sobota, 24 lutego 2024

Nasza naturalna niewinność i rodzima czystość


24 lutego 2024 r. przez Steve Beckow


Amelia: Nasza własna naturalna niewinność i rodzima czystość

Ktokolwiek ostatnio wyłączył Internet, udowodnił, że potrafi to zrobić. Nie był to rozbłysk słoneczny. Oto obszar, w który uderzyłby rozbłysk słoneczny:

Źródło: https://downdetector.com/ (1)

Nie w USA itd.

Chciałbym myśleć, że to były białe kapelusze, ale czekamy na oficjalne informacje. Dopóki to nie nadejdzie, przychylam się do wyjaśnienia krążącego w Telegramie 22 lutego 2024 roku:

"Siły kosmiczne zgięły się na Deep State, pokazując, że mogą / wyłączą telefony, radio, media. Moc musi pozostać dla EBS (Project Odin), aby ludzie byli spokojni. Stan wojenny będzie trzymał wszystkich na dystans, podczas gdy prawda zostanie ujawniona".

Ale musi to oznaczać, że jesteśmy o krok bliżej do dziesięciu dni transmisji, a wraz z tym, mamy nadzieję, zmiany globalnej gwardii.

Pamiętam wojnę w Wietnamie, kiedy po raz pierwszy oglądaliśmy wojnę w telewizji, codziennie relacjonowaną z pola walki.  Wydaje mi się, że nazywano ją "wojną w salonie".

Teraz każdy ma telefon komórkowy. Ta konfrontacja między głębokim państwem a białymi kapeluszami jest relacjonowana przez miliony dziennikarzy obywatelskich.

I wciąż pośród tego wszystkiego, fala mnie ciągnie do wewnątrz.

***


Czuję błogość, gdy wdycham powietrze.

Doświadczenie błogości sprawia, że znika troska.  Nadal robię to, co robię, ale bez obaw.

 Naprawdę, bycie w boskim stanie jest tym, co sprawi, że świat będzie działał dla wszystkich.  Sprawa wydaje się prosta i oczywista, gdy patrzy się na nią z wnętrza boskiego stanu.

Wszyscy znajdziemy się w tym stanie wraz z postępem Wniebowstąpienia.

Cóż to będzie za niezwykłe wydarzenie. Nic się nie zmieni w naszych zewnętrznych okolicznościach, ale poczujemy się całkowicie spełnieni i usatysfakcjonowani.

Nic nie trzeba mówić, gdy jest się w stanie błogości. Nie ma żadnych potrzeb, których jestem świadomy. Tylko najbardziej relaksujące, odżywcze i podnoszące na duchu nastroje i uczucia....

***


Co pragnie się narodzić? Ujawnić się? By rozbłysnąć bez przeszkód?

To Światło tak jasne, że przyćmiewa "milion, miliard słońc".  (2) Jest zarówno miłością, jak i światłem, tak samo jak ja jestem Stevem Beckowem i człowiekiem jednocześnie. Miłość i światło idą w parze.

Widziałem to światło w inny sposób. Bardzo dawno temu miałem doświadczenie, które nazwałem wtedy Srebrną Kulą. Miałem wgląd w światło w tym samym czasie, gdy się kochałem. (Rumieniec.)

Wgląd polegał na tym, że światło było nie tylko oślepiającym błyskiem urzeczywistnienia; było to również całe światło w tym pokoju. Połączenie światła i miłości dało mi krótką, ale pewną świadomość, że jestem Bogiem.

Nie pamiętałem własnego imienia, ale wiedziałem, że jestem Bogiem. Po krótkiej chwili doświadczenie zniknęło. Ale mój apetyt został zaostrzony.

 Szybko przeszedłem do Xenii, gdzie zobaczyłem Jaźń, bardziej świetlistą niż jasną (3) i teraz przypominam sobie szczegół, o którym nigdy nie myślałem. Światło Jaźni było nie tylko stonowane, ale nie towarzyszyła mu błogość.

Pozwolono mi doświadczyć czystości i niewinności Duszy. To pozwoliło mi potwierdzić, że nie "urodziłem się w grzechu" lub innej równie błędnej tezie.

Jakże wyzwalającym doświadczeniem było posiadanie pewnego dowodu na to, dowodu będącego doświadczeniem naszej własnej naturalnej niewinności i rodzimej czystości.

Przypisy

(1) Zrzut ekranu z The Real Reason For Outages Across US (Insider Exposes) na stronie (https://www.youtube.com/watch?v=9sHeYvGRRsI&t=148s).

(2) Boska Matka: Gdybyś zobaczył światło takim, jakim jest w rzeczywistości - tak, milion, miliard słońc - po prostu byś odszedł. (Boska Matka w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem za pośrednictwem Lindy Dillon, 26 października 2018 r.).

(3) To doświadczenie nastąpiło po obejrzeniu scen z Frazzeldrip w Xenia Retreat Center, w noc przed moim wyjazdem. Wpadłem w głęboki, mroczny nastrój i doświadczenie Jaźni wyciągnęło mnie z niego. To pokazuje, jak Kompania Niebios będzie z nami później pracować.

Zobacz:

    "We Are, All of Us, Innocent and Pure", 7 kwietnia 2020 r., na stronie https://goldenageofgaia.com/2020/04/07/307247/.
    "Archanioł Michał wyjaśnia, co wydarzyło się w Xenia", 22 września 2018 r., http://goldenageofgaia.com/2018/09/22/archangel-michael-explains-what-happened-at-xenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz