niedziela, 31 lipca 2022

Federacja Światła przez Blossom Goodchild na 30 lipca 2022 r.



30 lipca 2022 przez Steve Beckow


Dla odmiany, pozwólcie nam zacząć od wprowadzenia, dobrze?

Witamy Cię, Blossom i każdego z osobna. Wiele nowych dusz znajduje naszą obecność 'online', jak byście powiedzieli ... a wiele 'starych dusz', we wszystkich aspektach tego, nadal jest podnoszonych na duchu przez to, o czym 'decydujemy się' mówić.

To daje nam wielką radość, ponieważ naszym pragnieniem jest podnosić. Ponieważ czyniąc to, my, poprzez was, podnosimy waszą Planetę, która tak długo była "pod kluczem".

Zmiana jest tak dobra jak odpoczynek, jak mówią! Witam was. Czy zechciałbyś rozwinąć temat "pod kluczem"? Chociaż, myślę, że wiem, co masz na myśli.

Na pewno. Aby zidentyfikować "Kody" pewnego kalibru, musiało nastąpić uwolnienie, odblokowanie, aby mogła przepłynąć Wyższa Wibracja.

Och, nie to miałem na myśli. Kontynuuj.

Te Kody ... nie wszystkie, ale wystarczająco dużo, abyś mógł je zauważyć ... zostały teraz uwolnione do twojego pola wibracyjnego ... ogólnie.

Nie oznacza to, że są one aktywowane i dostępne dla wszystkich, ponieważ niektórzy nie są gotowi w swoim przebudzeniu, aby to nastąpiło.

Każdy, jak wiesz, Blossom, jest na swojej własnej ścieżce i dzieli porcje wiedzy, które mają być przebudzone w swoim własnym Boskim momencie, zgodnie ze swoimi zdolnościami do rozpoznania siebie ... podczas tego najbardziej przejmującego i tak, powtarzamy ... podnoszącego na duchu czasu.

Cóż, muszę powiedzieć ... Kody czy nie Kody, zdecydowanie czuję w sobie zmianę na lepsze. Po prostu jaśniejsza! Bardziej akceptujący mnie. I na pewno czuję się dobrze. Więc, kody, mówcie!

Blossom, powiedzielibyśmy, że wszystko jest zakodowane.

Wszystko?

Tak. Bo każdy kod jest sam w sobie historią.

To wiele historii! Czuję, że mówiąc o kodowaniu, mogę się trochę pogubić, ale chcę to zrobić. Na przykład... jakie Kody zostały właśnie uwolnione/odblokowane? Jaka jest "ich" historia?

Są z Esencji Lżejszych Wibracji. Nie mogły być 'uwolnione' do czasu, gdy ludzkość osiągnie pewną Częstotliwość Światła w sobie, poprzez własne przebudzenie, własną osobistą podróż.

Ten czas jest TERAZ i jest wiele radości w innych sferach. Ponieważ te szczególne Kody są "patentem", który pozwala na wiele zmian fizycznych, umysłowych, emocjonalnych i najlepiej "duchowych", aby przejść do następnej fazy Oświecenia.

Kiedy ktoś czuje, uznaje, akceptuje i rozpoznaje to, powoduje to metamorfozę wewnątrz. Nie można zaprzeczyć UCZUCIU CZUĆ SIĘ JASNIEJ, bardziej "Zestrojony".

Kiedy ktoś łączy się z tym rezonansem i okazuje za niego wiele Wdzięczności, uwalnia i aktywuje Kody, aby dopasować się w was ... Kody, które są teraz w stanie 'dopasować się' do tego, co jest wysyłane.

Wiedząc bardzo mało o Kodach ... czy wszystkie są matematyczne?

Powiedzielibyśmy, że tak, abyście mogli to zrozumieć. Jednak z szacunkiem powiedzielibyśmy również, że są one poza tym.

Kto wymyślił te Kody?

Boskość Życia.

Aby to opisać, bo to może być skomplikowane, "Kody Pierwotne" zostały wprowadzone na miejsce i ze względu na swoją naturę mogły dalej tworzyć dla siebie ... wszystkie Kody.

Inteligencja Pierwotnych Kodów, sama w sobie, zabrała się do pracy, aby napisać wymagane 'zestawy', które z kolei, gdy już pracowały, tworzyły więcej i więcej, i więcej, i więcej, i więcej, i tak dalej.

Ok. Jednak, aby spróbować to zawrzeć, aby zrozumieć ... jak mamy te Kody w nas i jak 'fizycznie' znajdują one dopasowanie, które przez nas przepływa?

Po pierwsze, one nie "znajdują". One z natury rzeczy są 'tam' od początku. Czekają na aktywację.

I to jest zrobione ... jak?

Przez Duszę. Nie fizyczną Istotę, ale Wewnętrzną Duszę.

Brzmi jak coś w moim bucie!

Poprzez osiągnięcie przez Wewnętrzną Duszę określonej Częstotliwości Światła.

Przez bycie wesołą osobą?

W rzeczy samej, Blossom. Dokładnie tak! Kiedy czyjeś Światło ... rozjaśnia się, zmienia swoją częstotliwość na wyższą wibrację. Przyciąganie ... jest "atrakcją", która rozświetla Kod, który jest gotowy i czeka, aby doświadczyć Wyższego Poczucia siebie.

Informujemy również, że Kody nigdy nie mogą pozostać w miejscu. Nie jest to możliwe. Wszystko by się 'zatrzymało', gdyby tak było. Są one, jakbyśmy powiedzieli, "mechanizmem zegarowym" wszystkich rzeczy.

Jednak, w przeciwieństwie do waszych komputerów i tym podobnych, nie mogą się zatrzymać, ani wyczerpać baterii. Są bowiem, jak samo życie, kontinuum.

To ciekawe, bo ludzie mówią, że poszczególne rzeczy są zakodowane, a ty mówisz, że wszystko jest!

Tak. Nie może być inaczej. Bez kodu ... "rzecz" nie jest "rzeczą".

Dla wyjaśnienia... Mój dywan jest rzeczą. Czy jest zakodowany?

Tak.

Czy kod mojego dywanu ciągle się zmienia?

Tak.

Nigdy już nie spojrzę na mój dywan w ten sam sposób. Dlaczego/jak zmienia się Kod mojego dywanu?

Kody, nawet jeśli nie są aktywowane, muszą być w ruchu.

Kodowanie jest w Energii, a wszystko jest Energią, wibrującą na swojej własnej, indywidualnej częstotliwości, jak wiesz.

Ale dlaczego mój dywan musi mieć ruchome Kody?

 

Bo to jest Energia. Nie "potrzebuje" ona zmieniać Kodów, Blossom. To właśnie to kodowanie, jak powiedzieliśmy, nie może pozostać w miejscu.

Ok. Rozumiem to wszystko trochę bardziej. Znoś moje pytania. Wyobrażałbym sobie, że dywan nie potrzebuje dopasowanego Kodu, tak jak nie potrzebuje podnieść swojej duszy i stać się bardziej Oświecony.

Poprawnie. Jego Kod ... po prostu jest ... dla jego celu bycia zrobionym w dywan!

Wiemy, że chcesz rozmawiać o Mantrze i jej kodowaniu.

Tak, dziękuję. Powiedziałaś, że jest to zakodowane, ale tak naprawdę nie skojarzyłem tego, że wszystko jest. Co dokładnie jest w kodach w Mantrze, które są szczególnie wyjątkowe?

Najpierw "przewietrzmy to".

JESTEM ŚWIATŁEM.

JESTEM MIŁOŚCIĄ.

JESTEM PRAWDĄ.

JESTEM.

Kodowanie tych dwóch słów ... JESTEM ... to NAJWYŻSZE CZĘSTOTLIWOŚCI, których można użyć, aby STAĆ SIĘ TYM, KTÓRYM JESTEM.

Stać się? Czy nie jesteśmy z/od niego ... i dlatego już nim jesteśmy?

Dobre pytanie.

To jest uznanie JESTEM wewnątrz siebie, które ponownie aktywuje Kody i łączy się od wewnątrz z JESTEM ... to jest JESTEM.

Rozkwit Skupienia! Więc, jeśli Kody JA JESTEM są już częścią nas ... dlaczego potrzebujemy wypowiadać Mantrę?

Z POWODU SPOSOBU, W JAKI KODY REAGUJĄ NA TWOJĄ WIBRACJĘ.

Ah Ha! To wydaje się być przejmującym punktem!

Tak jest. Wszystko, czym jesteś, mówisz, myślisz, reagujesz ... dyktuje, jak "twoje" kody "reagują" i do jakiej Częstotliwości się podłączają, w zależności od UCZUCIA tego, co się mówi, myśli, reaguje itd.

Mantra JA JESTEM ... nie może być po prostu konkretnym Kodem ... w/jako/jako/swój ...

    a) Ponieważ jest wiecznie zmienna i
    b) Ponieważ KAŻDA DUSZA JEST Z JA JEST ... i każda Dusza rezonuje w swoim własnym indywidualizmie. Dlatego poziom Częstotliwości podczas wypowiadania Mantry zależy od Częstotliwości jednostki i tego, jak reaguje ona na swoje dopasowanie Wibracyjne.

Podążam za Tobą, choć nie jestem pewien jak. Nie wiem tylko, skąd to wziąć. A ty?

Tak, Blossom, wiemy. Spróbujmy i uprośćmy.

Och, proszę!

Kiedy ktoś rozumie więcej z tego, kim naprawdę jest... jego częstotliwość się podnosi. Nie może ona pozostać na tym samym "poziomie", ponieważ większe zrozumienie zmienia Kody na wyższy stan siebie.

W miarę jak Wyższe Kody aktywują się, czyjeś Bycie ... musi się również podnieść. Nie może tego nie robić.

I w ramach tych Wyższych Kodów, UCZUCIE w Duszy-Ja zmienia się/aktywuje, a zatem kodowanie w samej Mantrze ... przechodzi w Wyższą formę, która z kolei aktywuje się i zmienia w Wyższą formę ... i powtarzać i powtarzać.

Pamiętając o tym, że kiedy mówimy o Wyższej formie ... pozwala to Duszy-Jaźni ... "BYĆ" i "przebywać" w tej Wyższej formie ...

Sprowadza się to do WIEDZY O TYM, KIM JESTEŚ.

Kiedy WIESZ, KIM JESTEŚ ... PRAWDZIWIE WIESZ ... kodowanie w tobie i dopasowana Częstotliwość, którą wytwarzasz wypowiadając i będąc z Mantrą ... przenosi cię do miejsca, które przenosi Miłość/miłość Duszy do siebie i WSZYSTKIEGO, CO JEST ... do rozpoznania Domu.

Nie jestem pewien ile mój mózg może przyjąć, ale nie jestem pewien co masz na myśli mówiąc 'aktywacja'? Dla mnie, jeden 'aktywowałby' coś przez włączanie tego w obwodzie elektrycznym ... rodzaj rzeczy.

TAK, BLOSSOM. Złapałeś dokładnie to słowo, którego chcieliśmy, abyś użył... OBWÓD.

Kiedy Kodowanie w Tobie osiąga/dopasowuje się do Kodowania Wyższej Światłości ... rozświetla obwód.

Mam przed oczami obraz wesołego miasteczka i gry polegającej na uderzaniu młotkiem w kopułę, która w zależności od siły może trafić na szczyt, co uruchamia dzwonek i wszystko się zapala.

Rzeczywiście. Mądra analogia, Blossom.

Jeszcze jedno pytanie zanim skończymy. Co jeśli w niektóre dni, ktoś nie czuje się najlepiej ... i nie miał siły, aby kopuła osiągnęła szczyt i uruchomiła dzwonek? Ponieważ ktoś już to zrobił wcześniej ... czy ten dzwonek pozostaje aktywny? Czy też musimy go ponownie aktywować, gdy nasza Częstotliwość spada od czasu do czasu?

Kody raz aktywowane pozostają w tej Częstotliwości. Pamiętając, że istnieją Częstotliwości w Częstotliwościach w Częstotliwościach.

Rozumiem! Cóż, panowie... wspaniała rozmowa. Mam nadzieję, że kiedy przeczytam ją z powrotem, to wszystko będzie miało sens! Tak wiele miłości do was za przekazywanie tych wiadomości. Z pewnością pomagają one mnie i wielu osobom. Z wdzięcznością. W Kochającej Służbie. JESTEM.

Rzadko robię PS, ale niektórzy są zdezorientowani, czy muszą używać słowa 'THE' w mantrze ... tzn. JESTEM Światłem itd ...

Nie trzeba robić niczego, jeśli nie czuje się tego w równowadze dla siebie. Dajemy słowo 'THE' ponieważ jest to w równowadze dla nas, aby to zrobić.

Ładna szybka odpowiedź. Dziękuję. Cheer Ho, Chaps. Cheer Ho, dla teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz