wtorek, 28 września 2021

Rozdawanie "Krabów!" - nienawiść - Uniwersalne Prawo Dawania i Otrzymywania

 

Tarot Thoth - Rycerz Pucharów

www..voiceoffreedom.ca

Rycerz Pucharów w Tarocie jest idealnym obrazem oddawania starej energii, "kraba" - nienawiści, "zrzędliwości" - do wyższych sfer.

A proszenie o tę pomoc naszych przewodników i opiekunów może być onieśmielające.

Wchodzenie w uczucia, szczególnie w nienawiść do siebie, wściekłość i strach, brak poczucia własnej wartości, może być bardzo trudne.

Przez wiele lat otrzymywałam odbicia od członków rodziny, ale ciągle ich obwiniałam i nie widziałam lustra, mojego ja.

To była jedna z najtrudniejszych rzeczy do uświadomienia sobie - moja własna nienawiść do Boga, Matki, mojego ja.

Wczoraj spędziłem czas szalejąc (sam ze sobą), w końcu dochodząc do tego, że lepką mazią była moja głęboka nienawiść do samego siebie.

****

Dziś rano po wstawieniu czajnika, żeby zrobić herbatę, musiałam się położyć i pozwolić, żeby więcej energii się przemieściło.

Czajnik zagotował się, podczas gdy ja poddałem się trochę bardziej. . .

Woda gotowała się, gdy wybaczałem sobie, tworząc głębsze poczucie spokoju. . .

Ciepło z elementu kuchenki, ogień - wdzięczność, głębsze poczucie własnej wartości, moja radość dla świętego celu, puszczanie starych energii. . .

Woda zamieniająca się w parę, większe współczucie, Miłość do samego siebie. . .
Tarot Thoth - Karta artystyczna

Wtedy zostałem poprowadzony, by wstać po czajnik, a na niebie, w chmurach, pojawił się olbrzymi niedźwiedź grizzly.

My drum, a gift from an Indigenous elder, has a grizzly on it:



Dziękuję Wam
moim Przewodnikom i Opiekunom, Matce,
Tak bardzo Wam dziękuję.


Mantra z Uniwersalnego Prawa Dawania i Przyjmowania:

Otrzymuję (wgląd)
Pozwalam, Akceptuję, Daję (pozbywam się starego)
Jestem Wdzięcznością

Nigdy nie byłbym w stanie
dotrzeć do głębokiej wściekłości i nienawiści do samego siebie
bez Boskiej Pomocy.

The help from above (upside-down card),
the deep surrender to create balance,

the sword of clarity – Love, compassion for self,
the Knight of Cups -the forgiveness of self & JOY!
that deeper gratitude for the higher realms,

finally to bless the hatred – the “crabbies”
and find the treasure, the holy grail
of self-worth, peace, self-Love

Nasza podróż była naprawdę długa i trudna, głębokie nurkowanie w tym, co nie działa.

Teraz jest czas, aby wejść w przepływ błogosławienia wszystkiego, szczególnie siebie i starych systemów przekonań, które nie są związane z miłością, abyśmy mogli zająć się tworzeniem świata, który działa dla wszystkich.

Join Wednesdays on Zoom
(see GAoG and VoF for the link)
5pm PST / 8pm PST

The week: the Universal Law of Give and Receive

creating a planet in balance

 


I also do online readings, like above,
~ using the Tarot and my own deck ~
if you are interested, email me here


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz