niedziela, 31 lipca 2022

Stan iluzji

 

31 lipca 2022 r. Steve Beckow


Wycofałem się ze składania obietnic dotyczących relacjonowania wydarzeń zewnętrznych. Ostatnim razem, gdy próbowałem - z konwojami wolności - całkowicie się wypaliłem. Byłem tam. Zrobiłem to. Nie chcę znów tam iść.

Poza tym źródła channelingowe widzą, co się dzieje, i zapewniają ciekawsze spojrzenie na sytuację niż wszystko, co mogę uzyskać od ciemnej albo białej prasy.

Do zatrzymania przywiodło mnie coś, co Grupa Arkturian powiedziała w zeszłym tygodniu:

"Świat widzi pozory i ocenia je poprzez filtry dobra i zła, starego i młodego, mężczyzny i kobiety, braku i obfitości, choroby i zdrowia - wierzenia o dualności, które pozostają dobrze ugruntowane w trójwymiarowym systemie wierzeń.

"Mistrzowie duchowi na przestrzeni wieków próbowali wyjaśnić to jako iluzję, ale większość myślała, że oznacza to, że wszystko na ziemi jest iluzją i dlatego warunki bólu i cierpienia nie miały tak naprawdę znaczenia i mogły być ignorowane.

"To, co ci mistrzowie próbowali im powiedzieć, to że ziemia, jej ludzie i wszystkie formy życia są bardzo realne, duchowo realne, ale że sposób ich postrzegania i przekonania na ich temat stanowią stan hipnotyzmu lub iluzji." (1)

Kto tam na dole. Rozpoznałem w tym siebie.

To znaczy, że argument nie koncentruje się wokół tego, czy autobus jadący na mnie w tym wymiarze zmiecie mnie z powierzchni ziemi, czy nie?

To znaczy, że koncentruje się wokół tego, czy w grę wchodzi masowa hipnoza, masowe formowanie, psy ops, propaganda, a nie to, co naprawdę istnieje w Trzecim/Czwartym Wymiarze?

Nie zauważyłem tego.

Więc może powinienem być bardziej konkretny niż po prostu powiedzieć: "To wszystko jest iluzją". Może chodzi o to, że ludzie, którzy kontrolują media, kontrolują nasz zdroworozsądkowy pogląd na życie. Kiedy widzimy niektóre z miejsc, w które nas zabierają, czy chcemy wkupić się w ich wersję wydarzeń - która tak się składa, że jest oparta na iluzji i masowej hipnozie?

Chodzi raczej o to: Czy kupuję wersję rzeczywistości, która sama w sobie jest oparta na iluzji? Czy trawię z góry zaprojektowaną wersję prawdy, która ma na celu pozbawienie mnie władzy i uczynienie z mnie chętnego sługi?

Kiedy widzę to w ten sposób, sam wiem, że nie, nie jestem chętny.

A ponieważ Boski Plan jest taki, że żadne zachowanie, które jest oparte na oddzieleniu, nie będzie trwało z powodu oddzielenia od linii czasu, (2) mogę spocząć w spokoju w zapewnieniu, że machinacje głębokiego państwa - widziane pod każdym kątem - będą się zmniejszać i w końcu znikną.

Przypisy

(1) "Grupa Arkturian poprzez Marilyn Raffaele, 17 lipca 2022 roku", na stronie https://goldenageofgaia.com/2022/07/17/the-arcturian-group-through-marilyn-raffaele-july-17-2022/.

(2) Boska Matka: [Mówię o] tych w (...) pozycjach, gdzie kontrola i nadużywanie władzy szalały. To nie będzie platforma [z] której odbywa się integracja różnych galaktyk. To nie jest plan.

Wiem bardzo wyraźnie, słodki, tak jak i ty, że jeśli nie jest to [w] moim planie, to nie nastąpi. (Boska Matka w "Enter the Delegations - Part 2/3", 5 maja 2019, na stronie http://goldenageofgaia.com/2019/05/05/enter-the-delegations-part-2-3/ Odczyt, 30 kwietnia 2019).

"Integracja różnych galaktyk" odnosi się do reszty wszechświata podążającej za nami w nową "przestrzeń", którą tworzymy z naszym masowym/fizycznym Wzniesieniem. Nie będzie to na zasadzie sukcesu kontrolerów z ich ciemnymi planami dla świata.

Zobacz Some will Choose not to Ascend: The Time of Separation na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Timelines.pages-2.pdf oraz Not Everyone will Choose to Come with Us: The Time of Separation na https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/01/Time-of-Separation-5.pages.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz