niedziela, 31 stycznia 2021

Szybkie zmiany linii czasu

schumann resonance eraoflightdotcom

Masywne i szybkie zmiany linii czasu zachodzące teraz i przecinające ścieżki. Możesz znaleźć się w środku jednej linii czasowej i wszystkich jej doświadczeń, a potem przychodzi inna... Równe poczucie rzeczywistości, choć zaskakujące dla zmysłów. Euforia w jednej chwili, głęboki żal lub strata w innej.

Chciałam zamieścić to poniżej, ponieważ mówiłam o tym podczas zgromadzenia 1-21-21. W tamtym czasie i nadal doświadczałem tych przełączających się rzeczywistości przez kilka miesięcy, czując się wtedy tak, jakby jedna z tych dwóch rzeczywistości mnie goniła. Z wdzięcznością jestem teraz o wiele jaśniejszy. Czuję też silnie, że w marcu nastąpi zbieżność i przesunięcie dla wielu.

Poniżej znajduje się fragment tego, co mówiłem podczas naszego ostatniego spotkania. Poniżej znajduje się wspaniały kanał od Paula Seliga, który jest dla mnie bardzo pomocny.

Jest wielu Duchowych Wojowników, którzy wiedzieli w tym życiu, że będą wezwani do utrzymania tej potężnej energii, tego silnego doświadczenia Dualności i Singularności w tym samym czasie, w tym życiu, w którym dwa światy dzieliły się, a jednak łączyły... gdzie nowe doświadczenie nie było już częścią starego, a stare doświadczenie było zbyt gęste, aby być częścią nowego. Ci, którzy są świadomi i pracują, aby ustabilizować się w wyższej linii czasowej są Duchowymi Wojownikami.

My, Duchowi Wojownicy, jesteśmy Mostami do Nowego Świata. Kluczowe jest, abyśmy budowali impet i podejmowali kroki z chwili na chwilę w górę do wyższej linii czasowej i w kierunku bezkształtnego Mistycznego Organicznego Nowego poprzez nasze zjednoczone myśli, działania i słowa. Stabilizacja naszych pól jest kluczem do uspokojenia pola i "widzenia" tego, co się dzieje bardziej wyraźnie.

Jak również wykorzystanie naszych zdolności dokładnie w każdym Boskim Punkcie Wyboru, bez zatrzymywania się na myślach i bez podążania za tym, co znane, choć motywowane Głównym Pragnieniem Wielkiej Zmiany, Stałej Prawdy, Twórczych Rozwiązań, Jedności i naszej Suwerenności, pozwalając na Boską Interwencję i łaskę Wzniesienia, nowego życia i nowej przygody.

To poniżej od Paula Seliga.

"Cokolwiek zrobiłem, cokolwiek znałem siebie jako, wszystkie rzeczy, o które się martwiłem i które ciężko nosiłem na swoich barkach, wszystko, co podniosłem w radości, wszystko, z czego się śmiałem i dla czego się śmiałem, będzie teraz podniesione na widok Chrystusa.

Widzę moją historię. Oczami Chrystusa widzę, kim byłem, kogo znałem. Wznoszę wizję życia, które prowadziłem i którym się zajmowałem, oczami Chrystusa, aby spotkać się z tym, gdzie stoję na zboczu góry.

Postrzegam siebie teraz z Miłością, którą mam dla całej ludzkości. Nie osądzam swoich czynów. Nie obwiniam swojego zachowania. Widzę wszystko, czym byłem, oczami Boskości."

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz