niedziela, 31 lipca 2022

Ten, który służy i Shoshanna: Bądźcie gotowi

 

Om, mani, padme, hum; om, mani, padme, hum; hum, hum. Pozdrowienia dla Ciebie! Ten, który służy tutaj. Shoshanna jest tutaj.

I jesteśmy gotowi kontynuować ten program, który został rozpoczęty dość dawno temu. I wiedzcie, że jesteście tutaj bardzo blisko, blisko wielu specjalnych wydarzeń, jak podał Ashtar, jak inni podpowiedzieli wcześniej. To nadchodzi bardzo szybko. 'Wkrótce' nie powiemy, ale jest tu bardzo krótko. Więc po prostu bądźcie gotowi.

Utrzymujcie siebie w gotowości. Utrzymujcie się w dobrych nastrojach, w wyższej wibracji. I nie pozwólcie, aby pokaz wokół was, lub to, co jest nazywane 'filmem'. Nie pozwólcie, aby to was trzymało lub w jakikolwiek sposób doprowadziło do depresji lub do zniechęcenia, lub do którejkolwiek z tych rzeczy. Nie pozwólcie, aby to was trzymało. Po prostu zobaczcie to, czym jest. Zobaczcie to jako film, przedstawienie, sztukę, która jest odgrywana. Bo tak musi być. Aby system upadł, a wy, Pogromcy Systemu, abyście nadal doprowadzali ten system do upadku, wszystko musi upaść i zostać zastąpione przez nowy system, tak jak wy tworzycie nowy system. Jesteście więc zarówno Pogromcami Systemu, jak i Twórcami Systemu. Zastanówcie się nad tym.

Jesteśmy gotowi na wasze pytania, jeśli je macie.

Gość: Tak, mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Ostatnio w internecie był filmik z jakimś statkiem czy rakietą, która uderzyła w księżyc i była wielka eksplozja. I przeczytałem raport czy coś w sieci, że to Reptilianie i Szaraki próbują dostać się na Księżyc, aby przechwycić naszą komunikację, czy coś w tym stylu. Czy jest w tym jakaś prawda?

OWS: Powiemy wam, że jest wiele zdarzeń, gdzie te z sił ciemności nadal próbują mieć swój sposób na rzeczy, nadal zakłócają gdziekolwiek są w stanie. Wiedzcie jednak, że Siły Światła są znacznie silniejsze i są w stanie powstrzymać każdy z tych postępów, które pochodzą od sił ciemności. Nie ma więc potrzeby, by się niepokoić. Wasz Sojusz, wasze Siły Oporu, Siły Galaktyczne, wszystkie mają to pod kontrolą. Więc nie martwcie się o to. Nie przejmujcie się żadnymi programami informacyjnymi, które mówią o kolejnej III Wojnie Światowej lub innych tego typu rzeczach, ponieważ nie będzie to możliwe, podobnie jak wielka pandemia po raz kolejny. Chociaż, jak wiecie, to nie była pandemia, tylko tak się stało. Wiedzcie więc, że wszystko jest pod kontrolą i po prostu dalej ufajcie tutejszemu planowi. To jest to, co powiemy. Shoshanna, masz coś do dodania?

SHOSHANNA: (Wyższe Ja JoAnny, channelingowane przez JoAnnę McConnell)

Nie dzielimy się w tym czasie.

OWS: Bardzo dobrze.

Gość: Dziękuję bardzo. Ja to już wiedziałem.

OWS: Tak... Skoro wiedziałeś, to po co zadawać to pytanie, Drogi Czytelniku?

Gość: No cóż, chciałem usłyszeć o ujawnieniu [niesłyszalne].

OWS: Bardzo dobrze. Jesteśmy gotowi na następne pytanie, jeśli jest takie?

Gość: Ja mam jedno.

OWS: Tak?

Gość: Zastanawiałem się właśnie, czy ta planeta jest jedyną, na której znajduje się rasa ludzka, czy jest wiele innych.

OWS: Możemy ci powiedzieć, że istnieje wiele, wiele, wiele, wiele, wiele innych systemów planetarnych. Wy sami, i ci z was na tym wezwaniu, i ci z was, którzy rezonują na te wezwania i na te słowa, wielu z was było w innych systemach, na innych planetach jako istoty ludzkie w ludzkiej ekspresji tutaj. I to będzie trwało jeszcze bardzo długo, ponieważ w pewnym momencie ruszycie z tej planety i wrócicie na swoją macierzystą planetę, jak również zasiejecie inne planety, ruszając dalej i niosąc rasę ludzką do przodu w całym wszechświecie. Więc tak, wszędzie jest wiele planet rasy ludzkiej.

Gość: Dobrze. A czy mogę zadać jeszcze jedno pytanie na ten temat?

OWS: Shoshanna, czy masz coś do dodania tutaj?

Shoshanna: Nie, nie mamy.

OWS: Bardzo dobrze. W takim razie tak?

Gość: Zastanawiałem się właśnie, czy jesteśmy na zadaniu lub na równi ze zmianą naszych ciał na krystaliczne zamiast węglowych.

OWS: To z pewnością jest w trakcie procesu, tak. Idzie to w parze ze wzrostem częstotliwości wibracji w twoim ciele. I twoje ciało jest w stanie przyjąć te energie, przyjąć to światło do twojego ciała, aby zakotwiczyć je w tobie i być w stanie zakotwiczyć coraz więcej i więcej tego światła. A kiedy zakotwiczacie to światło coraz bardziej, zaczyna ono wpływać na waszą krystaliczną strukturę. Tak, to się dzieje. Shoshanna?

Shoshanna: Chcemy się podzielić.

OWS: Tak, Shoshanna? Shoshanna dzielenie się!

Shoshanna: (śmiech) Chcemy się dzielić w tej sprawie, Drogi Bracie. Czy możemy się podzielić?

Gość: Oczywiście. Zawsze.

 Shoshanna: Drogi Bracie, ciało, czyli to, co nazywasz ciałem opartym na węglu, zamieszkuje w świecie opartym na węglu, aby żyć na tym świecie. Aby żyć w tym wymiarze. Widzisz bowiem, że ciało oparte na węglu jest zakotwiczone w trzeciowymiarowej Ziemi. Kiedy ciało przechodzi w krystaliczną sieć, krystaliczną strukturę komórkową, musi przejść do innego wymiaru Ziemi. Musi przejść do piątego wymiaru Ziemi. Tak więc ciało zmienia się, aby sprostać świadomości istoty. I jak świadomość istoty wznosi się do piątego wymiaru świadomości, tak samo ciało. W ten sposób staje się ono krystaliczne. Namaste.

OWS: Wspaniałe.

Gość: Dziękuję.

OWS: Czy byłyby tutaj dalsze pytania?

Gość: Mam pytanie. Mówiłaś wcześniej o tym, że w miarę jak nasze wibracje się podnoszą, istnieje coś, co nazywa się "płytą wibracyjną", czyli maszyną, która oscyluje, gdy się na niej stoi. Ma to być korzystne dla uśmierzenia bólu stawów i pleców, pobudza metabolizm i wzmacnia mocniejsze kości. Czy mógłbyś po prostu powiedzieć, czy jest to pozytywne urządzenie do oscylowania twojego ciała, aby mogło robić te rzeczy?

OWS: Za każdym razem, kiedy pracujesz z rezonacją częstotliwości w swoim ciele lub "oscylacją", jak to nazywasz, ma to zdecydowanie pozytywny i bardzo trwały wpływ na ciało. Tak więc te różne technologie, o których słyszeliście, nadchodzą. Są one na skraju i początkowo będą wprowadzane coraz wolniej, powiemy, ale potem wszystkie w jednym czasie nadejdą jak lawina. I będziecie zdumieni, jak model medyczny, który macie teraz, zniknie całkowicie i zostanie zastąpiony przez nowe technologie o wyższej wibracji, które nadchodzą. Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: Podzielimy się. Musimy uzyskać jakieś wyjaśnienie w tej sprawie. Tak więc Droga Siostro, czy możemy się podzielić?

Gość: Tak, proszę.

Shoshanna: Czy to, do czego się odnosisz, jest czymś, czego doświadczyłaś? Znalazłeś?

Gość: Właśnie kupiłem jeden. Właśnie wczoraj dotarł i jeszcze go nie użyłem.

Shoshanna: Czyli zakupiłeś to urządzenie.

Gość: Tak.

Shoshanna: I chciałbyś wiedzieć, czy to urządzenie będzie działać w jaki sposób?

Gość: Jak mówią, ulga dla stawów, zwiększenie metabolizmu i pomoc we wzmocnieniu kości.

Shoshanna: Chcemy się podzielić w tej sprawie. Ale chcemy podzielić się naszym zrozumieniem, naszym zrozumieniem tego konkretnego urządzenia, które zakupiłeś. Czy możemy się tym podzielić?

Gość: Tak. Tak, proszę.

Shoshanna: Proszę to odesłać z powrotem.

Gość: Przepraszam?

Shoshanna: Przyślij to z powrotem.

Gość: Wyślij to z powrotem. Ok. Mogę to zrobić. Okay. Dziękuję.

Shoshanna: Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. Czy w takim razie byłyby tutaj jeszcze inne pytania?

Gość: Ja mam pytanie.

OWS: Tak?

Gość: Jakieś trzy noce temu (właściwie to było wcześnie rano), miałem sen. Szedłem w stronę jakiegoś miasta czy czegoś, może na spacerze. I nagle słyszę dźwięk przelatującego samolotu, i nie brzmi to zbyt dobrze. A ja znam samoloty. Wiem, jak brzmią, kiedy nie brzmią dobrze, kiedy są w niebezpieczeństwie. Zawsze mieszkałem przy lotnisku. Spojrzałem w górę i zobaczyłem, że ten samolot zaczyna bardzo szybko opadać, zniżać się, a ja zacząłem biec w kierunku miejsca, w które uderzy. I zaczynam krzyczeć: "Nie, nie, nie! O nie!" Modliłem się, żeby nie uderzył. I bum, uderza, i jest wybuch, więc się rozbił. Widzę ludzi, którzy nadchodzą ze wszystkich stron w okolicy. Kiedy ja biegłem w stronę tego miejsca, wszyscy zaczęli też biec w jego stronę. Więc wszyscy idziemy w kierunku tego pożaru, aby pomóc. Od razu myśli przez moją głowę mówią "wszyscy chcą pomóc! OMG!" Więc biegniemy tak szybko jak możemy, wszyscy, uznając się nawzajem i po prostu biegniemy w kierunku tej eksplozji. I nie możemy jej znaleźć. Więc przechodzimy obok ludzi, którzy są w mundurach, jak są zakryte, ich twarz i wszystko, jak gdyby były toksyny lub coś. Wszyscy są ustawieni na ulicy z barykadami, ale nie zatrzymują nas. Więc przechodzimy obok nich. I wszyscy patrzymy. Jest tam dużo drzew, więc staramy się zobaczyć, skąd pochodzi dym i ogień, żeby móc iść w tamtym kierunku. I idziemy do bloku, do bloku, do bloku i nie docieramy tam. Nie znajdujemy go. I słyszę we śnie głos, ktoś do mnie mówi. (Zawsze ktoś mnie prześwietla; moje Wyższe Ja, albo Bóg). I mówi: "Nie zbliżaj się do tego; nie zbliżaj się do tego, zatrzymaj się." A ja mówię: "Och, dobrze, dobrze; czy jest tam coś toksycznego?". "Tak, jest coś toksycznego; zatrzymaj się, nie podchodź do tego bliżej". "Okay." Więc nadal szedłem w jego kierunku, ale zwolniłem i po prostu patrzyłem jak wszyscy idą w jego kierunku. Więc mówiono mi "Nie, nie, tam jest coś bardzo toksycznego dla ciebie, więc odsuń się od tego". Więc co widzisz?

OWS: Zapytalibyśmy najpierw Ciebie, co widzisz, a także zapytalibyśmy Shoshannę, czy chce się najpierw podzielić w tej sprawie?

Shoshanna: Możemy się podzielić. Czy życzycie sobie, aby ta jedna Siostra przekazała najpierw swoje uwagi?


OWS: Jeśli ona chce. I jeśli skorzystalibyście z tego, że najpierw ona podzieli się swoją perspektywą.

Gość: Jasne, po przemyśleniu tego, kiedy się obudziłam, zobaczyłam, że to był ciemny statek. Więc kiedy zdałam sobie sprawę, że mówili mi "zatrzymaj się, jest coś toksycznego", zdałam sobie sprawę, że to był ciemny statek. To była ciemność. Dlatego mówili "zatrzymaj się, nie idź dalej, nie podchodź bliżej". I nie mogę myśleć, co to za toksyczna rzecz. W tamtym momencie wiedziałem. Ale teraz nie mogę o tym myśleć. Mów dalej, Shoshanna, chętnie usłyszę twoją perspektywę.

Shoshanna: Podzielimy się naszą perspektywą na ten temat. To jest nieco skomplikowane, czego doświadczyłaś w swoim śnie. I nie odnosi się to do aktywności fizycznej, odnosi się to do iluzji.

Odnosi się do iluzji, której wielu doświadczyło w trzeciowymiarowej świadomości. To jest jak pułapka. Jest jak pułapka dezinformacji. Tak, że idea w trzecim wymiarze idea toksyczności jest oparta na strachu. Więc kiedy dochodzi do eksplozji lub "fałszywej flagi", jak to nazwaliście, tworzy to strach i traumę w umysłach i sercach istot, które tego doświadczają, tak że wycofują się i stają się mniej sobą.

Więc to, co macie w swojej zbroi, to wasza intuicja. Więc macie podwyższoną świadomość, podwyższoną intuicję, aby wiedzieć w swoim stanie czuwania, czego unikać, od czego trzymać się z daleka, ponieważ jesteście połączeni z tym, co jest wiedzą waszego Wyższego Ja, i słuchacie. Więc ponieważ słuchasz, wiesz, żeby nie podchodzić, nie uczestniczyć. Więc to odnosi się całkowicie do trzeciowymiarowej iluzji nie uczestniczyć, nie przyłączać się, nie czuć strachu, który czują inni, nie akceptować tego. Czy to ma sens, Droga Siostro?

Gość: Całkowity sens. Cała prawda.

Shoshanna: Namaste.

OWS: I dodalibyśmy do tego jedną rzecz, a mianowicie wszystkich tych w twoim śnie, którzy nie powstrzymali się, którzy poszli na swoje własne zniszczenie, można powiedzieć, lub zbliżyli się do niego, i stali się owładnięci strachem i tym, co miało miejsce w ciemnej stronie tutaj, lub tej ciemnej sile, jak to nazwałeś tutaj. Nie dano im, lub nie podążali za intuicją, tak jak ty, aby trzymać się od tego z daleka.

Shoshanna: Byli odłączeni, tak jak wielu jest na tej obecnej trzeciowymiarowej sferze, która nie za bardzo pozwala istotom na połączenie się z ich wyższą wiedzą i z ich Wyższym Ja. Dopóki istota nie wejdzie w świadomość czwartego i piątego wymiaru zrozumienia, pozostanie połączona z rzeczami, które budzą strach i rzeczami, które nie są w zgodzie z ich wyższym zrozumieniem, ponieważ nie połączyła się z nim. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. Jesteśmy gotowi na następne pytanie, jeśli jest jakieś. W przeciwnym razie, jesteśmy już do uwolnienia kanału.

Gość: przyszło pytanie mailowe.

OWS: Tak?

Gość: Pytali, czy Kamala Harris będzie kiedykolwiek prezydentem.

OWS: To, co możemy powiedzieć na ten temat, to nie jest tutaj zbyt wiele, ponieważ nie mamy w zwyczaju przewidywania, i przepowiadania psychicznego, i tego typu rzeczy. Ale możemy wam powiedzieć, że jest bardzo mało prawdopodobne, że ten, lub którykolwiek z tych, którzy są związani z ciemnymi siłami, będzie w tej pozycji kiedykolwiek ponownie tutaj. Tak więc to się zmienia i ma się szybko zmienić tutaj, powiemy. Tak, że tego typu pytania nigdy więcej się nie pojawią. To wszystko, co możemy powiedzieć na ten temat. Weźcie to za co możecie z tego, co tu podaliśmy. Shoshanna, czy masz coś do dodania?

Shoshanna: Dodamy tutaj. Dodamy, że przywództwo istot bezpośrednio koreluje ze świadomością grupy istot. Tak więc grupa istot, którym przewodzi ta jednostka, którą reprezentuje świadomość Kamali Harris, będzie przewodzić, ponieważ odpowiada świadomości tej jednostki. A coraz mniej i mniej jej świadomość jest dopasowana w tym świecie obecnie, i dlatego nie uda się jej być na pozycji przywódcy. Jednak jeśli grupa istot zniży się do poziomu świadomości, który reprezentuje ta istota, to rzeczywiście mogłaby być przez nią prowadzona. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. W takim razie kończymy na ten czas. Shoshanna, czy masz tu jakąś wiadomość na rozstanie?

Shoshanna: Powiemy, że z każdą istotą, która uczestniczy w tym wezwaniu, że muszą ukończyć swoją misję. Muszą pozostać na ścieżce. Muszą pozostać na ścieżce ewolucji, w której mieli uczestniczyć. A ci, którzy już nie chcą uczestniczyć, odkryli, że ich ścieżka nie jest określona w ramach parametrów tej grupy. Tak więc pozostańcie w kontakcie, pozostańcie na ścieżce, a zobaczycie jak cuda pojawiają się w waszym życiu. Namaste.

OWS: Bardzo dobrze. I chcielibyśmy po prostu powtórzyć to, co Ashtar przekazał wcześniej tutaj: trzymajcie oczy w niebie, ponieważ jest kilka interesujących rzeczy, które się rozwiną.

Shanti. Pokój niech będzie z tobą. Bądź tym.

**Kanał: James McConnell

www.meetup.com/ancient-awakenings


www.ancientawakenings.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz