sobota, 13 czerwca 2020

Masowe medytacje 6/20/2020





Pozdrawiam wszystkich, to ja Kejraj!
     Dzisiaj chcę podzielić się prostą medytacją z przewodnikiem, lub powinienem powiedzieć kilka kroków procesu medytacji, które będę wykonywać dnia 6/20/2020 na Przesileniu Letnim i 21.6.2020.
 Jeśli uważasz, że te kroki lub techniki rezonują z tobą, to proszę wykonaj następujące czynności. Jeśli nie, możesz stworzyć swój własny sposób, o ile medytujesz w dniach 6/20/2020 i 6/21/2020 o 11:00 EST i 16:44 EST w te dwa dni lub w wybranych przez ciebie momentach.
1. Jeśli to możliwe, wyjdź na łono natury do parku, wybierz się na 15 minutowy spacer i po prostu ciesz się doświadczeniem.
2. Znajdź ciche, spokojne miejsce, w którym nikt nie będzie ci przeszkadzał, być może w lesie. Usiądź w dowolnej pozycji, która najbardziej ci odpowiada; zrelaksuj się przez około 5 minut.
3. Zamknij oczy;  , weź kilka oddechów; W tej chwili wzywam Stwórcę, Elohima Wielkiego Centralnego Słońca, Archaniołów, Wniebowstąpionych Mistrzów( Ascended Masters) i wszystkie życzliwe Dusze, które chcą dołączyć do mnie w tej medytacji i wzmocnić te energie; zacznij biorąc głęboki oddech; wdech przez nos, wydech przez usta, powoli…
4. Kontynuuj oddychanie; Po każdym wydechu wypowiedz każdą linię Inwokacji- Wywołania Duszy;
Jestem duszą  (I Am The Soul)
Jestem Boskim Światłem
Jestem Boską Miłością
Jestem Boską Wolą
Jestem boskim wzorem
5. RelaksGdy oddychasz delikatnie, powiedz; 
Z najgłębszej istoty mojego jestestwa wysyłam światło i miłość do całej Matki Ziemi; Niech ta świetlna miłość przyniesie wolność, uzdrowienie, pokój i radość całego Królestwa Matki Ziemi. Zacznijcie teraz wizualizować tę świetlną miłość z waszego serca płynącego w świat; Zobacz, jak ta świetlna miłość dociera do Królestwa Wody (morza, rzeki, oceany), widzisz wody spokojne, lśniące i lśniące czystością. 
Królestwo roślin, wszystkie kwitnące, kwitnące, rosnące i rozwijające się na całym świecie. 
Królestwo zwierząt; widzę zwierzęta swobodnie poruszające się z radością. 
I wreszcie, zobacz, jak światło to dociera do całej ludzkości; zobacz jak wszyscy ludzie tańczą ramię w ramię po ciele Matki Ziemi, uśmiechnięci, śmiejących się, pełnych radości; Trzymaj te obrazy przez kilka minut; Teraz zobacz kulę najjaśniejszego światła pokrywającą całą Matkę Ziemię; Przytrzymaj ten obraz przez kilka minut, powiedz; 
Wszystko jest światłem, wszystko jest miłością, wszystko jest dobrze; Tak jest.
Zrelaksuj się; Delikatnie otwórz oczy. Jeśli chcesz, możesz usiąść na chwilę i po prostu BYĆ, jeden ze wszystkimi.
Z serca do serca, jestem Kejraj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz