niedziela, 17 stycznia 2021

Gabor Mate: Mądrość w czasach kryzysu

Hit graphic to view video



17 stycznia 2021 r. przez Steve'a Beckowa


Nie oglądałem jeszcze filmu, ale John Smallman ci go poleca.

Uderz w grafikę, żeby obejrzeć wideo

Mówi John:

"Właśnie obejrzałem wspaniałą rozmowę z dr Gaborem Maté, prowadzoną przez Maurizio & Zaya Benazzo, która odbyła się wczoraj, 1/15/21 i trwała 50 minut, i która, jak sądziłem, może być dla ciebie interesująca do umieszczenia na GAOG.

"Jestem fanem Gabora od około roku, dowiedziałem się o nim dopiero niedawno, kupiłem i przeczytałem wszystkie jego książki. Z niecierpliwością czekam na jego nową książkę, którą jeszcze nie skończył i nie opublikował. Nie słyszałem wcześniej o Maurizio i Zayi, i będę szukał więcej ich wywiadów - mogą być z Europy Północnej? - bo wydają się być zachwycającą parą z inspirującymi pomysłami."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz