sobota, 30 stycznia 2021

Pierwszy kontakt nawiązany

 meditation the light within eraoflightdotcom

Nie mówię o ETs. Mówię o pierwszym kontakcie z tym następnym poziomem i sekcją przychodzących energii Nowej Boskiej Matki, diamentowego kryształu Chrystusa Wieku Wodnika. I żeby nie było zamieszania ani wątpliwości co do tego, co mówię, ONA/JEGO, ONA/JEGO - Boska Matka w tym NOWYM energetycznym pakiecie kostiumowym - osobiście dostarcza je Ochotnikom jako pierwszym, którzy mogą je ucieleśnić i zakotwiczyć na tej wznoszącej się Ziemi dla ludzkości i nie tylko.

Wydarzenie", "zmiana", jak niektórzy to nazywają, jest w rzeczywistości wieloma małymi, stopniowymi wydarzeniami energetycznymi i przesunięciami. To ostatnie, które miało miejsce w zeszłym tygodniu, jest największym i najbardziej zmieniającym z nich do tej pory - jest ich więcej, ale krok po kroku, abyśmy dotarli "tam" z jak najmniejszą liczbą eksplodujących Wolontariuszy i ludzi, jak to tylko możliwe. Niektóre eksplozje u niektórych ludzi są nieuniknione i mam na myśli emocjonalnie, ale psychicznie i fizycznie jest też możliwe, dlatego to musi się rozwijać w takich stopniowych kroczkach energii. Jednakże Faza 2 Procesu Wzniesienia, która rozpoczęła się w styczniu 2020 roku, rozwija się tak szybko i intensywnie, że czasami trudno jest uzyskać jasny obraz tego, jak wiele rzeczywistego przesunięcia wydarzyło się właśnie w styczniu 2021 roku.

To co zamierzam tu opisać nie jest, powtarzam NIE jest dla wszystkich, którzy mogą to przeczytać. Chciałbym, żeby tak było, ale nigdy nie było, ponieważ piszę o ewolucyjnym wznoszeniu się online od 2003 roku.

Jak najlepiej mogę powiedzieć, cofając się do moich osobistych notatek, plus łącząc je z konkretną rzeczą, którą inny przyjaciel-wolontariusz podzielił się w swoim e-mailu kilka dni temu, ten ostatni pierwszy kontakt z Boską Matką wydarzył się i/lub rozpoczął 22 stycznia 2021 r. lub około tej daty. Czy to się wydarzyło lub zaczęło wtedy? Oba. Witamy w liniowej i nieliniowej NOWOŚCI!

Nagle dostrzegłam, poczułam i zobaczyłam to, co nazywam pierwszym kontaktem z nadchodzącą Nową Boską Matką - kobiecą, diamentową, krystaliczną energią Chrystusowej Epoki Wodnika, około 22 do 23 stycznia. Na początku było to pozornie liniowe, ale nie pozostało takie, dlatego też linia czasu często staje się trudna do dokładnego określenia. Stara część mnie chce to ustalić, datować itd., podczas gdy wyższa część mnie nie przejmuje się takimi rzeczami. Proces Wzniesienia, Rozdzielenia Światów i Proces Wcielenia trwają nadal. Zatrzymuję próbę pakowania tego w niektóre poręczne ale całkowicie niepoprawnego przedziały ponieważ mówię wam że ja nie pracuję i Boska Matka nie pozwoli by to robić.

Zmarnowałem dziś rano godzinę na szukanie obrazu, który byłby wystarczająco bliski temu, co widziałem i czułem, przychodzącej Boskiej Matki SHE/IT niosącej NOWE, wywyższone energie 5D+ Wieku Wodnika i NOWE szablony energetyczne. Powyższy obraz jest okropnie nieodpowiedni, więc będziecie musieli z wizualizować mój opis tego, co postrzegałem w dniach 22-23.

Zanim jednak do tego przejdę, muszę powiedzieć, że większość z nas ma z góry przyjęte przekonania i oczekiwania, że Boska Matka Kobieta jest miękka i ciepła, nierealna i kochająca (mała litera "l"), pielęgnująca i delikatna z dużymi, miękkimi, dziewczęcymi okrągłymi krągłościami i miękkimi krawędziami wszędzie. Tak, i nie, natychmiast wyrzućcie te niepoprawne fantazje do kosza. Boska Matka tego NOWEGO czasu jest niczym innym niż tym wszystkim, a ta nadchodząca wzniesiona wersja JEJ/JEGO/JEJ/IT z Nowej Ery Wodnika jest w dużym stopniu przeciwieństwem wszystkich miękkich, miłosnych, kochanych, mamusinych, ziemskich bogiń. Wybaczcie ten slangowy, dosadny język, ale tak to cię zetnie! Podziękujesz mi później za tę surową prawdę, kiedy sam to zrozumiesz.

Ta wersja Boskiej Matki IT/SHE na ten czas ma ostre jak brzytwa krystaliczne krawędzie, mocne diamentowe linie i kąty, niezliczone brylantowe fasety, które tną powietrze i przestrzeń oraz ludzką świadomość, blask, który jest oślepiający jak białe światło, a wszystko to z postawą nie do brania jeńców. Jeśli to wszystko brzmi dla was bardzo szorstko, pomyślcie szczerze o globalnej patriarchalnej historii ludzkości przez ostatnie kilka tysięcy lat Ciemnej Ery, o głębokiej negatywności, zniekształceniach, przemocy, otępiającej głupocie, miażdżącym pozbawieniu praw i nieustającej potrzebie zabijania innych ludzi. Boska Matka Kobieta dla tego wznoszącego się NOWEGO Wieku, NOWEJ Ziemi, NOWEJ Ludzkości skończyła z tym, co było i jest tutaj teraz, aby wszystko i wszystkich sprowadzić z powrotem na NOWY tor Boskiego Źródła tak szybko, jak to możliwe. 

I ONA/ON nie będzie was tam kochać, przytulać czy słodko mówić, ale będzie was kopać w tyłek tak często, jak będzie to potrzebne. Wielu z nas doświadczało tego w styczniu 2021 roku i nie zdawało sobie sprawy z tego, kto i co to było.
To było około 22-23 stycznia 2021 roku, kiedy dostrzegłem, jasnowidząco zobaczyłem i poczułem nadchodzącą Boską Kobiecą Matkę w JEJ/JEJ NOWYM diamentowo-krystalicznym stroju energetycznym o częstotliwości Chrystusowej Wieku Wodnika. Ukazało mi się to wtedy jako ogromna i niewiarygodnie imponująca linia falujących fal energetycznych w przestrzeni kosmicznej, zmierzająca bezpośrednio do fizycznej Ziemi i nas. To była Boska Matka, to nie była tylko kolejna przychodząca kosmiczna fala energii z galaktycznego centrum, Słońca, kosmosu, innego wymiaru, to była Boska Matka w JEJ/ITS energetycznym stroju dopasowanym do Epoki Wodnika i wznoszącej się Ziemi i wznoszącej się ludzkości. Była nie tylko niewiarygodnie imponująca w tej formie, ale - i to jest w tym wszystkim najdziwniejsze - w chwili, gdy ją/jego postrzegałem, coś się fizycznie wydarzyło. Przeniesienie, połączenie, uziemienie, wcielenie zostało dokonane w tym ułamku sekundy, w którym postrzegałem JĄ/EGO w tej energetycznej formie kilka dni temu. Był to pierwszy kontakt z tą NOWĄ wersją o wyższej częstotliwości i ogólnym wzorcem energetycznym ucieleśnionym przez Boską Matkę Kobiecą, diamentowe Chrystusowe energie Wodnika.

W poprzednim niższym cyklu, na długo przed rozpoczęciem Wzniesienia, kiedy nadszedł czas, aby inna nowa energia została wprowadzona do globalnej ludzkości i zintegrowana przez nią, aby kontynuować jej wzrost, naukę i kreatywność, "nowa" planeta zostałaby nagle odkryta gdzieś przez jakiegoś naukowca astronoma. Fizyczne dostrzeżenie każdej "nowej" planety było aktywacją na poziomie fizycznym energii tej planety do ludzkiej zbiorowej świadomości i zewnętrznej fizycznej rzeczywistości. To właśnie ten moment rzeczywistego fizycznego dostrzeżenia "nowej" planety połączył, zakotwiczył i aktywował energie tej planety w ludzkości. Ludzkość następnie spędziła resztę swojego indywidualnego życia pracując nad ucieleśnieniem, życiem i wyrażaniem tych "nowych" energii planetarnych i dalszym rozwojem.

To, co wydarzyło się z moim postrzeganiem, Widzeniem i odczuwaniem Boskiej Matki Kobiecego Chrystusowego diamentu krystalicznych energii Wieku Wodnika zbliżających się do Ziemi i do nas w zeszłym tygodniu, było w moim odczuciu bardzo podobne do tego, co wydarzyło się, kiedy "nowa" planeta została fizycznie odkryta w starej patriarchalnej przeszłości. Innymi słowy, moje postrzeganie Boskiej Matki JEJ/JEGO/JEGO w tym NOWYM, wzniesionym energetycznym kobiecym stroju Chrystusa Wodnika w jakiś sposób natychmiast połączyło, zakotwiczyło i aktywowało JĄ/JEGO do tej wznoszącej się Ziemi i każdego Ochotnika, który był i jest obecnie zdolny do ucieleśnienia tego wszystkiego. Jeśli ja postrzegałem to w zeszłym tygodniu, to podobnie uczyniło kilku innych na całym świecie na ich własne, unikalne sposoby.

Teraz tutaj robi się ciekawie. W ciągu półtorej godziny po tym jak postrzegałem Boską Matkę w jej NOWEJ energetycznej szacie, u wielu ludzi wystąpiła duża fizyczna reakcja uboczna. Niektórzy z was poczuli to i albo doświadczyli tego fizycznie tak jak ja i/lub doświadczyli tego również w swoich snach w tym minionym tygodniu. Wiele się wydarzyło i dopiero teraz zaczynamy składać kawałki razem, co to było i dlaczego wystąpiły efekty uboczne.

W ciągu kilku godzin po postrzeganiu SHE/IT na JEJ/ITS podejście do Ziemi i ludzkości, niektóre dziwaczne i bardzo Uranian typu (Uran jest rządzącej planety Wodnika) "wypadki" stało tylko stóp od mojego domu. Duża ciężarówka wypełniona używanymi oponami przewróciła się na bok i rozbiła się bezpośrednio za moim domem. Około trzydzieści minut po tym, jakiś młody dorosły mężczyzna na rowerze rozbił się na moim podwórku. Nic mu się nie stało, ale narobił bałaganu na moim podwórku i miał szczęście, że nie spadł na jeden z głazów znajdujących się na moim podwórku. Wkrótce po tym wszystkim wydarzyło się kilka innych rzeczy z kilkoma moimi czytelnikami.

Energetyczne połączenie, które zostało nawiązane z Boską Matką i moje postrzeganie jej/jego w ten sposób spowodowało dość intensywne i nagłe reperkusje tutaj, w świecie fizycznym. Wielu z nas czuło dużo gniewu i/lub smutku lub depresji od około 22 stycznia do 28 stycznia. Wielu z nas odczuwało również złość i/lub smutek pochodzący od ludzkości w ogóle od około 22 stycznia. Wyczuwam, że było to bezpośrednio związane z zakotwiczeniem się Boskiej Matki Kobiety w tej NOWEJ energetycznej formie na wznoszącej się Ziemi. Ta ewolucyjna zmiana wznoszenia jest kompletnym i całkowitym przeciwieństwem tego, jak wyglądało życie, rzeczywistość, ludzkość i ludzka świadomość. Wielu będzie się zmagać z tak wszechogarniającą zmianą absolutnie wszystkiego, co znali.

Muszę się tu trochę cofnąć i podzielić się niektórymi trzeźwymi i ostrymi jak brzytwa osobistymi przesłaniami Boskiej Matki, które otrzymałem od JEJ/IT w zeszłym tygodniu. Zrobiłem kilka rzeczy dla kilku czytelników, o których myślałem i wierzyłem w tamtym czasie, powtarzam, myślałem i wierzyłem, że są "dobre" i "pomocne" dla nich. Boska Matka niedawno poinformowała mnie, że jest inaczej i natychmiast zrozumiałem i wiedziałem, że ta informacja była w 100% poprawna. Jest to tak bardzo, bardzo, bardzo ważne, ponieważ pokazuje nam wszystkim, jak całkowicie, jak głęboko, jak zdumiewająco różne są te NOWE, nadchodzące w Erze Wodnika diamentowe krystaliczne energie Boskiej Matki - Kobiety Chrystusa od tego, z czym jesteśmy zaznajomieni.

To, co kiedyś było pomocne i dobre, już takie nie jest, ponieważ zmieniamy się, ewoluujemy, przechodzimy w coraz więcej NOWEGO, a to NOWE w niczym nie przypomina minionych patriarchalnych wieków. Nic.

Tak więc Boska Matka poinformowała mnie ostatnio w nieokreślonych, ostrych jak brzytwa warunkach, że stare formy tak zwanej "pomocy" i "dobroci" itp. nie są w tej wywyższonej NOWEJ, wyższej energii i świadomości. W rzeczywistości jest dokładnie odwrotnie. Nie ma już zewnętrznego starego skupienia - teraz wszystko jest wewnętrzne i teraz wszystkie jednostki muszą same wcielić NOWE energie i zmienić się, wielokrotnie. Jeśli nie, to będą kontynuowane i zwiększone nieprzyjemne efekty uboczne.

Również kilka dni temu znajoma wolontariuszka wysłała mi e-mail, że niedawno otrzymała od Boskiej Matki przesłanie, aby zaprzestała tego, co robiła, a co również sprawiało jej przyjemność. Ta wiadomość brzmiała: "Nie, zrób to lepiej", co, jak czuję, jest doskonałe pod każdym względem dla nas wszystkich. Obydwie doświadczyłyśmy, mniej więcej w tym samym czasie, tych samych przesłań "Wstrzymaj i zaniechaj" od Boskiej Matki w JEJ NOWEJ dopasowanej formie, że obydwie musimy przestać robić pewne rzeczy, które robiliśmy, a które dla nas były "dobre" i "pomocne" na różne sposoby. Oboje zostaliśmy poinformowani, że my i nasze energie są teraz potrzebne w NOWY i inny sposób i abyśmy przystąpili do NOWEGO programu i przestali się wygłupiać. Okay NOWA mamusia z ostrymi diamentowymi krawędziami, obiecujemy!

Jak zwykle staram się zawrzeć w artykułach trochę humoru, aby informacje były łatwiejsze do przyswojenia i abyśmy wszyscy czuli się trochę lepiej z tym wszystkim, przez co przechodzimy. Ale ta NOWA Boska Matka w tej energetycznej formie jest po to, aby natychmiast wykonać bieżącą Pracę, ponieważ ONA/ON nie zamierza spowolnić SWOJEGO/ITS podejścia, aby dostosować się do was i do mnie! Nie, nie, jest dokładnie na odwrót. Wy i ja wyprostujemy nasze brudne prośby, ponieważ Boska Matka podchodzi do nas - teraz i szybko. Jak powiedziałem we wcześniejszym artykule, Boska Matka w tej NOWEJ energetycznej formie będzie w pełni wdrożona w fizycznym świecie do 2022 roku, gotowa czy nie. Opierając się na osobistym doświadczeniu, mocno sugeruję, abyście również przygotowali się energetycznie na JĄ/GO i na to co NOWE wszystko.

To nie jest "złoty wiek", ale diamentowo-krystaliczna Kobieca Chrystusowa Era Światła Wodnika. Ogromna różnica, tak duża, że prawie niewyobrażalna.

Również inna czytelniczka wysłała mi e-maila innego dnia, aby podzielić się doświadczeniem, które miała w sklepie Trader Joe 26 stycznia. Doświadczyła ona pewnego rodzaju rozdwojenia i przesunięcia, które spowodowało u niej fizyczne bóle głowy i oczu oraz wizualne zniekształcenia "rzeczywistości". Wierzę, że te i inne anomalie będą się nasilać przez cały rok 2021 i 2022. Kierujcie się NOWYMI przychodzącymi falami energii, które Boska Matka przynosi wraz z wszystkimi innymi, które mają miejsce ze Słońca i z innych miejsc. Nigdy nie zapominajcie, że najlepszym sposobem na radzenie sobie z tymi wszystkimi zmianami energetycznymi jest bycie tak elastycznym jak tylko możecie i gotowym na wielokrotne natychmiastowe zmiany.

Denise Le Fay
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz