wtorek, 26 stycznia 2021

Twórca źródła: Jestem wszystkim, jestem z tobą





Przez John Kassl

https://tinyurl.com/y2r8ah4w

Nie dźwigaj już więcej ciężarów przeszłości, patrz w przyszłość i odkupuj swoje dramaty i karmę w świetle Boga, którym jestem. Wypełnijcie światłem wszystkie miejsca waszej duszy, tam, gdzie rany nie chcą się zamknąć, tam mnie wzywajcie.

Ja jestem BOGIEM,

Ludzkość jest pod moją opieką. Podczas gdy ten świat się zmienia, ja rozpościeram nad wami opiekuńczo swoje ramiona. Jak matka i jak ojciec, którzy dają bezpieczeństwo i miłość dziecku, którzy dają odwagę i wsparcie dziecku - tak jest moja miłość do was.

Żadna krzywda wam się nie stanie, cierpienie będzie z dala od was, a szczęście będzie was spotykać na wszystkich drogach.

Jestem wszechobecny na tej ziemi i w waszym życiu.

Jeśli staniecie się tego świadomi, wtedy znikną wszystkie obawy o przyszłość i czas ten stanie się dla was wspaniałą okazją do uzdrowienia odłożonego teraz i rozpoznania nierozpoznanego teraz.

Dzisiaj na tej ziemi istnieje środowisko, które zaprasza was do wielkich kroków rozwoju, ponieważ zmiany w świecie zewnętrznym zachęcają was do zwrócenia większej uwagi na świat wewnętrzny.

PRZECIWNOŚCI" JAKO PAN CZASU


W przeciwnościach często powstają najpiękniejsze rzeczy i rodzą się wielkie spostrzeżenia. W przeciwnościach człowiek ucieka się do środków, które w innych okolicznościach nigdy nie zostałyby podjęte. Dlatego właśnie trud jest panem tego czasu - i dzisiaj doświadczacie trudów na wielu poziomach.

Wszystko jest w przebudowie i zadajecie sobie pytanie, jak to się dzieje, kiedy skończy się to szaleństwo, w którym niesprawiedliwość stała się prawem, a zimne serce, egoizm lub całkowity brak empatii stały się maksymą.

Kiedy skończy się to, co zatruwa duszę i obciąża serce? Kiedy skończy się nieludzkość? Kiedy to stanie się ŚWIATŁEM i kiedy MIŁOŚĆ zacznie panować wśród ludzi?

Gdy zadajecie sobie to pytanie, odsłaniają się przed wami nowe otchłanie i dlatego jesteście proszeni o zajęcie stanowiska. Wewnętrznie jesteście proszeni, by powiedzieć temu NIE lub TAK.

Jest jasne, że kompromisy już dzisiaj nie pomagają. Ani na zewnątrz, ani wewnątrz, kompromisy czy połowiczne rozwiązania nie mogą uczynić ziemi żyzną dla wzrostu.

Oznacza to, że objawienia tego czasu wymagają od każdej osoby podjęcia decyzji: Gdzie kieruję swoją uwagę? W co inwestuję swoją energię życiową?

W tworzenie manifestacji wypełnionych światłem, w walkę ze "złem" czy w przyłączenie się do sił ciemności.

CZAS NA PODJĘCIE DECYZJI


Wszystkie wybory służą do tworzenia specyficznych doświadczeń dla jednostki i są one zasadniczo synonimami:

- Ten, kto tworzy światło i wypełnia jego rozkazy, jest na drodze do mnie.

- Kto podjął walkę ze złem w świecie zewnętrznym i wypełnia w ten sposób swoje polecenia, ten jest na drodze do mnie.

- Kto przyłączył się do sił ciemności i wypełnia w ten sposób swoje rozkazy, ten jest na drodze do mnie.

Te drogi różnią się tylko jedną rzeczą: czasem, w którym człowiek znajdzie się z powrotem u mnie.

Pierwszy idzie drogą na wprost, drugi idzie objazdem, a trzeci ma jeszcze długą drogę przed sobą.

Wszystkie te decyzje są równe i podejmuje je teraz coraz więcej ludzi. Tylko letni, którzy odrzucają każdą odpowiedzialność, tracą w tym czasie swoje miejsce na tej ziemi i nie znajdują ani swojego miejsca, ani swoich rozkazów.

Oznacza to że zabieram tych ludzi z powrotem do "królestwa przygotowań", do miejsca gdzie są przygotowywani do następnego życia.

Dzisiaj doświadczacie, że bardzo wielu ludzi jest odwoływanych. Często są to ludzie, którzy już nie mogą lub nie chcą odnaleźć swojej drogi w tym świecie.

JESTEŚCIE POD MOJĄ OPIEKĄ


Kto żyje swoimi zadaniami, będzie żył nimi aż do ich wypełnienia. Nie ma co do tego wątpliwości, ponieważ ten, kto dokonał wyboru, jest pod moją opieką - zarówno w dobrych, jak i złych dniach, w świetle, jak i w ciemności.

To orędzie jest zaproszeniem dla was, abyście odważnie dokonali wyboru. Dziś nie ma już możliwości wyboru połowiczności.

Bądźcie pełni serca, bez względu na to, jaką rolę wybierzecie dla siebie. Światło, miłość są wszechobecne. Mieni się coraz mocniej pomiędzy światłymi ubóstwami ludzkości. Kto nie rozwija swojego poglądu na to, pomagam mu, kto nie chce rozwijać swojego poglądu na to, pomagam mu - nawet jeśli prowadzi to do objazdów.

Toczcie swoją walkę - z samym sobą lub z całym światem. Żyj swoim życiem - dla ludzkości lub dla siebie. Wykonujcie swoje rozkazy bez wahania, wtedy dane wam będzie królestwo niebieskie i urzeczywistnienie Wszystkiego-Co-Jest bliskie.

Bądźcie cali, odważni i pewni: Ja jestem wszystkim i zawsze jestem z wami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz