czwartek, 24 grudnia 2020

Matka Boża z Guadalupe - Proszę rozszerzyć swoją medytację 12:12



24 grudnia 2020 r. przez Sitarę


W miniony wtorek Matka Boża z Guadalupe przybyła ponownie, aby porozmawiać o ponownym otwarciu lub portalu ukończenia i cudownych nowych początkach o 12:12.

Medytacja o 12:12 pierwotnie miała zakończyć się dziś 24 grudnia. Jednak Matka Boża prosi nas o przedłużenie naszej medytacji z Nią o dodatkowe 12 dni - co doprowadzi nas do 7 stycznia. Obejmowałaby ona Objawienie Trzech Króli i otrzymanie darów od Magów. Celem przedłużenia naszej globalnej medytacji jest dotarcie i włączenie do niej wszystkich tych, którzy mogli nie mieć pełnej możliwości przedłużenia się w ten nowy sposób Nova Gaian.

Na dole strony zamieszczam również cały tekst kanału oraz link do medytacji audio, który został nam przekazany w czasie przesilenia zimowego. Jest to nasza niesamowita okazja, aby prawdziwie wejść w to partnerstwo Boskiego Związku w celu współtworzenia Nowej Ziemi - zróbmy to!

Pozdrawiam, jestem Maria, jestem Maria z Guadalupe, jestem Matką Boską Nieustającej Pomocy, jestem Matką Nieustającej Mądrości, jestem Matką, jestem Jedyną, ale przynoszę wam, tak, oczywiście, ten dar, tak jak przynosicie mi, tak jak przynosicie nam ten dar spełnienia, ten dar z 12:12, i wiele innych.

Tak często myślałaś o swoim wzniesieniu jako o przeznaczeniu, jako, tak, o dopełnieniu, i to jest, ukochana, dopełnieniu cyklu i pozwól mi o tym mówić. Kiedy kończysz cykl - tak, nawet jeśli jest to krótki cykl 12 dni - nie zatrzymujesz się na końcu podróży i drżysz i czołgasz się z powrotem do jaskini, albo wracasz do początku. To nie jest droga objazdowa, aniołów, aniołów, aniołów zmiany.

Jest to odważne kroczenie naprzód, idące w prawdzie, w pięknie, w potędze, w boskiej wiedzy i w boskiej suwerenności, w ostatecznym zaufaniu do tego, kim jesteś, do tego, kim jesteśmy i do naszego świętego związku z tobą.

Kiedy postępujecie w tym przedsięwzięciu - o którym mówię konkretnie, ale jest ono również bardzo ogólne - ale kiedy postępujecie w tym 12:12, dajecie nam, to jest to wymiana darów i jest to wymiana darów między wami a tym kręgiem i całym rodzajem ludzkim.

Tak, tak często zwracaliście się do nas i mówiliście: "Jak na Ziemi czy gdziekolwiek indziej mamy zamiar to zrobić?". Cóż, najlepszym sposobem na naukę jest po prostu zrobić! To ufać i rozwijać się z rozwagą, z odwagą, z pokorą, ze współczuciem - to wszystko co macie.

Kochanie, wykonujesz fenomenalną pracę.

Teraz, mam kolejną prośbę od każdego z was, ponieważ wielu ludzi dopiero zaczyna ten proces. Więc tak, wasza 12:12 kończy się w przededniu tego, co uważacie za 24. Proszę was, abyście kontynuowali pracę z kolektywem przez kolejne 12 dni - i tak długo jak będziecie chcieli! Ty i my stwarzamy cuda.

Tak często modliliście się o cud, więc my dajemy wam to. Ale jednocześnie, ukochani, synowie i córki mojego serca, Juan Diego z mojego serca, przypominam wam, że jesteście moim cudem.

Medytacja: https://soundcloud.com/spiritbroadcast-com/1212-meditation

Wesołych Świąt, moi przyjaciele - od mojego serca do waszego, cała moja miłość, Linda

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz