niedziela, 26 września 2021

Message From Source Creator: Energia wszystkiego, co jest

 


Wyobraź sobie miejsce, gdzie wszystko po prostu jest. Nie ma ludzi, nie ma rzeczy, nie ma dualności i nie ma osądu. W tym miejscu jest tylko światło i jedynym uczuciem, które istnieje jest pokój. Nic, co możesz zrobić lub powiedzieć, absolutnie nic w ogóle, nie jest złe i nigdy nie ma żadnego osądu. W tym miejscu możesz po prostu być, twoje ciało jest doskonałe, a uzdrowienie jest natychmiastowe. Gdzie jest to miejsce?

Niektórzy ludzie nazywają je Siódmą Płaszczyzną Egzystencji, inni Stwórcą Wszystkiego Co Jest, Piątym Wymiarem lub nawet Bogiem, ale tak naprawdę jest to twoja najwyższa świadomość i jest ona w tobie. Kiedy osiągniecie tę świadomość, będziecie wiedzieć, co to znaczy kochać siebie i innych bez warunków, bez słuchania osądów i potępienia innych i bez strachu. Osiągniecie świadomość Jedności.

Energia Wszystkiego Co Jest nie wymaga niczego - żadnej religii, żadnego przebaczenia, żadnej odpłaty za grzechy i żadnej zemsty, ponieważ jest bezwarunkowa, a więc niedyskryminująca. Jest wszędzie, ale nigdzie, ponieważ nie można jej zobaczyć ani usłyszeć, chyba że ktoś wie, gdzie szukać. To nie jest niebo, ale tak się czuje. Jest to miejsce, gdzie myśli nabierają kształtu, a przeznaczenie się realizuje, gdzie uzdrowienie jest natychmiastowe, a na pytania odpowiada się w prawdzie i uczciwości.

Jestem Bogiem - gdzie mnie znajdziesz? Nie szukaj dalej niż w swoim sercu, ponieważ jestem samą esencją ciebie. Ty i ja jesteśmy nieodłączną częścią siebie nawzajem, ponieważ w energii Wszystkiego Co Jest nie ma oddzielenia. Wszystko, co kiedykolwiek zaistniało we wszechświecie, stanowi część Wszystkiego i dlatego jest połączone jako jedno. Jestem w tobie, wokół ciebie i jestem jednym z tobą.

Jak ze mną rozmawiasz? W swoim umyśle i w swoich myślach, konkretnie i z intencją. Jak mnie słyszysz? Opróżnij swój umysł i zaufaj temu, co przychodzi. Jak mnie czujesz? W spokoju twojej istoty. Jak mnie znasz? Znając siebie i dążąc do bycia najlepszym, jakim możesz być w każdym aspekcie swojego życia. Jak możesz ufać, że to, co mówię, jest prawdą? Kiedy zaufasz, zobaczysz, usłyszysz, poczujesz i poznasz mnie poprzez swoje myśli, słowa i działania, które zaczną wibrować miłością, o której myślałeś, że jest poza twoim zasięgiem.

Połącz się ze mną jako światłem lub jako miłością. Poczuj mnie jako bicie swojego serca, wdychaj mnie i wydychaj, świeć mną jako swoim światłem od wewnątrz. Wszystko, co musisz zrobić, to uwierzyć - raczej w wiarę niż w religię; że wszystko jest możliwe i że jesteś godny; że twoje życie ma znaczenie i że powstałeś z miłością i celem. Moja wiedza jest twoją wiedzą, a moja miłość jest twoją miłością. Jesteśmy jednym i to jest Wszystko.

JAM JEST Stwórca Wszystkiego Co Jest i kocham cię z każdym oddechem, który bierzesz.

**Kanał: Victoria Cochrane

*Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz