poniedziałek, 20 września 2021

Chcę odzyskać moje szczęście

 



20 września 2021 r. przez Steve Beckow


Odkąd zobaczyłem dwuręczny scenariusz kłótni mojej mamy i mojego taty, obserwuję swoje nastroje, swoją wewnętrzną gadaninę. (1)

Widzę, że wpływ, jaki wywarło na mnie oglądanie ich rozdzierającego serce konfliktu, dzień w dzień, lub kiedykolwiek wychodziłem z mojego pokoju (2), był o wiele większy niż to, co widziałem do tej pory.

Przez chwilę doświadczyłem ilości napięcia, jakie rutynowo utrzymuję w swoim ciele. Tylko w tym momencie, w tym i w tym. To znacznie przekroczyło to, co spodziewałem się znaleźć.

Z powodu trwającego konfliktu - jawnego i narastającego - mój wewnętrzny krajobraz jest polem bitwy. Lecą pociski i ludzie strzelają. Napięcie, które odczuwam na co dzień w moim ciele, przypomina stalowe taśmy.

Czuję się jakbym była w porcelanowym ciele. (Michael i ja mamy ustalony wcześniej sygnał na "tak". Właśnie dostałem "tak").

Każdy dzień mojego życia przeżywałem w stanie umiarkowanego, poniżej świadomości napięcia. Moja linia podstawowa była (Michael znowu mówi "tak") jak skała, kiedy nie było wymogu, żeby tak było. Utrzymywanie siebie w węźle podczas pobytu na Ziemi jest ściśle opcjonalne.

To cud, że nie zachorowałem na raka.

Naprawdę? (3)

Myślenie, że skończyłem z moją Mamą i Tatą na podstawie pracy, którą wykonałem do tej pory - nie widząc tego - było naiwne.

Zawsze zastanawiałam się, dlaczego czuję tak mało nadziei wokół związków. Jestem dosłownie w szoku po tych latach spędzonych w okopach ... to znaczy w rodzinie. Nie wydaje mi się, żebym mogła teraz poradzić sobie w związku. Nie ma mnie tutaj.

Kathleen mówi, żeby się wyleczyć. Zawrzyj pokój między matką a ojcem. Zrównoważ wewnętrzny męski i żeński.

Doświadczam wszystkiego, co powstaje w wyniku mojego odczuwania i widzenia.

Kiedy to wyimaginowane porcelanowe ciało rozpada się, zalewają mnie wspomnienia najlepszych chwil w moim życiu. Jednocześnie czuję, że przepłynąłem milę, aby dotrzeć do brzegu i jestem wyczerpany.

Przywołuję Boską Matkę i Prawa Eliminacji, Karmicznej Dyspensy i Łaski, aby zdjęła ze mnie wszystkie napięcia, które stworzyłam w moim życiu - i w moim ciele - i uwolniła mnie od wszystkich innych skutków tego zapamiętanego rodzinnego scenariusza.

Chcę z powrotem moje ciało. Chcę odzyskać moje szczęście.

Niech w mojej wewnętrznej rodzinie zapanuje pokój. Niech tata zobaczy niecywilizowany charakter swojego zachowania.  A mama niech znajdzie na wyższych planach miłość, której tak uporczywie szukała tutaj.

Przypisy

(1) Zobacz "From Vasanas to Scripts," 17 września 2021, na https://goldenageofgaia.com/?p=326368 i "An Almost-Near Near-Death Experience," 18 września 2021, na https://goldenageofgaia.com/?p=326397

(2) Ding! Zupełnie jak dzisiaj. Jestem skulony w moim pokoju (zamknięty) tak jak wtedy gdy byłem dzieckiem. Czuję się tu bardzo komfortowo. W moim mentalnym zestawie, nigdy nie opuściłem mojego pokoju. Po prostu zrobiłem lemoniadę z cytryn.

(3) Miałem raka prostaty w 2016 roku.
Share

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz