wtorek, 29 grudnia 2020

Jazda w idealną burzę

 

29 grudnia 2020 r., Steve Beckow


Dla mnie wydaje się to czasem obcym, czasem dziwaków.

Z jednej strony, czuję się zdeterminowany w pewnych obszarach, z drugiej strony, czuję się słaby i chwiejący się w innych.

W jednym z wiodących czasopism kilkadziesiąt lat temu była komiksowa komedia "“Top Dog/Underdog.”"  Wewnątrz był zarys człowieka, który czegoś chciał. Wewnątrz niego był zarys dziecka, które krzyczało, że ma głowę. Podkreślał on różnice w naszym zachowaniu na scenie/ poza nią, publiczne/prywatne.

Rozbieżność między tym, co myślimy, a tym, co robimy.   Obserwuję lukę w moim własnym zachowaniu i sprytnie wygrywam, kiedy myślę, że ludzie widzą, jak prowadzę swoje numery.

Schodzę stamtąd, by narzekać na to, kto będzie słuchał: "Nie mogę wykonywać tej pracy". Weź ode mnie ten kubek." Etc., itd.

Cały czas znam prawdę. Oczywiście, że mogę to zrobić. To tylko stare wzorce zachowań, strzelanie, stare rowki, do których przywykłem chodzić, wynurzanie się na powierzchnię w tym czasie.

Tak, różne holowania i ciągnięcia naszych narastających konfliktów wewnętrznych wywołują mój repertuar wymówek i zaprzeczeń. Tak, wkurzam je, by bronić się przed byciem związanym ze stratą, porażką i klęską.  Ale to jest szarpanina kolanowa, automatyczne zachowanie. To nie ja. Jestem tu za maską. A w dzisiejszych czasach, za maską za maską.

Wolałbym siedzieć tu w medytacji i nie robić nic, niż znów uruchamiać swoje rakiety. Co powiedział Jim Carrey? Trzymam się w pogardzie! Cóż, moje starożytne, niesprawdzone zachowanie, tak. Nie ja.

Ale właśnie to wyciskają z nas wznoszące się wibracje - prawe oburzenie, stare urazy, krótkie temperamenty, użalanie się nad sobą, żebyśmy to zobaczyli i naprawdę to dostali.

Michael ostrzegł mnie, że znudzi nam się nasza trójwymiarowa strona (czytaj: ego) i po prostu ją porzucimy. Tak bardzo się z tym czuję.

Co to za przejażdżka. Czuję się jakbym ujeżdżał  idealną burzę.

 

 
https://goldenageofgaia.com/2020/12/29/riding-out-the-perfect-storm/

Przetłumaczono z www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz