale… jest ogromne… 

55:32 Dannion: Niewiarygodne, ale najlepsze po części, David, jest kiedy idziesz… Chcę, żeby ludzie zrozumieli, że nie ma sposobu, abyś mógł go dziś zbudować… bez względu na to, ile mówisz, bez względu na to, co mówisz, to nie może się zdarzyć… i zaczęli od szczytu skały … Siedzi w skale… (Indie) nie ma mowy, żebyśmy dzisiaj to zrobili… jest wspaniale rzeźbiony…

56:13 Nagle dla mnie jest to, że jestem wokół ciebie i słuchasz tego rodzaju rozmów, które toczą się w świecie Davida Wilcocka ... Obiecuję wszystkim, że nie możesz uwierzyć w historie, na które mam okazję podsłuchać i słuchać do… Nic podobnego do tego, co tu słychać, jeszcze większego i bardziej fenomenalnego… Ale to, co zrobiono z powodu błędu, otworzyło mi umysł na potencjał szerszego punktu widzenia… nie tylko wspaniałości nas, którzy tu jesteśmy… ale wspaniałości jest to przed nami ukryte z powodów, które mówią, że nie jesteśmy w stanie poradzić sobie… (Uwaga Kat: Grrrrrrr !!)

57:02 Dannion cd .: Cóż ... jestem w stanie poradzić sobie z Energią Bezwładności ... Jestem w stanie dokonać przeglądu mojego religijnego punktu widzenia, ponieważ musiałem zweryfikować mój religijny punkt widzenia od bycia martwym, OK? ... więc kilku kosmitów i para statku kosmicznego i floty w 1954 r.… flota zaprojektowanego cygara w kształcie statku kosmicznego, długa na kilometr, lecąca na Marsa w 1954 r.… [napisana w „Selected By Extraterrestrials Volume 2” Williama Tompkina…] Dlaczego miałby [Tompkin] kłamać?…. 

58:00 Staje się ważne, abyśmy mieli okazję spojrzeć na tego rodzaju rzeczy i wiedzieć, że to jest prawdziwe… i że słyszę to w kawiarni od faceta, który wraca do swoich nastoletnich lat… ale to coś innego …

58:10 Dannion cd .: Dla wszystkich, którzy tego słuchają, jeśli masz NDA, ponieważ wiem, że mam NDA (umowę o zachowaniu poufności)… jeśli masz NDA i jesteś stary… (David: Uh oh , nie wpędzaj nas teraz w kłopoty!)… i jesteś stary jak ja… i naprawdę nie mam nic do użycia… dosłownie nic do stracenia… naprzód… podejdź i powiedz nam… nie musisz mówić Davidowi, po prostu przyjdź i powiedz mi… bo nie obchodzi mnie, co robią… powiem ci… 

58:41 David: Cóż, doceniam to… zawsze jest świetnie, kiedy dostajemy nowych demaskatorów… a książka Tompkina jest największa nowy rozwój informatorów, który mieliśmy w tym roku… to naprawdę ekscytujące Nie mogę się doczekać, aby go przeczytać… Wiem, że znajdę tam różne fajne rzeczy, które widziałem i słyszałem od innych ludzi…

59:00 Jak wiesz, Dannion, facet antygrawitacyjny, którego spotkałeś przeze mnie i rozmawiałeś z nim teraz… przyszedł bezpośrednio przez Pete Peterson, którego poznałem w 2009 roku… i kiedy poznałem Pete'a Petersona w 2009 zawsze mówił o tym facecie… 

59:21 I opisywał, jak był na Antarktydzie, że pracował z istotami pozaziemskimi i pracował w Strefie 51, miał 8 różnych sposobów, aby stworzyć Anty-Grawitację… 

59: 30 David cd .: Historia jest naprawdę interesująca, ponieważ idziemy do przodu, teraz są zawierane kontrakty na Hover-Cars, a nasza firma jako jedyna oferuje rozwiązanie z napędem bezwładnościowym… więc tak się dzieje…

Jesteśmy w trakcie przygotowywania pieniędzy na wyrównanie tych rzeczy ... Po prostu nie będę bardziej konkretny, dopóki nie dowiemy się, że faktycznie je mamy ... ponieważ to jest wielki klucz ... 

David cd .: 

Wystarczy powiedzmy, że naszym celem jest komercyjnie dostępne, niedrogie samochody marki Hover, które można zaparkować w garażu, to jest wielkość samochodu, nie przekraczają wysokości 1000 stóp ... wtedy otrzymujemy przepisy dotyczące strefowania ... Ale poważnie niedrogie samochody Hover są celem i są o wiele bliższe niż nam się wydaje i wiem, ponieważ pracuję w tym stylu i widziałeś to (Dannion)… nie tylko możesz sobie wyobrazić, o czym mówię, bo „ widzieliśmy to… Samochód Renault Hover o nazwie „Float”

            


1:00:29 Dannion: Nie tylko mogę sobie to wszystko wyobrazić, ale powiem ci coś… bo nie zamierzam rezygnować z żadnych informacji… Gwarantuję ci to, co mówi… Słuchałem 6 i 7 osób w zarządzie i interakcja między miliarderami i ich walka o pozycję… 

1:00:55 David: Dobry miliarder! Nie bierzemy żadnych pieniędzy z kabałowego głębokiego iluminatu… 

1:00:57 Dannion: Widziałem, jak zostali wyeliminowani… Widziałem tych ludzi zbiorowo, głównie popychanych przez Davida i tego fizyka, by jechali i nie brali Miliardy dolarów od niektórych osób ... i powiedzieć NIE! ... kiedy inni ludzie w Zarządzie mówią Tak, dlaczego tego nie zrobimy ...
Ale stara się pozostać czystym i starać się pozostać czystym i nie poddawać się kontroli, a są ludzie, którzy są wystarczająco ufni, aby to zobaczyć ... 

1:02:07 Jestem trochę podekscytowany wszystkim, ponieważ fakt, że Donald Trump kampania sponsorowana i opłacona oraz wywiad sprawiły, że możemy otwarcie o tym rozmawiać ... możemy otwarcie naciskać na ujawnienie informacji ... i proszę, uczyń to częścią twojego życia ... Idź do wybranego urzędnika ... muszą wrócić do domu, aby wrócić do Waszyngton… musimy wziąć tę informację i musimy ją przekazać… powiadomić przedstawicieli, że chcemy wiedzieć… nie mogą jej przed nami ukryć, jeśli włączą ją w cykl wyborczy… „Statek kosmiczny” 

Erial Art End części 2 _____________________ 

Przypisy
         


(1.) Uratowany przez światło: prawdziwa historia człowieka, który dwa razy umierał, i głębokie objawienia, jakie otrzymał, str. 20, autor: Dannion Brinkley, Harper Collins 1994

 https://www.azquotes.com/author/25559-Dannion_Brinkley

The Beatles lyric from The End, wydany 9-26-69
Dannion Brinkley NDE! 
Martwy i z powrotem 4 razy! Wywiad 5-26–19 „ODKRYWANIE PODRÓŻY LUDZKIEJ S2 E21: Dannion Brinkley umierał 4 razy i wrócił, aby o tym opowiedzieć! 
Uderzony piorunem dwa razy, jego pierwsze NDE wydarzyło się w 1975 roku i jest najbardziej kompletnym zapisanym doświadczeniem Near Death Experience! 
Dannion jest międzynarodowym bestsellerem, a jego książki to Saved By The Light. 

W tym odcinku mówimy o religii, NIE MA PIEKŁA, minerałów śladowych, o tym, jak on działa na sercu, które ma tylko 15% pojemności i wiele więcej! 

Aby uzyskać więcej informacji o Dannion, przejdź do www.dannion.com


(2.) Q-Anon 

https://qanon.pub 

(3.) Uwagi prezydenta Trumpa na Światowym Forum Ekonomicznym, Davos, Szwajcaria 1-21-20 
https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/ uwagi-prezydent-trump-świat-ekonomiczny-forum-davos-szwajcaria / 

(4.) GESARA Koniec ubóstwa, koniec długu, początek nowego złotego wieku 

http://www.blissfulvisions.com/articles/ GESARA-NESARA.html 

(5.) Katastrofa 
Roswell UFO: 
były 2 katastrofy, a nie 1, mówi urzędnik byłych sił powietrznych
„W Roswell miały miejsce dwie awarie, o których większość ludzi nie wie”, powiedział French HuffPost. 
„Pierwszy został zestrzelony przez eksperymentalny amerykański samolot, który leciał z White Sands, NM, i strzelił do tego, co faktycznie było elektroniczną bronią pulsacyjną, która unieruchomiła i odebrała wszystkie kontrole UFO, i dlatego rozbił się. ” 
8-6-12 
https://www.huffpost.com/entry/roswell-ufo-crash_n_1715663 

(6.) Nazistowski dzwon: dowód nazistowskiego tajnego programu kosmicznego? 
6 kwietnia 2018 
https://www.gaia.com/article/nazi-bell-ufo-technology 

Czy tajna technologia Hitlera „Nazi Bell” znalazła sposób na przeciwstawienie się grawitacji? 5-22-18 

https://www.express.co.uk/news/weird/918594/the-nazi-bell-ufo-secret-third-reich-technology-theory-hoax-red-mercury-roswell-incident

(7.) Naukowcy twierdzą, że nasza galaktyka może mieć co najmniej 36 inteligentnych cywilizacji obcych. Znalezienie ich może zająć tysiące lat 6-16-20 

https://www.businessinsider.com/intelligent-alien-civilizations-in-milky-way-galaxy-2020-6 

Czy Droga Mleczna zawiera dziesiątki inteligentnych kosmitów cywilizacje? przestrzeń . com 6-17-20
 
https://www.space.com/milky-way-36-intelligent-alien-civilizations.html 

(8.) https://www.spacex.com 

Na dzisiejszej premierze SpaceX jest dużo jazdy 5-30-20 

https://www.vox.com/recode/2020/5/26/21267533/elon-musk-spacex-demo-2-falcon-9-iss-manned-launch 

(9.) The Rodin Cewka: najważniejsze odkrycie wszechczasów? 7-18-18 

Cewka Rodina: najważniejsze odkrycie wszechczasów? (WIDEO) 
Cewka Rodina
https://wikifactory.com/@botler/rodin-coil 
(10.) Biblioteka Watykańska 

https://www.vaticanlibrary.va/home.php?ling=eng https://en.wikipedia.org/wiki/ Vatican_Library 

(11.) Firmy ścigają się, by zbudować latające samochody przed Olimpiadą 2020 5-8-19 

https://www.thedailybeast.com/companies-race-to-build-flying-cars-by-the-2020-olympics 

Hover Samochody nie są tak daleko, jak myślisz - spełniają koncepcję Renault Float 10-5-17 

https://mashable.com/2017/10/05/the-float-car-concept/ 
_______________________________________________

end

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz