poniedziałek, 28 grudnia 2020

Ivo z Vegi: Masz tylko teraz

ivo of vega eraoflightdotcom
 

Oto, gdzie stoję w tak wielu sprawach, które sprawiają, że ludzie w tej społeczności są spięci i niespokojni.

"Nie ma sensu martwić się o to wydarzenie. Dostanie się tutaj, kiedy to zrobi. Wszyscy muszą myśleć o tym, co Impreza oznacza dla nich. Wielu ludzi używa go, aby uciec od świata, który im się nie podoba; reszta z nas wykonała swoją pracę w cieniu, skontaktowała się z wyższymi sferami i przewodnikami (ET) i nauczyła się, jak stworzyć lepszą przyszłość dla siebie i innych. Jestem naprawdę zmęczony domyślaniem, które dzieje się w moim ujawnieniu, jak również w społeczności duchowości. Oni po prostu nadal chcą poznać przyszłość, zamiast skupiać się na tworzeniu jej teraz".

Jedyny moment, jaki macie, to TERAZ, ludzie. Kiedy to TERAZ jest zrobione, macie kolejną TERAZ. Jakie myśli wygłaszasz w eterze, aby wszechświat się wypełnił? Kiedy żyjesz w przyszłości, nigdy nie zbierasz nagród, które może przynieść ci życie w TERAZ. Niepokojąc się o przyszłość i mając nadzieję na to, co najlepsze w przyszłości, pozostawiasz tam to, co najlepsze - w przyszłości, a to nigdy nie przejawia się. Stwórz najlepszą przyszłość dla siebie, będąc pozytywnym TERAZ.

Życie toczy się jeden dzień na raz. Jeśli jesteś mądrzejszy, szczęśliwszy, potężniejszy lub bardziej kochający dzisiaj niż wczoraj, to dobrze ci idzie.

Ivo: Moja miłość, jak na ironię, kluczem do czasu kwantowego jest teraz.

Ja: Jak to?

Ivo: Kiedy żyjesz w chwili obecnej, głęboko zakorzeniony w tym, co ma ci do zaoferowania, i mógłbym dodać, że ta oferta jest nieskończona - nieskończony pokój, miłość i szczęście - jeśli zdecydujesz się na zaangażowanie się w to. A to, w co się angażujecie, jest po prostu kwestią waszych ograniczeń. Jakie granice nałożyliście na ten wyraz czystego, nieskażonego szczęścia w waszym życiu?

Ja: LMAO. Rany, chyba nigdy tego nie robiłem....

Ivo: Potem jest kłamstwo, które jest kolejnym filmem.

Ja: Wiem. Kładziemy wiele ograniczeń na nasze szczęście. Siedzimy tam i spieprzamy to, co mamy teraz z nieszczęściem, mając nadzieję na lepszą przyszłość.

Ivo: Zgadza się, a to z powodu twojego rozumienia czasu jako liniowego, i twojej ignorancji tego, że to co robisz teraz wpływa na ciebie, wpływa na twoją przyszłość, wpływa na twoją przeszłość, i wpływa na wszystkich innych. Wszyscy jesteśmy Jednością. Wszyscy na matrycy duszy jesteśmy Jednością zjednoczoną pod Bogiem. A wy jesteście potężnym kawałkiem tej Jedności Jedności. Jak to możliwe, że niesiecie ze sobą lekcje do innego życia, jeśli wy i czas nie jesteście kwantem?

Mówicie o dawnych i przyszłych życiach, ale w rzeczywistości te życia są życiami równoległymi: dzieją się w tym samym czasie, co wy teraz.

Ja: Tak, ciężko jest owinąć sobie głowę.

Ivo: Ale w rzeczywistości to prawda. Będziesz żył w nieskończoność. W takiej czy innej formie. To, co robisz teraz, wpływa na inne życia, które będziesz żył. Kiedy nie wykonasz pracy w tym życiu, doświadczysz ponownie tych samych lekcji w innych życiach.

W jaki sposób ograniczysz teraz swoje szczęście? W tej chwili.

Ja: Wiem, że mam nawyk zrzędzenia lub narzekania. A teraz, kiedy słyszę, że to robię, wykorzystuję trochę rozumienia tego, co może być tego przyczyną, na przykład brak równowagi hormonalnej lub niski poziom cukru we krwi, i natychmiast się zatrzymuję. Nie zrzędzę. Mam przekonanie, że firmy są niekompetentne i po prostu udowadniają mi to, wystawiając mi rachunek, na przykład po zamknięciu ich konta. Wstrzymałem dziś płatność jednej z firm i wysłałem do niej maila, a oni prawdopodobnie wyślą za mną komorników, ale do tego czasu się przeprowadzę. Nie jestem im winien, jeśli nie świadczą żadnych usług. Ale kiedyś naprawdę denerwowałem się takimi sprawami, a teraz po prostu myślę... cokolwiek... to się dzieje. Poradzisz sobie z tym i nie denerwuj się.

Wiem, że wiele razy dokonywałem wyboru, aby się denerwować z powodu czegoś, co zrobił ktoś inny, i oczywiście uniwersalne prawo pokazywało mi, że robię to, wysyłając więcej ludzi, aby mnie zdenerwować. Musisz się tylko zorientować po pewnym czasie.

Ivo: I dobrze się spisałaś, moja droga. Usunęłaś granicę swojego szczęścia, która mówiła, że kiedy ktoś popełnia błąd, zwłaszcza z twoimi pieniędzmi, to musisz się z tego powodu denerwować. Spójrz cały czas na swoje negatywne reakcje. Jeżeli reagujesz na coś, co jest negatywne, to musisz wykorzenić obraźliwe przekonanie i zmienić je.

Musisz jednak zrozumieć, że masz nawyk stawania się nieszczęśliwym z powodu zachowań innych. I to musi się zmienić. Pozwól innym robić, co chcą.

Ja: Czasami to tworzy dla mnie więcej pracy.

Ivo: Tak, i nieprzyjemne sytuacje. Ale kiedy pozwalasz innym być tym, kim są, to znaczy, że pozwalasz sobie być tym, kim jesteś.

Ja: Interesujące. Widzę w tym zysk.

Ivo: Wielu z was to robi, denerwuje się traktowaniem was lub zachowaniem innych w ogóle. Tak, możecie wybrać, z kim chcecie się związać, ale czasami ci, którzy was denerwują, są najlepszymi, od których możecie się nauczyć.

 Ja: To bardzo głębokie, Ivo.

Ivo: Pewnego razu zapytałeś mnie, jak Weganie nauczyli się zachowywać zgodnie z prawem powszechnym. To jest to, jak. Pokazano nam. Kiedy zaczęliśmy patrzeć na nasze reakcje i zaczęliśmy nadawać im sens, zobaczyliśmy, że denerwowanie się z innymi było szaleństwem. Dlaczego denerwowanie się z innymi byłoby szaleństwem? Ponieważ nie jest to właściwy stan dla człowieka. Właściwym stanem istoty ludzkiej jest kochanie wszystkich innych. A ziemia powróci do tego stanu w Wieku Wodnika. Nauczycie się żyć poprzez jedność świadomości, ponieważ o tym właśnie mówię.

Zdenerwowanie się z innymi jest zdenerwowaniem się z samym sobą. Ponieważ wszyscy jesteśmy Jednością. Przypomnijcie sobie swój nowy model postrzegania Życia jako Perfekcji, model postrzegania Życia jako Miłości w Działaniu. Zobaczyć miłość, którą zapewnia ci osoba, która wystawia ci rachunek za martwe konto.

Ja: LOL Okay.... (ze sceptycyzmem)

Ivo: To pokazuje ci, jak reagujesz na błędy innych. Drugi jest na krzywej uczenia się i jesteś zdenerwowany tym, że inni popełnili błąd. To nie jest normalne. To powoduje nadciśnienie, przy okazji. Stajesz się zły na innych, kiedy musisz poprawić ich błędy.

Ja: Po prostu nie lubię, gdy inni wydają moje pieniądze, gdy ja ich nie autoryzowałem.

Ivo: Zdaję sobie z tego sprawę, ale oni pokazują ci drogę do jedności świadomości. Pokazują wam, gdzie wam brakuje. Nie denerwujcie się, gdy inni popełniają błędy. Po prostu je naprawiaj. Gdy będziecie trzymać wyższą częstotliwość, będziecie mieli większe szanse na odzyskanie swoich pieniędzy.

Ja: Prawda. Wyższa częstotliwość, lepszy wynik w życiu.

Ivo: Jest jeszcze sytuacja życia w przeszłości. Kiedy zostaniesz wywołany przez coś, co ktoś robi, znowu i stwierdzisz, że możesz to prześledzić po tym, jak twoi rodzice byli lub jak cię traktowali, w rzeczywistości żyjesz w przeszłości. Właśnie to mam na myśli mówiąc o tym, że czas jest kwantem: Wasz stan emocjonalny przenosi was do czasu w waszym życiu, w którym ta sytuacja pierwotnie miała miejsce i możecie postrzegać ją jako bycie w przeszłości, ale teraz znowu fizycznie żyjecie w swojej teraźniejszości i przeszłości jednocześnie. Jest to czas kwantowy. Usuwając reakcję na spust, przestajecie odwiedzać czas w waszym życiu, który nie był dla was przyjemny i pozwalacie sobie leczyć się.

Ja: Tak. Czasami trzeba być wyzwolonym wiele razy, w zależności od tego jak bardzo rana była zła. Jeśli chodzi o coś, co mogło zostać zrobione przez rodzica, to rana ta może być głęboka.

Ivo: Użyj fioletowego płomienia, by ją wyleczyć, moja droga. Doprowadź go bezpośrednio do punktu w twoim emocjonalnym ciele, który utrzymuje ranę. Poproś go, by cię uleczył.

Dobrze, dzięki. Ja to zrobię.

Ivo: Fioletowy płomień jest bardzo potężny i bardzo potrzebny teraz, gdy wkraczasz w erę Wodnika, czas uzdrowienia przeszłości dla ludzkości na ziemi i wzrostu w nowym kierunku.

Ja: Tak, ekscytujące! Czuję to. Czuję się całkiem dobrze w tych dniach.

Ivo: Tak, nadchodzące energie są komplementarne dla tych, którzy mają wyższy wymiar, a bardziej walka o tych, którzy mają niższą częstotliwość.

Ja: To ma sens. A co z ludźmi, którzy są futurystyczni, jednym z moich ulubieńców.

Ivo: Dlaczego? Pozwól im na to.

Ja: Bo zwodzą innych. Wiesz teraz, że nikt nie widział Wielkiego Błysku Słonecznego, to będzie miało miejsce podczas przesilenia marcowego, tak jak to było przy każdym innym przesileniu lub gwiezdnej bramie po drodze. Będą po prostu próbować przewidzieć wielki błysk słoneczny. Cały czas mnie o to pytają i mówią: "Nie martw się o to". Żyj teraz swoim życiem." Po co się przejmować Wielkim Błyskiem Słonecznym? Nad czym opóźniasz lub unikasz pracy w swoim życiu, że chcesz naprawić Grand Solar Flash dla siebie? Czy to jest, "Poof! Chcesz, żeby wszyscy ludzie zaczęli się ładnie zachowywać." Nagle z tym wielkim błyskiem, każdy będzie naprawiony i nie będzie miał pamięci, że kiedykolwiek był dla ciebie wredny? Więc nie rozumiesz, jak prowadzić życie. Powodem, dla którego oni są tacy dla ciebie jest to, że odzwierciedlają coś, co musisz wiedzieć o sobie z powrotem do ciebie i twoja odmowa zobaczenia tego sprawia, że chcesz, aby wielkie kupy energii fotonowej wyleczyły wszystko i uczyniły życie szczęśliwszym dla ciebie. Ty śnisz.

Ten, który mówił o tym pierwszy, myślę, że to COBRA, o Ruchu Oporu, a pierwszą rzeczą, którą mówi o tym, jest data błysku, której nie da się przewidzieć. Ale tutaj ludzie próbują to przewidzieć, albo trzymają sprawę przy życiu, bo na tym zarabiają i to czyni ich sławnymi w społeczności. Musisz podejrzewać ich motywację, żeby to zrobić. Prawdziwą motywacją do wykonywania lekkiej pracy powinno być służenie Bogu i ludzkości, nic więcej.

22 grudnia 2020 roku nie różnił się niczym od 20 grudnia. 21 nie zmienił niczego, co już się nie zmieniało. Energie są lepsze. Czuję to, ale czuję to już od kilku tygodni. To jest jedyna różnica.
Nie da się uniknąć tej pracy. Musisz wykonać pracę. Inna rzecz, o którą pyta mnie tyle osób, to jak skontaktować się z ich przewodnikami ET. Sposób, w jaki można to zrobić, polega na wykonaniu pracy. Twoja częstotliwość nie jest na tyle wysoka, by mieli z tobą świadomy kontakt. Musisz podnieść swoją częstotliwość poprzez wykonanie pracy. Nie są zainteresowani obniżeniem swojej częstotliwości, abyś mógł z nimi pracować; ponieważ ziemia i tak wzbija się w górę, a to jest zadanie każdego, kto jest wcielony - wzbijać się, a nie pracować na ziemskiej pracy, chcą, abyś spotkał się z nimi na ich poziomie, a nie na obecnym. Więc są cierpliwi. Będą czekać, aż wykonasz tę pracę.

Jak ostatnio mówiłem, przejawiłem nie raz, ale dwa razy, długotrwałe kalectwo. Po pierwsze przez firmę ubezpieczeniową, która mnie z niego nękała, a po drugie przez rządową emeryturę. Miałem przejść na rentę inwalidzką, aby przejść przez ciemną noc duszy, nie mogłem przejść przez to, co robiłem podczas pracy. Musiałam mieć załamanie, żeby wyzdrowieć, żeby móc robić ten kanał.

Może ludzie, którzy czekają na wielki błysk słoneczny, szukają dowodu. Dla tych z nas, którzy przechodzą przez proces stawania się wielowymiarowymi, jest mnóstwo dowodów. Całe twoje życie się zmienia i nie odnosisz się już do 3D ani do nikogo innego w nim. Zdajesz sobie sprawę, że żyjesz życiem, z którym praktycznie niewiele osób może się nawet odnosić.

Ivo: I nie możesz powstrzymać tych ludzi tak samo, moja droga.

Ja: Nie jestem. Staram się nauczyć innych ludzi nie wierzyć im.

Ivo: Wszyscy muszą wykonywać swoją pracę. Tak, możesz im powiedzieć, ale w końcu muszą zobaczyć, czego oczekują i dlaczego tak bardzo chcą, by ich życie się zmieniło.

Prawo powszechne nakłada na wszystkich odpowiedzialność za ich własne dobro. Każdy ma swoją rolę do odegrania i wszyscy są odpowiedzialni wobec siebie i wobec innych. Odpowiedzialność jest kluczem do wolności.

Ja: Tak! Dziękuję ci, Ivo.

Ivo: Kochanie, chodząc po ziemi, nie musisz obawiać się głębokiego odwetu stanowego ani więcej mężczyzn w Czarnym nękaniu, ponieważ bardzo uważnie cię pilnujemy.

Ja: Wiem. Zawsze jest nade mną statek i ta dyskotekowa kula, którą obserwujesz, również pochłania energię, która może być skierowana na mnie.

Ivo: Tak, między innymi.

Ja: Fajnie, o niektórych nawet nie wiem!

Ivo: Jesteś bardzo strzeżony. Pytałeś, dlaczego wszyscy Wywyższeni Mistrzowie wydają się być mężczyznami. Nie są, jest wiele kobiet, ale ty, będąc jedną z nich w postaci Ateny, jesteś na ziemi, podnosząc boską kobietę z powrotem na jej prawowite miejsce w sercach wszystkich ziemian.

**Source **Channel: Sharon Stewart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz