poniedziałek, 26 lutego 2024

Ismael Perez i James Rink ~ Ujawniają coś wielkiego, co wkrótce się wydarzy

 

Z tak prowokacyjnym tytułem, po prostu musiałem obejrzeć... całe dwie i pół godziny.  Ta dwójka zaczyna od super żołnierskiej rozmowy, która wymaga otwartego umysłu, aby ją śledzić, a tym bardziej przyjąć.  Dowiadujemy się rzeczy o naszej rzeczywistości i najwyraźniej prawie nieskończonych alternatywnych, które istnieją, których jestem pewien, że nigdy nie rozważałem lata temu, a nawet dziś rano.

W 43 minucie James zaczyna mówić o NESARA, a rozmowa staje się bardziej soczysta.   Dyskusja toczy się wokół Star Trek, MK Ultra, ludzkich programów hybrydowych, Atlantydy (która wciąż istnieje), Antarktydy, płaskiej ziemi / okrągłej ziemi, cywilizacji wewnętrznej ziemi, ludzkiego dziedzictwa i wielu innych.

W 1 godzinie, 41 minucie, odpowiadają na pytanie dotyczące rozbłysku słonecznego.  Ismael opisuje to w nieco inny sposób niż słyszałem wcześniej, ale nie mówi nic o tym, kiedy to nastąpi.  James nie wydawał się mieć żadnych informacji na temat Solar Flash, ale zrobił trochę datowania o tym, kiedy zobaczymy łóżka med (2028), będziemy w pełni w 5D (2030), Tartaria powróci na Ziemię (2035), Ziemia zostanie przywrócona do rajskiej planety (2060).

Osobiście nie podpisuję się pod przewidywaniami czasowymi Jamesa, ponieważ szczerze mówiąc, nie tego chcę.  W świecie, w którym istnieje tak wiele alternatywnych rzeczywistości, wybiorę tę, w której ulga i uwolnienie ludzkości nadejdzie znacznie wcześniej.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz