sobota, 30 lipca 2022

Moje życie jako skarga znika



Lipiec 30, 2022 przez Steve Beckow


Co jest absolutnie w równowadze? Ojciec.  Absolutny spokój i cisza.

Kiedy Ojciec porusza, nazywamy ją Matką (mater, materia).  Ruch zaczyna się od niej. Ona mówi:

Boska Matka:  Jestem myślana w wielu formach - jako Maria, jako Shakti, jako Marḗ, co jest bardzo bliskie, ponieważ jest to słowo oznaczające ocean w waszym świecie i języku. Reprezentuje ruch i dawcę życia, twórcę życia, miłości, formy, substancji, istoty. ...

Jestem znany jako miłość, jako dynamiczne działanie, jako ruch, jako ciągła zmiana, jako spełnienie. (...) Jestem znany poprzez ruch w tobie i ruch w twojej Ziemi, we wszystkich rzeczach, we wszystkich wszechświatach.

Jestem rodzącym i dającym. Jestem niezmiennym ruchem i ciągle zmieniającym się ruchem. Jestem rytmem. Jestem przepływem. Jestem Matką. (1)

Matka jest Jednością; Ojciec jest Jednością. Wszystko, co wiemy o Ojcu, zostało nam powiedziane lub objawione przez Matkę. Wszystko, co możemy "wiedzieć" o Bogu, wiemy o Matce; Ojciec nie może być przez nas poznany. (2)

Psychologia ziemska przedstawia kobietę jako pasywną, wycofującą się, łagodną, kochającą itd.; mężczyznę jako silnego, władczego, inicjującego, projektującego i chroniącego.

W filozofii uniwersalnej jest odwrotnie. Matka jest twórcza, chroniąca i przekształcająca, a Ojciec jest pasywny i kochający.

Nawet pojedynczy oddech ujawnia wzór Matki. Twórczy na wdechu, konserwujący (w bezruchu Ojca) na pauzie i transformujący na wydechu. (3)

Matka rodzi coś ze swojej miłości w bezkresnej przestrzeni Ojca. Właśnie teraz rodzi nowy obszar przestrzeni, w którym całe cywilizacje i planety mogą wznieść się bez porzucania przez ich mieszkańców ich fizycznych ciał.

I tak ewoluuje życie, od Boga i z powrotem do Boga, oświecone.

***

Do tej właśnie chwili, na jakimś głębokim poziomie siebie, prowadziłem swoje życie jako ciągłe narzekanie, że wcielone życie jest zbyt trudne.

Ale właśnie w tej chwili, transformująca miłość powstała i zatarła tę skargę. W TEJ przestrzeni miłości i tak długo, jak ona trwa, nie ma żadnej skargi. Nie może być żadnej.

Jeśli ta miłość jest Bogiem, to mam teraz wszystko, czego pragnę - życie pełne takiej radości i zadowolenia z powodu tej miłości i cieszenia się obecnością Boga w postaci tej miłości.

Dopóki ta miłość zgadza się na przebywanie, moje życie jako skarga zniknęło.

Przypisy

(1) "Boska Matka: Przyjdź do mnie, jak ja przychodzę do ciebie - część 1/2", 17 października 2012 na http://goldenageofgaia.com/2012/10/17/the-divine-mother-come-to-me-as-i-come-to-you-part-12/.

(2) Po pierwsze, kiedy widzimy, że my i Ojciec jesteśmy Jednością, na czas przebywania w tej przestrzeni, "my" znika. Jak solna lalka Sri Ramakrishny, która poszła zmierzyć ocean, rozpuszczamy się w nim. Kto zatem jest w stanie poznać Jedynkę?

Co więcej, Ojciec nie może być poznany w sposób, w jaki zwykle pojmujemy wiedzę jako byt. Musimy stać się Jednością, aby Go "poznać", jak ja to rozumiem.

(3) To jest moja osobista interpretacja. Zdaję sobie sprawę, że niektórzy inni postrzegają wydech jako twórczy. Dla celów medytacji myślę, że każdy z nich przyniesie pożądany rezultat samadhi lub nieruchomego i skupionego umysłu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz