wtorek, 29 grudnia 2020

Boska Sophia: Wróciłam

 
divine mother 1 eraoflightdotcom

 

(widzę różowe róże otoczone złotym światłem otwierające się dalej, warstwa płatka po warstwie płatka. Warstwy płatków wydają się nie mieć końca. Czuję ogromne bezpieczeństwo. Wokół nas jest kokon światła). Jestem Boską Zofią. Jestem głosem boskiej kobiety, jednym z wielu. Wielu z was zakotwiczyło tę energię mojej obecności tutaj, na waszej Nowej Gai kuli światła. Jestem boskim aspektem kobiecości w Chrystusowej Świadomości. Kula światła, którą ten widział wokół mnie, była Chrystusową świadomością światła. Ja go pielęgnuję. On jest świadomy moich potrzeb, a my tańczymy święty taniec boskiego zjednoczenia jako jedno.

Ja jestem głosem Bożej Zofii. Wielu próbowało mnie uciszyć. Mimo to powróciłem. Mieszkam bowiem głęboko w silnym uścisku mojego Chrystusa i pielęgnuję Jego energię swoją własną. Naprawdę zjednoczony trudno jest wyczuć, gdzie kończy się moja własna energia, a zaczyna się jego, ponieważ jesteśmy jednym, jednym celem, aby zakotwiczyć więcej światła i miłości pełniej w tym procesie. Ta sfera ma być zakorzeniona w miłości. W nadchodzących dniach zobaczymy to, poczujemy to. Ci, którzy nie są zestrojeni, nie zobaczą, nie poczują, ale to jest ich własny wybór. Musisz spojrzeć poza szaleństwo zewnętrznej powłoki, która jest oderwana. Warstwy fałszu są odsłaniane, wielkie przebudzenie jest blisko.

Jestem Boską Zofią, głosem do bez-głosowych. Poczujcie moje objęcie. Poczujcie kokon światła Świadomości Chrystusowej, który was otacza. Jestem w tym świetle. On mnie chroni, a ja odpowiadam w większej miłości, w coraz głębszej miłości. To królestwo ma być dalej spowite energiami Chrystusa-Sofii. To jest w twoim słońcu. Jest on promowany w dół z wielu przyjaznych statków powyżej. Promieniowanie jest przez nasze przebudzone nasiona gwiazd, które czują to światło i ucieleśniają je. Świećcie jasno. Błyszczcie dzielnie, kochani. Powrót kosmicznej kobiety tańczącej w boskim zjednoczeniu z ukochanym jest bliski. Było takie zranienie boskiej męskości na tej planecie, takie znęcanie się i taki ból, który czuję w sercach mężczyzn. Przesyłam wam teraz to uzdrowienie, panowie, przesyłam wam to uzdrowienie mojego światła. Pozwólcie, że was nakarmię. Poczujcie jak wasze serca są wypełnione światłem pokoju. Nie musicie dalej walczyć, ani służyć zepsutemu systemowi. Rany były głębokie. Zranione serca ludzi potrzebują mojej miłości, mojego przebaczenia, a oni z kolei potrzebują przebaczenia sobie. Ich własne boskie kobiece wnętrze mówi o miłości i przebaczeniu, muszą tylko usłyszeć jej szepty i poczuć jej wewnętrzne objęcie. Bądźcie zrównoważeni. (Widzę wojowników porzucających swoje włócznie i topory. Widzę złoty symbol nieskończoności światła płynącego horyzontalnie z sercami mężczyzn, balansującego wewnątrz świętą kobiecość i męskość. ) Panowie, usłyszcie mój głos. Napełniam was moim światłem i otwartością. Z kolei wyleczcie się i to jest zrobione, boskie. Boska kobiecość wzywa was do równowagi i wewnętrznego spokoju, żeby wasze dusze mogły wyzwolić taniec zjednoczenia i błogości, równania energetycznego naciągania. (Widzę pary tańczące, wirujące, z których każda ciągnie równo, zachwycone tańcem).

Boskie siostry mnie, mojego światła, poczułyście potrzebę być wszystkim dla wszystkich ludzi, bo rany Boskiej męskiej były tak wielkie na tej sferze. I tak wiele z was musiało wybrać, by być utwardzonymi. Musieliście być bardziej męscy niż być może chcieliście, bo rana była tak wielka. Otwartość wewnętrznego kwiatu róży wciąż pozostaje. Spójrzcie głęboko w środku. Zobacz nigdy niekończącą się różową różę w głębi siebie, otwierającą się coraz bardziej i bardziej na miłość. Musisz być tylko tą miłością. Ty też możesz odłożyć swoje topory, swoją nienawiść, swój strach. To jest ta stara energia. Uzdrowienie przychodzi do tej sfery i jest to uzdrowienie mojej obecności, mojego oddechu. Jestem bowiem zjednoczona z Matką, boska kobieta służy wszystkim z pięknem, łaską i miłością, pozostając jednocześnie zażarcie silna. (Widzę, że silne lwice prowadzą dumę z męskim lwem, który chroni dumę z tyłu. Widzę poziome symbole nieskończoności światła w sercach kobiet, balansujące wewnętrzną boską męską i żeńską energię). Musisz być tylko miłością. Musicie być tylko sobą. Wasze uzdrowienia stworzą fale w ogromnym stawie światła, wywołując zmianę dla wielu.

Ja jestem Boską Zofią, Boską kobiecą odpowiedniczką Chrystusowej Świadomości. Tańczymy w błogiej radości. Poczujcie tę błogą radość. Poczujcie wewnętrzne zjednoczenie waszego wewnętrznego ja. Z bliźniakiem lub bez bliźniaka obok ciebie, możesz poczuć to teraz. Jesteście bowiem całością w swoim własnym ja. To tylko umysł, który został rozbity. Fragmenty tworzą jedną istotę - całą, kompletną, mądrzejszą i zmęczoną. Oddycham teraz moim miłosnym światłem na was, wydmuchując zmęczenie i zastępując je spokojem i radością.

 Jestem Boską Zofią. Mój głos od dawna jest stłumiony. Byłam tańczącą gwiazdą na niebie. To było (i jest) moje światło, które wypełniło moment narodzin Chrystusa, ponieważ moje światło obejmuje wszystkie rzeczy. Moje energie wracają w pełni do tej sfery. Jestem w tobie. Jesteś moimi tańczącymi światłami Chrystusa-Sofii. Jesteśmy tym światłem, które powróciło. Ucieleśniaj je z dumą, z wielką czcią i radością. Poczujcie objęcie Chrystusa wokół siebie i poczujcie ciepło mojej miłości w waszych sercach. Jest to kosmiczny uścisk przywrócenia równowagi, idealnego zjednoczenia, dla was. To jest to, co widzę dla przyszłości Nowej Gai. Widzę zrównoważone, uzdrowione, przywrócone istoty doskonałego światła, których wibracje pokoju tworzą rzeczywistość, którą wyobrażają sobie. Przesyłam moje światło do waszej wewnętrznej róży boskiej kobiecości. Jesteś święty. Jesteście bezpieczni. Jesteś bezpieczna, aby pokazać swoje piękno. Poczujcie moją pielęgnującą miłość i bądźcie przywróceni do łaski.

Jestem wróconą Boską Zofią. Jestem doskonale zrównoważona przez moją ukochaną Świadomość Chrystusową. Objawienie jest kompletne. Boskie zjednoczenie wraca teraz. Zostało ono dokonane. Jestem Boską Sofią. Błogosławieństwa i pokój dla was, moi drogocenni światłości. Błogosławieństwa i pokój.

**Channel: Galaxygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz