wtorek, 29 grudnia 2020

Współczucie, które można znaleźć

 interconnected eraoflightdotcom


Jest tak wiele miłości, tak wiele życzliwości, tak wiele współczucia, które można znaleźć wszędzie.

Czy zauważyłeś, jak w 2020 roku wracamy do otwartego serca? Dbając o siebie nawzajem? Dobroć? Zrozumienie, że życie to o wiele więcej niż to, co posiadamy i co posiadamy?

Najbardziej wzruszająca była wczorajsza rozmowa z drogim przyjacielem, który przeszedł przez jakiś czas z rakiem i jego leczeniem.

Jednak to, co najbardziej poruszyło ją i mnie, to głębokie troskliwe i pełne miłości wsparcie, które otrzymała przez to wszystko: Od lekarzy, przez pielęgniarki, do rodziny, przyjaciół. Co więcej, Yeshua ukazał się jej cztery razy, jako archangielska i anielska obecność i przewodnicy.

Nigdy nie jesteśmy bez Bożej Miłości i Obecności ani wsparcia.

Znalazłam to tak prawdziwe w moim własnym życiu: Kiedy najbardziej jej potrzebowałam, zawsze byłam przenoszona na skrzydłach aniołów i Boga.

Proszę podzielić się z wami w komentarzach poniżej miłością, troskliwością, momentami głębokiego otwarcia serca i cudami, które otrzymaliście w 2020 roku.

Rzeczywiście, 2020 rok był dla mnie przemienieniem w najwyższym znaczeniu, a ogromne cuda, które wydarzyły się w moim życiu, kiedy ponownie się wznowiłem, a otwarcie Najświętszego Serca było dla mnie darem.

Uczcijmy dziś Moc Miłości.

Judith Kusel

**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz