wtorek, 26 stycznia 2021

Wzniesienie do 5D: Czy możesz zostać powstrzymany?

 tune into the light within you eraoflightdotcom

 

To pytanie zostało postawione w mojej grupie: "Czytałem, że prawdziwe połączenia bliźniaczego płomienia są rzadkie. Jak to się dzieje, że tak wiele osób, tylko w tej grupie, jest połączonych ze swoim prawdziwym bliźniaczym płomieniem? Czy jest to zaprzeczenie prawdy, które podtrzymuje nadzieję? 

Could this hold one back from ascension?"

Jedyną rzeczą, która powstrzymuje cię od wzniesienia jesteś ty sam, nie ktokolwiek inny...i pomimo twoich najlepszych wysiłków, nie możesz się powstrzymywać na długo. Musisz wykonać wewnętrzną pracę i być otwarty na to, co każdy związek pokazuje ci, uczy cię i służy ci. Jeśli dusza, do której jesteś głęboko przyciągnięty, okaże się, że nie jest twoim bliźniaczym płomieniem lub świętym partnerem, w końcu zostaniecie rozmagnesowani od siebie nawzajem i przyciąganie do tej osoby zaniknie, gdy lekcje się zakończą, karmiczne więzi zostaną obsłużone, a wasz wspólny cel będzie kompletny. Czy ten związek powstrzymywał cię przed wzniesieniem? Nie, jeśli użyłeś go na swoją korzyść i wyrosłeś z niego... a w tym wieku i czasie, najprawdopodobniej robisz dużo wzrostu! Jest prawie niemożliwe, aby pozostać w czymkolwiek (związek, praca, sytuacja), z czego nie czerpiesz korzyści, ponieważ energetyczna częstotliwość Ziemi nadal wzrasta. Karmiczne związki i sytuacje kończą się, ponieważ energia przesuwa się wyżej. Z mojego osobistego doświadczenia wynika, że więź i połączenie pomiędzy moim bliźniaczym płomieniem i mną rosły w siłę w miarę jak się uzdrawiałam i wznosiłam się do świadomości jedności. Nigdy nie rozmagnesowaliśmy się, ale nauczyliśmy się oderwania, wolności i bezwarunkowej miłości.

Kiedy jesteś w dynamicznym związku z bliźniaczym płomieniem, twój proces wznoszenia jest w 100% przyspieszony. To dlatego podróż jest tak trudna czasami. Gęstość, która się pojawia może być bardzo gruba i ciężka. Połączenie przynosi wiele stłumionych i wypartych emocji nie tylko z obecnego życia, ale także z przeszłych żyć. Dodatkowo, jesteśmy tutaj, aby oczyścić kolektyw, a bliźniacze płomienie mają swoje własne indywidualne szablony, nad którymi pracują, aby się uzdrowić. Jako pracownicy światła, transmutujemy ciężkie energie w lżejsze, przesuwając zbiorową świadomość i doprowadzając Ziemię do wyższej częstotliwości energetycznej (efekt Schumanna). Jak więc widzisz, bliźniacze płomienie nie przychodzą na Ziemię tylko z romantycznych i osobistych powodów, ale oczywiście jest to ważny aspekt tego połączenia.

Potrzeba cierpliwości i wystarczającego oczyszczenia, aby wiedzieć, że Twój boski partner ma również indywidualną ścieżkę. Musisz być bezwarunkowy w swojej miłości i pozwolić swojemu partnerowi być w jego/jej własnej przestrzeni z bezwarunkową akceptacją. Kiedy oczyścisz się wystarczająco, nie będziesz uważał tego czasu poza sobą za "oddzielenie". Jeżeli ty jesteś w zjednoczeniu, jak ty mogłeś być oddzielony? Nie jesteście już współzależni i nie polegacie na obecności kogoś 24/7. Telepatyczne połączenie 5D dobrze służy swojemu celowi, kiedy oboje wykonujecie pracę solo.

Niestety, etykieta bliźniaczego płomienia jest nadużywana i zniekształcana na wiele sposobów. Ważne jest, aby nie przywiązywać się do tej etykiety tak bardzo, jak do tego, co dana dusza do Ciebie czuje. Miałam szczęście, że nie miałam zniekształconej wiedzy, zanim zdałam sobie sprawę i zrozumiałam wielkość mojego własnego połączenia z bliźniaczym płomieniem. Zostałam poprowadzona do bardziej konstruktywnego wyjaśnienia, jak to połączenie służy nam i jak przynosi korzyści całemu kolektywowi. Nawet o tym nie wiedząc, wykonywałam moją wewnętrzną pracę i żyłam pełniej moim celem życiowym. Mój bliźniaczy płomień pomagał mi w moim procesie wznoszenia się w głęboki sposób, odzwierciedlając to, co wymagało uzdrowienia. Gdy wznosiłam się w energetycznej częstotliwości, moje duchowe dary stały się znacznie silniejsze, a moja wiedza, że to był mój bliźniaczy płomień nigdy nie osłabła. Ty po prostu będziesz wiedział! Twoi Przewodnicy Duchowi i Aniołowie poprowadzą Cię do znaków, synchronizacji i będą komunikować się poprzez liczby i inne sposoby, dopóki nie będziesz w stanie jasno przekazywać informacji poprzez słowa, wizje i pisma.

Wzniesienie jest procesem i nie jest takie samo dla wszystkich. Zajmie to tyle czasu, ile potrzeba, abyście zostali doprowadzeni do wyższego stanu świadomości. Pochodząc z osobistego doświadczenia, kiedy jesteś aktywowany przez swój bliźniaczy płomień lub świętego partnera, twój proces wzniesienia jest przyspieszony. Głębokie uzdrowienie i oczyszczenie ma miejsce, transcendent ując cię do wewnętrznej miłości i zjednoczenia. W miarę jak będziecie wznosić się w częstotliwości energetycznej, będziecie nadal magnetycznie przyciągani do waszego bliźniaczego płomienia. Będziesz czuł jedność i harmonię z tą jedyną duszą i nadal będziesz aktywowany zarówno przez energetyczny komponent jak i fizyczny aspekt połączenia. Muszę powiedzieć... fizyczny aspekt połączenia jest bardzo synergiczny w swojej naturze i energia uwolniona z dzielenia się i doświadczania miłości na planie fizycznym uwalnia obfitość kochającej energii na Ziemię i do wszystkich zbiorowości, podnosząc częstotliwość planety w głęboki sposób.

 Każdy na Ziemi przechodzi przez proces wzniesienia. Niektóre już byli na ścieżce podczas gdy inni zaczynają ich proces wzniesienia. Jeśli masz wystarczająco dużo szczęścia, aby mieć bliźniaczy płomień, który pomaga ci w procesie wniebowstąpienia, licz swoje szczęśliwe gwiazdy. Jeśli nie natknąłeś się na swój bliźniaczy płomień, święci partnerzy wkraczają i przynoszą podobne doświadczenia. Nieważne jak to nazwiesz, nigdy nie będziesz już taki sam... i za to będziesz na zawsze wdzięczny. Ja wiem, że jestem. Jedno serce, jedna dusza, jeden umysł... zawsze razem i nigdy osobno przez całą wieczność.

Dziękuję Wam za czytanie i śledzenie mnie na mediach społecznościowych. Jestem wdzięczna za każdego z was, którzy wspomagacie kolektywne energie. Jesteście bardzo potrzebni i kochani.

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz