poniedziałek, 26 lutego 2024

Wiedzieć, czym jest wiedza

 
26 lutego 2024 r. przez Steve Beckow


Kwiat dla kwiatu

Wow! Czy ten fragment z Blossom (A) rozwiązał dla mnie odwieczne pytanie i (B) wyciągnął mnie z dylematu.

Następnie przygotowanie, podczas gdy za drzwiami, jest po prostu dojściem do miejsca w sobie, aby WIEDZIEĆ WIĘCEJ O TEJ WIEDZY.

Ta wiedza to UCZUCIE, prawda?

Zgadza się.

PONIEWAŻ KAŻDY Z WAS WIE, ŻE JEST MIŁOŚCIĄ ... ROZUMIE, ŻE JEST MIŁOŚCIĄ ... IM WIĘCEJ O TYM WIESZ ... TYM WIĘCEJ SIEBIE POZNAJESZ.

Tak!

I W PEWNYM MOMENCIE CHWAŁY ... BĘDZIESZ WIEDZIAŁ, ŻE WIESZ WYSTARCZAJĄCO DUŻO O TYM, KIM JESTEŚ ... I DRZWI SIĘ PRZED TOBĄ OTWORZĄ.

KIEDY JUŻ WEJDZIESZ... GRA SIĘ ZMIENIA.

Gra zmienia się w tym, że przechodzimy na wyższy poziom, stając się bardziej opanowani, pewni siebie, pewni siebie.

To, co właśnie powiedzieli, jest tym, czego mi brakowało. Nie w moim pisaniu, które odbywa się w nieprzerwanej ciszy, ale w moich kontaktach z ludźmi.

Nie chciałem stać tam - z ludźmi - w mojej wiedzy. Wszyscy wiemy wiele rzeczy, ale w pewnych warunkach zaprzeczamy naszej wiedzy, zabezpieczamy ją, całkowicie ją porzucamy.

I oczywiście mówimy o operacji, która przebiega tak subtelnie w naszym polu energetycznym, że posiadanie najmniejszej świadomości na jej temat nie jest prawdopodobnie niczym powszechnym.

Nawet moja zdolność do mówienia ci o tym ujawnia ograniczenia w przekazywaniu tych doświadczeń.

 FoL chce nam coś przekazać na temat wiedzy. Widzisz, jak zmagają się ze słowami!!!! To jest dylemat komunikowania się w nasz sposób.

Telepatycznie przekazałby mi doświadczenie poznania, a ja natychmiast bym je rozpoznał i rozmowa potoczyłaby się dalej.

Ale nie w otoczeniu związanym ze słowami.

Wiedziałem. I, znacznie rzadziej, wiedziałem, że wiem (tj. świadoma świadomość).  Ale z powodu rozbicia jaźni w wieku siedmiu lat wciąż nie mogę powiedzieć, że mam pewność, że wiem, wiem, że wiem i wychodzę z tego do świata.

Po prostu jeszcze jej nie mam.

Ale dziękuję FoL, ponieważ odpowiedzieli na wszystkie pytania, na które potrzebowałem odpowiedzi przed skokiem z tej wysokiej deski do tego małego basenu.

***


Jest około godziny po tym, jak skończyłem pisać ten artykuł. W środku rozmyślań nad problemem, który miałem, o 10:00 rano, doświadczyłem nagłego pogłębienia - całkowicie jasnego i wyraźnego. Wiedziałem, że otrzymałem plik do pobrania.

Mój głos pogłębił się - choć ta chwilowa głębia ustąpiła. Brzmiałem jak hollywoodzka gwiazda filmowa.

Wiedziałem, że właśnie otrzymałem doświadczenie poznania tego, czym jest wiedza.  To tak, jakby FoL powiedział: "To jest wiedza" i telepatycznie dostarczył to doświadczenie. O tak!

Teraz jestem pewien, czym jest wiedza, po potwierdzeniu tego i doświadczeniu tego. Czuję się jeszcze lepiej przygotowany do pracy, która mnie czeka.

 
Miesiąc temu było to pobranie, którego nie potrafiłem wtedy opisać, choć wiedziałem, że się wydarzyło. Od razu poczułem się podniesiony na duchu. W tym miesiącu jest to wiedza o tym, czym jest wiedza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz