piątek, 12 czerwca 2020

Współczucie najlepszą przepustką??

Wyrazy miłości



Robię sobie przerwę od prawdziwego filmu o zorganizowanych zamieszkach, na które przygotowało nas tak wiele filmów Mad-Max/Waterworld. Dostarczony w żywym kolorze przez Six O'Clock News.

Czując się winny, że omijając "wiadomości", ponownie obejrzałem "Out of Shadows".

Oglądałem go już wcześniej, więc wiedziałem, dokąd zmierza.

Dotarłem do sekcji o szatanizmie i musiałem przestać.

Mówisz jako historyk?  Oglądając odcinek o szatanizmie i znając ich działalność, najbardziej przypominał mi się Heinrich Himmler i jego "pogaństwo".

Himmler był chyba najbardziej obłąkaną osobą, jaką znam. Słucham szatanistów w filmie i oni mi o nim przypominają.

Jaka jest moja reakcja na temat szatanizmu? Wiedząc, co wiem o działalności szatanistów i jak daleko sięga piramida, czuję się chora w żołądku myśląc o niej.

Obawiam się, że są ludzie, którzy robią to, co obecny zbiór filmów z gwiazdkami mówi o szatanistach.

Wszystko to zakryte przez prasę jako "teoria spiskowa".

Myślę, że mogę być nieco bardziej otwarty duchowo, ponieważ wyłączyłem ten film, w którym człowiek wspomniał o "kneblowaniu bogów i bogiń". To było coś duchowego, co sprawiło, że w końcu go opuściłem. Miałem tyle, ile mogłem teraz wziąć.

Jednocześnie, nie chcę zaczynać notatki. Przechodzimy cienką linię pomiędzy zatrzymaniem zachowania bez osądzania ludzi.

Ludzie są wiecznymi istotami, które zgubiły drogę. Ale społeczeństwo również wymaga ochrony.

Poradzimy sobie z problemem, który się z tym wiąże, bez pomocy miłości wyższego wymiaru, która sprawi, że sam problem zniknie. Ten rodzaj miłości rozwiązuje wszystkie dylematy. Przecina na dwie części to, co dla nas wygląda jak węzeł gordyjski.

Musimy to zrobić z jakiegoś fundamentu, który możemy teraz znaleźć w sobie, nie w wymiarze wyższym niż ten, w którym jesteśmy.

Współczucie wydaje mi się najlepszymi drzwiami.  Wydaje się, że nie mamy problemu z odczuwaniem współczucia.

Współczucie dla nas samych, że wszyscy musieliśmy wytrzymać najpierw pandemię i jej wpływ na życie wszystkich, a teraz próbę wojny rasowej.

Współczucie dla wszystkich, którzy ucierpieli w wyniku tych wydarzeń z fałszywymi flagami.

Współczucie dla tych, którzy buntują się i grabią, ograniczając w ten sposób ich dostęp do miłości.  I współczucie dla tych, którzy będą dotknięci ich zniszczeniem być może przez lata...

...chyba że jest rewelacja.

Nie staram się nadążać za bazą wydarzeń, ludzie.  To dla mnie przytłaczające.

Musisz jechać do Suzi na Patreon, Ludzie są wolni, Cicho w Burzy, Zbiorowa Ewolucja, albo ktoś inny poświęcony wiadomościom z zewnątrz za to. Skupię swoją uwagę na komunikacji niebieskiej i galaktycznej.

Staram się również cofnąć się, jak to często mówi Michael, i obserwować. Dlatego też będę prawdopodobnie pisał bardziej introspekcyjnie czasami. Nazywam to "pisaniem świadomościowym" - moimi reakcjami na sytuacje, z którymi mamy do czynienia, nadążaniem za wiadomościami z głównego nurtu, aby pozostać świadomym, ale nie przytłoczonym. Miejmy nadzieję, że introspekcja przyczyni się do powstania pewnych odpowiedzi.

https://goldenageofgaia.com/2020/06/11/311167/
Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz