sobota, 30 lipca 2022

Zmartwychwstanie Boskiej Kobiecości i Boskiej Męskości

 

Moje sny były bardzo płodne w ciągu ostatnich kilku tygodni z tym samym powtarzającym się tematem. Chociaż same sny różniły się, sedno snów było takie samo.

W każdym śnie byłam w związku z mężczyzną, który subtelnie próbował mnie kontrolować. Stało się oczywiste, że graliśmy w tę "grę" od początku związku i on oczekiwał, że tak będzie dalej. Jednak w każdym przypadku przebudziłam się do Boskiej Kobiecości wewnątrz mnie, nie chcąc już dłużej kontynuować roli posłuszeństwa i podporządkowania. W pewnym momencie, kiedy kierowano mnie do zrobienia czegoś, co nie było w zgodzie z moją Duszą, wycofywałam się i odmawiałam.

W pierwszych kilku snach, chociaż nigdy nie byłam fizycznie maltretowana, mężczyźni stali się wściekli i werbalnie bojowi, kiedy nie byłam już skłonna spełnić ich żądań. Ponieważ nie było żadnego środka, w którym można by się porozumieć, ostatecznie odeszłam od każdego z tych związków.

Później w tej serii snów, kilku mężczyzn było skłonnych wysłuchać moich obaw, ale nie chcieli dokonać żadnych zmian w swoim życiu, zakładając, że mogą mnie udobruchać prezentami i słodką gadką. Ponownie, zdecydowałem się odejść.

Chociaż nie było żadnego fizycznego nadużycia, we wszystkich tych przypadkach doszło do emocjonalnego zranienia obu stron. Każda z nich po prostu podążała za społecznym wzorcem bez świadomości prawdziwego i sprawiedliwego związku pomiędzy Boskim Mężczyzną a Boską Kobietą. Żadne z nich nie miało też narzędzi do dokonania niezbędnych zmian w swoim życiu, aby uzdrowić tlące się niewidzialne rany i stworzyć bardziej kochające związki.

W moim ostatnim śnie mężczyzna nie tylko był skłonny wysłuchać moich obaw, ale pytał jak być pomocnym w tworzeniu bardziej kochającego, otwartego i sprawiedliwego partnerstwa.

Kiedy rozważałam tę sekwencję snów, zdałam sobie sprawę, że zaczęły się one od obalenia przez amerykański sąd najwyższy Roe vs. Wade, 24 czerwca 2022 roku, który próbuje usunąć prawa kobiet do jej własnego ciała.

Wraz z tą zapowiedzią, początkowo bardzo się rozgniewałem. Ale zdałem sobie również sprawę, że to Miłość, a nie gniew, ostatecznie uleczy tę głęboką ranę separacji zadaną ludzkości eony temu. Ranę, która w końcu wyszła na jaw dzięki rządowej próbie sprawowania najwyższej kontroli.

Z tą świadomością usiadłem w komunii z moją Duszą, pytając jak uleczyć tę głęboką ranę Miłością, a nie gniewem. Teraz zdaję sobie sprawę, że te sny były odpowiedzią na tę modlitwę. Każdej nocy we śnie oczyszczałam stare linie czasowe i programy, które były utrzymywane w miejscu przez eony czasu, zarówno osobiście jak i zbiorowo, w celu wskrzeszenia Boskiej Kobiecości i Boskiej Męskości.

Po każdym śnie budziłam się z rozszerzoną świadomością większej miłości we mnie i uwalniałam wszystko, co już nie służyło mi w byciu tą miłością. Być może ekspansja mojej Miłości podczas tych snów w ciągu ostatnich kilku tygodni wpłynęła na graczy we wszystkich tych snach. Być może nastąpiło Przebudzenie na eterycznym/podświadomym poziomie dla nich osobiście i zbiorowo, jak to rozchodzi się na całą ludzkość.

Byłem "tkaczem snów" od czasu, gdy byłem dzieckiem. Kiedykolwiek nie wiem, jak podejść do życia z mojej ludzkiej perspektywy, przenoszę moje pytania w czas snów w komunii z moją Duszą. To właśnie w tej alternatywnej rzeczywistości, wolnej od wszelkich zakłóceń ze strony mojego ludzkiego umysłu, moja Dusza i ja tkamy nowe potencjały dla najwyższego dobra, gdzie Miłość uzdrawia wszystkich.

Z głęboką Miłością do całej ludzkości dzielę się moimi doświadczeniami w tych snach i oferuję ten Święty Dar, który został wydobyty na światło dzienne jako Zmartwychwstanie zarówno Boskiej Kobiecości jak i Boskiej Męskości. Niech cała ludzkość rozszerza się w Miłości i Współczuciu dla siebie nawzajem, gdy uczymy się nowych sposobów bycia w relacji ze sobą we wszystkich dziedzinach życia. Niech będzie błogosławiony!

**By Sharon Lyn Shepard

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz