wtorek, 29 września 2020

Yeshua: Bądź wdzięczny

yeshua @ eraoflightdotcom

yeshua @ eraoflightdotcomGreetings

 Jestem Yeshua, jestem Jezus Sananda, jestem Jezus, jestem Yeshi, jestem bratem, jestem sojusznikiem, jestem przyjacielem. Chcę, żebyś to wiedział - jestem przyjacielem. Tak często, gdy mówię do ciebie chodź ze mną, chodź i usiądź ze mną, chodź i bądź ze mną. Nie mówię, że jako wzniosły pan, jako oświecona istota, mówię to jako przyjaciel.

Te etykiety, które mi dałeś i które zaakceptowałem, są częścią tego, jak mnie wyjaśniasz, jak mnie znasz. Ale to nie wyjaśnia - przynajmniej nie w takim stopniu, w jakim chciałbym dotknąć dziś waszych serc - naszej przyjaźni, naszego pokrewieństwa, naszego związku. Uczę was tak, jak wy uczycie mnie. Obejmuję, tak jak wy obejmujecie mnie. Idę z wami, nie dlatego, że muszę was nosić, choć będę. Idę z wami, bo was kocham, bo cieszę się waszym towarzystwem, bo chcę z wami rozmawiać, rozmawiać nie tylko o tym, co nas czeka. W tej chwili jest wiele rzeczy, które są w trakcie realizacji.

Ale chcę też z tobą porozmawiać o tobie i, tak, często o mnie. I kiedy to mówię, nie mam na myśli także mnie, jako Yeshuę, którą znałeś tysiące lat temu. Bo mam na myśli Yeshuę, Sanandę, którą znasz tu i teraz i którą zawsze znałeś. Bo, ukochani, podróżujemy razem od bardzo, bardzo długiego czasu.

Czasami chcę iść z wami, żeby wam podziękować. Żeby wyrazić moją wdzięczność. Nie tylko waszemu słodkiemu sercu, ale także oświeconym, wznoszącym się, zmagającym się z trudnościami osobowości i bycia, jakim jesteście. I kiedy tego dnia mówię wam dziękuję, dziękuję wam, wyrażam naszą serdeczną wdzięczność w imieniu wszystkich i w imieniu Jednego. Bo jesteście spełnieniem.

Mówisz, oh, nie, Panie, spełnienie marzenia, spełnienie planu Matki jeszcze się nie spełniło. I oczywiście, wszyscy patrzymy na chwalebny dzień, w którym miłość jest naprawdę zakotwiczona i forma zachowania, przekonania, działania na tej planecie zwanej Gaia.

Ale co z tym teraz? Mówię wam dziękuję, ponieważ jesteście spełnieniem w tym momencie, w tym czasie, w tych działaniach. Bo jeśli nie jesteście obecni - tak, w zwycięstwie, wytrwałości, walce, nadziei - jeśli nie jesteście obecni jako przynoszący, kotwice, wcielenie tej miłości, to nie ma żadnego przyszłego spełnienia. Wy jesteście odważnymi sercami; wy jesteście aniołami w formie, która powiedziała "tak".

Pójdę i tak, wykonam tę ciężką pracę pomagając zbiorowości ludzkości pamiętać i ponownie zaangażować się w prawdę o tym, kim są. Nie tylko kim mają być lub być zamierzeni, ale kim są.

Żyjecie w burzliwych czasach i żyjecie w czasie spełnienia. Jest to tak ważne nie tylko, że słyszysz naszą wdzięczność, naszą zachętę, naszą nadzieję, nasze zaufanie, naszą miłość, ale zdajesz sobie sprawę, że w tym zamieszaniu jest światło, jest pokój.

Tak, mówimy w tym dniu o wdzięczności, ale rozumiemy: wewnątrz wdzięczność jest miłością, jest czystością, jest pokorą i ufnością i wiernością. Jest uznanie łaski drugiego człowieka i to, że jesteś na tyle błyskotliwy, jasny i skupiony, by uznać to i wyrazić to jako miłość.

Jest wiele, wiele rzeczy, za które należy być wdzięcznym. Wszystko, co musisz zrobić, to wyjść na zewnątrz i zobaczyć niebo, z trawą lub nawet chodnik i jeden kwiat strzelając przez. I czy mogę zasugerować wam, że zamieszanie, przewrót, objawienia, które nadchodzą w chaosie, są częścią tego, za co należy być wdzięcznym.

Masz ten niepokój. Jest to starożytny niepokój zwany rakiem, który tak często jest ukryty w kościach, komórkach i organach i zjada się na was, ponieważ leży ukryty i niszczy samą siłę życiową.

To jest właśnie to, co robi niewdzięczność i to jest to, co robi chaos, jeśli nie zostanie wyprowadzony na powierzchnię. Nie prowadzimy was pod względem tego, że teraz skręćcie w lewo, zróbcie to, zróbcie to. Mamy o wiele więcej wiary w ciebie. Oczywiście, trzymasz się miłości. Żyjecie w miłości, uosabiacie miłość. To jest wasz kierunek. To jest wasz wewnętrzny i zewnętrzny GPS.

Bądź wdzięczny za zamieszanie. Kiedy widzisz nieprawdę, okrucieństwo, nadużycie ujawnione, bądź wdzięczny za to, że wyszło to na jaw. Nie dziękujesz za nadużycie, choć pozostawiasz współczucie i swobodę w przekierowaniu, poprawianiu i zrozumieniu, że nawet najwięksi sprawcy odegrali swoją rolę.

Ale to, za co mówisz dziękuję, to objawienie, to ujawnienie tego, co należy odsłonić, aby nie zjadło i nie zniszczyło włókna waszej istoty, włókna waszych społeczności, włókna waszych społeczeństw, włókna Nowej Ziemi.

Tak, były czasy, kiedy miałem wielką trudność myśleć i dziękować wam za Rzymian, za Faryzeuszy. O wiele łatwiej było podziękować mojej Matce, moim przyjaciołom, moim uczniom, mojemu kręgowi, którego jesteście intymną częścią.

Ale kiedy widzisz cień, definiuje on Światło. Ważne jest, aby rozpoznać widmo.  Tak, mówisz, "ale Panie, chcę się przenieść do Światła".  Chcę tylko żyć w Światle." Pomyślcie o tym w ten sposób. Pomyślcie, ile jest odcieni bieli. Pomyśl o tym, ile jest odcieni magenty. Pomyślcie o tym, ile jest odcieni koloru waszej ukochanej duszy. To jest to bogactwo. To jest tekstura. To jest dar Miłości.

Pomyśl, ile jest wyrazów Miłości, że jest wdzięczność i poświęć siebie, swoje święte "ja", swoje ludzkie "ja", aby być wdzięcznym. Tak, na zewnątrz. Ale co ważniejsze, moi ukochani, do siebie, do istoty, do iskry, do prawdy o tym, kim się jest. Bądźcie wdzięczni za was, za siebie nawzajem, tak jak my jesteśmy wam wdzięczni. Nie jesteście tylko doceniani. Jesteście adorowani. Jesteś doceniany. Jesteś nasz, tak jak my jesteśmy twoi.

Więc, chodźcie ze mną. Ja czekam. Żegnaj.

Channeled by Linda Dillon
©2020 Council of Love, Inc.
https://counciloflove.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz