czwartek, 31 grudnia 2020

James Gilliland: The Vision

 world news eraoflightdotcom

I był w stanie hipnagogicznym między snem a jawą, a ja miałem bardzo żywy sen. Dzielę się tym snem w nadziei, że pomoże on innym w tych trudnych czasach. Widziałem dwa duże światła w kształcie pigułek. Jedno było zielone jak nowy wzrost, ale było trochę nudne. Druga była mroczna czerwień, ale traciła swoją ciemną, mroczną czerwień i stawała się jaśniejsza jak pomarańcza. Gdy skupiłem się na zielonym, stało się ono jaśniejsze i bardziej żywe. Kiedy skupiłem się na czerwieni, utrzymała ona swój kolor i nie zmieniła się zbytnio. Znając nasze wyższe "ja" zazwyczaj pracujemy z obrazami i kolorami, medytowałam nad wizją. Zaczęłam rozumieć przekaz. Zielony był leczniczą energią. Kiedy skupiłam się na niej, stała się jaśniejsza. Niewiele się zmieniło, kiedy skupiłam się na czerwonym, ale kiedy skupiłam się na zielonym, czerwony zmieniłby się na jaśniejszy pomarańczowy. Wtedy zrozumiałam. Wtedy pokazano mi Ziemię, z której emanuje zielona energia. Wydawało się, że pochodzi ona z centrum i przesuwa się na zewnątrz. Widziałem, że przechodzę ten sam proces. Miałem świadomość, że to właśnie dzieje się z Ziemią i naszymi własnymi ciałami.

One leczą się od wewnątrz. Jeśli skupimy się na zielonym, uzdrawiającym świetle, to ciemne, mroczne kolory, które zmniejszyły wolność, źródło bólu, wszystko to, co zniewala, hamuje i zmniejsza się, zniknie. Już go nie karmimy. To przesunięcie umysłu w kreacyjny umysł wersety reakcyjnego umysłu. Ciemnoczerwona mroczna energia mroczna może być rozwiązana, ale musi być zrobiona z miłosnym dystansem, nie dając jej żadnej energii, wiedząc, że nie ma podstaw i będzie żyła krótko. Miłość jest ostateczną siłą, a prawdziwa moc pochodzi z wnętrza. Uzdrowienie pochodzi z wewnątrz. Jeśli pójdziemy wewnętrzną drogą i skoncentrujemy się na zielonej, uzdrawiającej energii, która rozszerza się w nas samych i na Ziemi, to dojdziemy do niepowstrzymanego procesu, do przebudzenia i uzdrowienia ludzkości i Ziemi. Teraz bardziej niż kiedykolwiek konieczne jest, aby uzdrawianie i uzdrawianie Ziemi odbywało się przede wszystkim w naszym codziennym życiu. Znajdziemy się w strumieniu uniwersalnego procesu, który szybko się rozwija i którego moc jest niezgłębiona. Mamy zdolność do kierowania miłości Boga/ Stwórcy/Wspaniałego Ducha w każdej sytuacji, jeśli nauczymy się: "Bądźcie spokojni i wiedzcie, że jesteście Bogiem". Jedyna świadomość, która obejmuje całą świadomość na wszystkich płaszczyznach i we wszystkich wymiarach na całym świecie, znajduje się wewnątrz. Jest to iskra, która może rozwinąć się w pełnym płomieniu. To nie jest proces zewnętrzny, to jest proces wewnętrzny, który staje się zewnętrznym odbiciem. Została ona przedstawiona jako zielone, lecznicze światło w wizji emanującej z wnętrza.

Musimy wyzwolić strach, poczucie winy, niegodność, całą inżynierię społeczną, religijne programowanie itd., wszystko to, co oddziela, zniewala, hamuje i zmniejsza się. Wszystko to, co oddziela, zniewala, hamuje i umniejsza. Mamy w sobie siłę, aby to zrobić i to jest największym zagrożeniem dla kontrolerów, ciemnych serc, niezależnie od nazwy, jaką chcesz im nadać. Nie rozpraszajcie się tym, co jest rzucane na was, aby wyciągnąć was z waszego centrum. Skupcie się na świecie, który chcecie doświadczyć. Dostosujcie się do Prawa Uniwersalnego, które najlepiej rozumie się jako Uniwersalny Pokój, Brat/Siostra Miłość, Indywidualna Wolność i Dobrobyt dla Wszystkich. Nie pozwól, aby strach i chaos dostały się do twojego serca. To zakłóca prawdziwą moc, prawdziwą ciebie od wewnątrz. Użyj siły Stwórcy zielonego światła, aby je wypchnąć i uzdrowić. Kiedy włączysz wąż pożarowy, nic nie wróci przez niego z powrotem. Skup się na miłości, radości i błogości, niech ta energia przepłynie przez ciebie w każdej sytuacji. Wiedz, że zostaniesz poddany próbie. Wyzwania, które życie rzuca na ciebie, są próbą, aby sprawdzić, czy potrafisz utrzymać swoje centrum. Im bardziej zbliżasz się do nirwany, tym bardziej demony wychylają swoje brzydkie głowy, a jednak masz w sobie wszystko, czego potrzebujesz. Ludzkość i Ziemia przechodzą transformację, być transformacją. Niech nikt lub żadna rzecz nie wyciąga cię z twojego centrum. Bądźcie zdrowi,

P.S. Republika z Konstytucją i Ustawą o Prawach, gdy uhonorowana najlepiej reprezentuje prawo powszechne. Podążaj za swoim sercem, to są boskie prawa i czas stanąć w swojej boskości, wspierać innych, którzy idą w tym samym kierunku. Dni tyranii dobiegają końca.

James Gilliland
**Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz