poniedziałek, 27 września 2021

Podłączenie do Oświeconego Stanu

Shanta Gabriel dla Archanioła Gabriela ~ Podłączenie do Oświeconego Stanu


https://tinyurl.com/ybw9haak

 
Kiedy łączysz się głęboko ze swoim oświeconym stanem umysłu, postrzeganie świata, w którym żyjesz jest rozszerzone i na każde pytanie można znaleźć odpowiedź.

Droga Jedynko,

Masz w sobie oświecony stan umysłu, w którym zwycięża Prawda, a Boska Miłość wzmacnia cię, wypełniając wszystkie ciemne miejsca. Daj sobie dar odnalezienia tego miejsca i stań się z nim tak zaznajomiony, że jesteś w stanie połączyć się tam za pomocą oddechu i myśli.

Ten oświecony stan w tobie jest poza normalną świadomością na jawie i może być nawet nazwany superświadomością. Jest to rozszerzone miejsce Światła, Pokoju i wszelkiej Mądrości. Jest możliwe poprzez modlitwę i medytację, aby połączyć się głęboko z tym pięknym, oświeconym stanem w twoim umyśle.

Wystarczy kilka minut, aby usiąść cicho i wdychać Światło i Miłość. Kiedy to robisz i prosisz o wskazówki, zapewniasz żyzny grunt, na którym mogą być zasiane nasiona Radości, Pokoju i Boskiego Porządku w każdym obszarze twojego życia.

Kiedy przynosisz ze sobą pytanie do swojego ekspansywnego, oświeconego umysłu, odpowiedź stanie się oczywista. Nawet jeżeli ja no wydaje się być jasny gdy ty siedzisz w twój medytaci miejscu, ja może wyskakiwać w twój umysle gdy ty iść przez twój dzień ~ szczególnie jeżeli twój zamiar znać prawdę jest silny.

Każdego dnia możesz dać sobie ten dar i stworzyć osobisty związek z oświeconym stanem wewnątrz ciebie. Z tego miejsca Boski Umysł jest dostępny, a Anioły będą cię inspirować. Rezultatem będzie uczucie Pokoju w twoim sercu. W tym oświeconym stanie umysłu jesteście wypełnieni Boskim Światłem i naprawdę wiecie, że wszystko jest w porządku.

Boska Obecność,

Pozwól mi najpierw poszukać Twego przewodnictwa, zanim pozwolę, by strach zawładnął moim umysłem. Pomóż mi pamiętać, by zwolnić, wziąć głębszy oddech i ofiarować Ci wszystko, co mnie obciąża.

Wzywając Światło z Najwyższego Źródła, zapraszam to Światło, aby wypełniło mój umysł i serce, przynosząc mi głębsze połączenie z Boską Mądrością i Przewodnictwem. Niech pozwolę, aby Twórcze Rozwiązania obfitowały i rozjaśniały wszystkie obszary mojego życia w tej chwili.

Jestem wdzięczna, że zyskuję więcej Wiary i wewnętrznej wiedzy, że wszystkie moje potrzeby są zaspokajane z Łaską i Łatwością. Dziękuję Ci za przyniesienie mi odpowiedzi, których potrzebuję, aby żyć w Harmonii i Pokoju. I tak to jest.

Zapamiętaj swoje przesłanie od Archanioła Gabriela na dziś:

Kiedy łączysz się głęboko wewnątrz ze swoim oświeconym stanem umysłu, istnieje rozszerzone postrzeganie świata, który zamieszkujesz i na każde pytanie można znaleźć odpowiedź.

Shanta Gabriel
dla Archanioła Gabriela    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz