środa, 30 grudnia 2020

Gwiezdne wrota zmiany na początku 2021 roku są w pełni otwarte

 





Gwiezdne wrota zmiany 

na początku 2021 roku

 są w pełni otwarte

Georgi Alexandrov Stankov, 29 grudnia 2020

www.stankovuniversallaw.com

Wczoraj stoczyliśmy i wygraliśmy najbardziej zaciekłą bitwę z ciemnymi, którzy chcieli zapobiec zbliżającej się Przemianie i pokonaliśmy ich. To było nawet gorsze niż bitwa, którą wygraliśmy z nieuczciwą kliką Atlantydy pod koniec marca 2020 roku (czytaj tutaj i tutaj ).

Oszczędzę ci szczegółów, ponieważ nie chcemy dłużej mieszkać w tych mrocznych, złych doświadczeniach, ale Amora i ja ledwo przeżyliśmy tę śmiertelną bitwę. Masowe ataki bronią psychotroniczną trwały dla mnie cały dzień, a Amora wczesnym rankiem. Jednak tak naprawdę zaczęli prawie 2 tygodnie temu na niższym poziomie i żałośnie to przegapiłem.

Gdy udało mi się przezwyciężyć samozadowolenie i brak uwagi światła wojownika pozostawionego w spokoju przez ciemnych przez kilka miesięcy z rzędu, zdałem sobie sprawę, co się działo wczoraj wieczorem i natychmiast przystąpiłem do kontrataku z pomocą wszystkich sił światła w tym multiwersie i Najwyższym Stwórcy. Wyeliminowałem tę nową złą grupę mrocznych istot z tego multiwersu, skąd nadeszły te wyrafinowane psychotroniczne ataki i wrzuciłem je w pustkę w celu dalszego recyklingu ich obłąkanych dusz. To był prawdziwy triumf i jedna z najbardziej wzniosłych chwil w moim życiu.

Ta grupa jest w ścisłym związku z przegrywającą ciemną kliką na ziemi i była to ich ostatnia desperacka próba zapobieżenia nieuniknionemu - Przesunięciu na początku przyszłego roku po tym, jak wszystkie pobrania w tym roku zostały zakończone w jak najbardziej udany sposób.

Było to jedno z najbardziej dramatycznych wydarzeń w moim życiu i prawdopodobnie najbardziej nieprzyjemne, jakiego kiedykolwiek doświadczyłem, ponieważ ataki były bardzo osobiste i dotknęły sedna mojej istoty. Nie masz pojęcia, jak złe są te istoty i do czego są zdolne: jak skutecznie mogą wykoleić na krótki czas nawet najbardziej stabilnego i nieugiętego wojownika światła na tej planecie - mnie. New Age nie ma pojęcia, jak brutalna kosmiczna wojna toczy się obecnie na ziemi i ludzkości, aby mogli oddawać się swojej miłości i światła iluzji.

Te najgorsze istoty chciały zapobiec aktywacji potrójnego płomienia życia, siedziby duszy , u wszystkich kandydatów do wniebowstąpienia, które wykonuję w skali globalnej od otwarcia portalu Przesilenia Zimowego, które rozpoczęło się 16 grudnia .

Jak już pisałem, mój potrójny płomień życia został ulepszony 1 lipca 2019 r., Aby połączyć się z potrójnymi płomieniami życia wszystkich kandydatów do wzniesienia i przygotować ich do zmiany, a właściwie wyzwalać zmianę, ponieważ jest napędzana zasadniczo przez te trzy płomienie. w połączeniu z ciągłym, ogromnym pobieraniem energii źródłowej. Z tego powodu mój potrójny płomień życia został w pełni połączony ze światowymi centrami czakry serca ( fontannami wolności ) we Włoszech i Vancouver w Ameryce Północnej w dniu 1 lipca 2019 roku, aby móc pełnić tę globalną funkcję.

Ta najgorsza grupa istot pozaziemskich chciała zapobiec dokładnie tej globalnej funkcji, w której odgrywam rolę głównego bohatera, i zaczęła wysyłać mnie masowymi pobraniami wzorców strachu bezpośrednio do mojego potrójnego płomienia życia, tak że cierpiałem na ostrą asfiksję i miałem zamiar dusić się… dopóki nie zorientowałem się, co się dzieje. Próbowali także zniszczyć moje kochające połączenie z Amorą, ponieważ jesteśmy głównymi aktywatorami PAT Supernova, która faktycznie napędza zbliżającą się zmianę, ale całkowicie się nie udało.

Po wyeliminowaniu tej najgorszej grupy ET, ataki psychotroniczne ustały nagle i mogłem znowu oddychać. Tej nocy mogłem po raz pierwszy spokojnie spać i obudzić się w dobrej formie. To dowodzi, że przez jakiś czas musiałem być pod wpływem tych najgorszych ataków psychotronicznych, ponieważ nie czułem się dobrze przez cały grudzień.

Moją decyzją o napisaniu tego raportu energetycznego jest potwierdzenie, że teraz wrota Zmiany są w pełni otwarte, a PAT Supernova może się zapalić. Spodziewam się manifestacji Przemiany na początku stycznia, na pewno przed objęciem przez Bidena nowego prezydenta, ponieważ nie stanie się to w naszych wznoszących się liniach czasu.


http://www.stankovuniversallaw.com/2020/12/the-stargate-for-the-shift-early-2021-is-fully-opened/#more-30628

Całe szczęście, że kapitan ziemskiego statku Georgii dobrze sobie radzi ,
Wspaniale jest czytać o naszych sukcesach na jego tle bujnej wyobraźni,
 
Pamiętamy przecież, że każdy z nas zadufany i skromny w wypowiedzi,
Zasługuje na chwałę w ogniu obecnych zmian na planecie o ile tu żyje...

Gdy pod koniec poprzedniego tysiąclecia szedłem dziarsko na emeryturę,
Mając plany a nawet wyjazdu do hinduskiego Baby, a schodząc ze służby,
Szybko mnie ostudził słowami, że teraz się służba zaczyna tak na prawdę,
A takich jak ja wielbiących majestat ma tam na pęczki, więc mam tu służyć!

 
autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz