środa, 28 lutego 2024

Prezent, aby przekroczyć chaos w swoim życiu



autor: Patricia Cota Robles
 

https://eraofpeace.org/blogs/vlog-scripts/a-gift-to-transcend-the-chaos-in-your-life

Możesz obejrzeć i posłuchać wideo tutaj: https://fb.watch/qtLBHkej8g/

W miarę jak asymilujemy coraz wyższe częstotliwości Nieskończonego Światła Boga, wszystko, co jest w konflikcie z tym Światłem, jest wypychane na powierzchnię, aby zostać przekształcone z powrotem w swoją pierwotną doskonałość. Z pozoru wydaje się to zaostrzać chaos manifestujący się na całym świecie. Dziś Istoty Światła przyłączą się do nas, by wziąć udział w aktywności Światła z Wysokości, która pomoże nam przekroczyć pojawiający się chaos, abyśmy mogli pozostać skupieni na Świetle. Jeśli masz Wezwanie Serca, aby uczestniczyć w tej aktywności Światła, dołącz do nas teraz. Zaczynamy.

JAM JEST moją JAM JEST Obecnością i JAM JEST Jednością z JAM JEST Obecnością CAŁEJ Ludzkości. To, co przywołuję dla siebie w tym świętym i uświęconym dniu, przywołuję w imieniu każdego mężczyzny, kobiety i dziecka na Ziemi w doskonałej harmonii z Boskim Planem każdej osoby i najwyższym dobrem dla wszystkich zainteresowanych. Jest to możliwe, ponieważ w końcu ludzkość pamięta, że JESTEŚMY JEDNOŚCIĄ i że nie ma czegoś takiego jak separacja lub koncepcja "my kontra oni".

Jako Jeden Oddech, Jedno Bicie Serca, Jeden Głos i Jedna Energia, Wibracja i Świadomość Czystej Boskiej Miłości, wzywamy naszego Ojca-Matkę Boga i całą Kompanię Nieba, aby pomogli Obecności JAM JEST każdej osoby na Ziemi, aby Bóg zwycięsko zrealizował ten aspekt Boskiego Planu.

Umiłowane Legiony Światła w całej Nieskończoności, prosimy, abyście zebrali każdy elektron drogocennej Energii Życiowej wydatkowanej przez Ludzkość w jakikolwiek sposób podczas przyspieszonego procesu Przemiany, w którym obecnie się znajdujemy. Oczyśćcie tę energię z mocą i potęgą tysiąca Słońc, używając Nowych Słonecznych Częstotliwości 5 Wymiaru Krystalicznego Fioletowego Płomienia Nieskończonej Doskonałości Boga. Wpleć tę oczyszczoną energię do zbiorowego Pucharu Świadomości Ludzkości, aby każdy pojedynczy elektron cennej Energii Życia uwalnianej przez Synów i Córki Boga na Ziemi został wykorzystany do zamanifestowania zupełnie nowych wzorców doskonałości z naszego Wielkiego Centralnego Słońca dla 5-wymiarowej Krystalicznej Solarnej Nowej Ziemi.

Umiłowany Ojcze-Matko Boże, prosimy, abyś teraz rozszerzył Swój Płomień Wszechogarniającej Boskiej Miłości poprzez Płomień Serca każdej osoby. Stwórz z tego Świętego Ognia Serce Miłości. Pozwól, aby to Serce Miłości rozszerzało się i rozszerzało poprzez Płomień Serca każdej osoby, aż ogarnie całą Planetę Ziemia.

Ten bezprecedensowy napływ Boskiej Miłości przepływa teraz przez 5-wymiarową Krystaliczną Siatkę Słoneczną Matki Ziemi, błogosławiąc Ludzkość, Królestwo Żywiołów i Matkę Ziemię. Gdy ten Dar Boskiej Miłości kąpie Ziemię, każda atomowa i subatomowa cząsteczka i fala Życia na tej Planecie zostaje wyniesiona z chaosu do Wyższego Porządku Istnienia.

Światło Boga płynie teraz do ciała mentalnego, świadomego umysłu, podświadomego umysłu, nadświadomego umysłu i fizycznej struktury mózgu każdego mężczyzny, kobiety i dziecka na Ziemi. Ten Dar Światła od naszego Ojca-Matki Boga równoważy prawą i lewą półkulę mózgu każdej osoby i aktywuje nasze duchowe ośrodki mózgowe. Dzięki temu Darowi Nieskończonego Światła Boga nasze przysadki mózgowe, szyszynka i podwzgórze oraz ośrodki zwojowe u podstawy mózgu zostają przywrócone do ich pełnego Boskiego Potencjału.

Wykorzystując ten potężny Dar Światła, Obecność JAM JEST każdej osoby ponownie kalibruje obwody w naszych fizycznych strukturach mózgu, umożliwiając systemowi wytrzymanie wyższych częstotliwości Boskiej Świadomości. Ta aktywność Światła leczy pofragmentowane obwody, które uniemożliwiały Ludzkości komunikację z naszą Obecnością JESTEM i Kompanią Nieba.

Obecność JAM JEST pulsująca w Płomieniu Serca każdej osoby łączy teraz siły z Istotami Światła z naszego Wielkiego Centralnego Słońca, aby stworzyć świętą przestrzeń, która umożliwia nam otwarcie naszej 5-wymiarowej Czakry Korony Oświecenia na pełną szerokość. Pozwala to każdemu z nas komunikować się z naszą Obecnością JAM JEST i Istotami Światła z naszego Wielkiego Centralnego Słońca na świadomym poziomie, jednocześnie sięgając coraz wyżej do Świadomości Jedności.

Kiedy skupiam swoją uwagę na Świetle Boga, które przepływa teraz przez fizyczną strukturę mózgu każdej osoby, wyraźnie widzę, jak fizyczne, eteryczne, mentalne i emocjonalne ciała Ludzkości są zalewane olśniewającym Światłem Boga.

To wielowymiarowe, wieloaspektowe, swobodnie płynące 5-wymiarowe Krystaliczne Słoneczne Światło rozszerza się do każdej komórki ziemskiego ciała Ludzkości, pozwalając Obecności JAM JEST każdej osoby przejąć pełne panowanie nad tym doświadczeniem.
Teraz wszystko jest w gotowości. Poprzez naszą Obecność JAM JEST, każda osoba na Ziemi decyduje się uczestniczyć zarówno na poziomie wewnętrznym, jak i zewnętrznym w tej aktywności Światła, która podniesie Świadomość mas i pomoże każdej osobie przejść od Świadomości oddzielenia i dwoistości do Świadomości Jedności i Szacunku dla Życia.

Nadal oddycham rytmicznie i głęboko. Legiony Światła z Wielkiego Centralnego Słońca są teraz ze mną, gdy witam tę świętą chwilę z wnętrza Pokoju mojej Obecności JAM JEST. JESTEM Jednym z całym Życiem. Zdaję sobie teraz sprawę, że JESTEM Jednym z CAŁĄ Ludzkością i razem stoimy jako Kolektywna 5-wymiarowa Krystaliczna Solarna Obecność JAM JEST na Ziemi.

Sięgam teraz do nieskończoności mojej własnej Boskiej Świadomości. Gdy JAM JEST wznosi się, cała Ludzkość wznosi się wraz ze mną. W tej częstotliwości Światła z naszego Wielkiego Centralnego Słońca, Świadomość Jedności jest odzyskiwana tutaj na Ziemi. Ta Wyższa Świadomość pulsuje Wszechogarniającą Boską Miłością, Jednością i Szacunkiem dla CAŁEGO Życia.

W objęciach Świadomości Jedności, Ludzkość doświadcza niekończącego się Oceanu Światła, który płynie z samego Serca naszego Ojca-Matki Boga do naszej Czakry Korony i jest zakotwiczony w naszym Płomieniu Serca. Dzięki temu napływowi Światła każda osoba WIE: "JESTEM, KTÓRY JESTEM. JAM JEST Otwartymi Drzwiami dla tego Niebiańskiego Oceanu Światła. JAM JEST Światłem Świata, a czas na moją wyższą służbę dla Ludzkości, Królestwa Żywiołów i Matki Ziemi jest TERAZ".

Ten Kosmiczny Ocean Światła nasila się teraz, przepływając bez przeszkód przez fizyczne, eteryczne, mentalne i emocjonalne ciała Ludzkości. Gdy każda osoba przyswaja ten Dar z Wysoka, uwalnia do Światła, ze WSZYSTKICH ram czasowych i wymiarów, zarówno znanych, jak i nieznanych, wszystkie myśli, uczucia, słowa, działania, przekonania i wspomnienia, które opierają się na przestarzałej Świadomości oddzielenia lub dualności.

Obecność JAM JEST każdej osoby potwierdza teraz:

"Wszystko, czym JESTEM, cała Boska Doskonałość, która wpływa do mojej Czakry Korony Oświecenia, manifestuje się teraz przeze mnie jako wzorce doskonałości dla 5-wymiarowej Krystalicznej Solarnej Nowej Ziemi. JESTEM w Pokoju na tej Nowej Ziemi. JAM JEST spoczywa w Najwyższej Boskiej Pewności, że mam zdolność Kokreowania wzorców doskonałości dla tej Nowej Ziemi, które wcześniej były poza moją największą wyobraźnią.

"JESTEM otwierając 5-wymiarowe Wrota mojego Serca na pełną szerokość. JAM JEST Jednością z moim Ojcem-Matką Bogiem i Mocami Światła z Wielkiego Centralnego Słońca i JAM JEST gotowy teraz zwiększać moją zdolność do Współtworzenia tych wspaniałych nowych wzorów dzień po dniu."

Umiłowany Ojcze-Matko Boże, z Twojego Chwalebnego Serca powstałem i do Twojego Kochającego Serca pewnego dnia - kiedy moja służba tutaj na Ziemi dobiegnie końca - powrócę. W głębokiej Pokorze i Wdzięczności dziękuję Ci za przywilej posiadania Życia i za moje fizyczne wcielenie w tym świętym czasie, gdy Boska Wszechogarniająca Boska Miłość i wzorce doskonałości dla 5-wymiarowej Krystalicznej Solarnej Nowej Ziemi są trwale ustanawiane na tej Błogosławionej Planecie

Oferuję wam Kielich mojej Świadomości jako Święty Graal, przez który przepłynie Światło Stworzenia, aby wypełnić Boski Plan dla Matki Ziemi.

Umiłowany Ojcze-Matko Boże, od tej chwili z każdym oddechem, który biorę, wzmocnij mnie zdolnością do promieniowania Wszechogarniającej Boskiej Miłości mojej Obecności JAM JEST do każdej cząstki i fali Życia ewoluującego na tej słodkiej Ziemi.

I tak jest! Umiłowany JESTEM, Umiłowany JESTEM, Umiłowany JESTEM, KTÓRY JESTEM)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz