środa, 23 września 2020

Szukasz szczęścia w środku czy, na zewnątrz?

 



23 września 2020 roku, Steve Beckow


Wewnątrz czy na zewnątrz? W tym wieku? Kogo to obchodzi

Myślę, że wszyscy szukamy szczęścia, chociaż to słowo może oznaczać różne rzeczy dla różnych ludzi.

Dla niektórych może ono leżeć w bogactwie. Dla innych w naturze. Dla mnie w kłamstwie w piśmie.

Obserwując siebie i innych, oszukuję się, że można podzielić świat na dwa rodzaje ludzi: tych, którzy szukają szczęścia wewnętrznie i tych, którzy szukają go zewnętrznie.

"Mam teraz bilion dolarów". Dlaczego nie jestem szczęśliwy?" można usłyszeć za kilka kwartałów (bez żartów) rok po Rewolucji.

Mary przez Pamelę Kribbe opisuje ruch do wewnątrz:

"Próbowałeś odnaleźć Światło, zdobywając światową władzę lub majątek. Próbowałaś znaleźć Światło, tworząc wielkie ego i zyskując uznanie świata. Próbowałeś znaleźć Światło poprzez zatracenie się w romantycznych związkach, poprzez próbę połączenia się z inną duszą. Naprawdę są to etapy, przez które przechodzi każda dusza na swojej drodze ewolucyjnej". (2)

Jednak, według Maryi, "w pewnym momencie dusza odkrywa, że te rzeczy nie działają, a potem dusza przechodzi głęboki wewnętrzny kryzys" i tu następuje ciemna noc.

"W miarę dojrzewania odkrywa ona głębokie emocje samotności, rozłąki i strachu, i rośnie świadomość, że nic poza nią samą nie może wypełnić pustki. Ten etap podróży duszy można nazwać "ciemną nocą duszy". Dusza nie może już zatracić się w niczym zewnętrznym, a jednak nie wie, jak się pielęgnować, jak wejść do środka.

"To właśnie wtedy samotność może uderzyć w ciebie najmocniej, a kiedy jesteś w tym momencie, jak to często zdarza się w związkach, zdajesz sobie sprawę, że nie możesz znaleźć na zewnątrz siebie tego, czego naprawdę szukasz. Więc nie ma innej drogi do podążania niż ta, która prowadzi do twojego serca." (3)

To jest w "normalnym" związku. Teraz dodajmy do tego równania Rewolucję o ogromnych rozmiarach i odpowiedzialność za filantropię humanitarną.
***

Wzrost skłonności do szukania szczęścia wewnątrz wzrósł tak stopniowo, że nie zauważyłem go i nie mogłem go odnaleźć. A jednak oto jestem, spacerując powoli po parku, utrzymując świadomość mojego wewnętrznego otoczenia, dzień w dzień.

Moje potrzeby i pragnienia nie były wielkie w dzieciństwie. Prowadziłem przeciętne, normalne życie. Miałem wszystko, co chciałem, wszystkie kolekcje, które miały dzieci mojego pokolenia, marmury, modelowe dinozaury, modelowe samoloty, nawet modelowe lotnisko.

Ale żadna z tych rzeczy nigdy się nie zakorzeniła. To nie byłem ja.

Miałem bogatych krewnych, ale ich bogactwo nigdy mnie nie interesowało. Brakowało więc zainteresowania szukaniem szczęścia na zewnątrz i dobrze naoliwionej, uwarunkowanej wiekiem 40 lat reakcji, by szukać go wewnętrznie.

Czy to się udało? Oczywiście. Posunąłem się tak daleko, że wiem, iż mogę czerpać szczęście z każdego oddechu, z serca.  To jest to samo, odkrywam, dla każdego boskiego stanu.
***

Test nadejdzie, gdy wszyscy zaczniemy pracę po Rewolucji. Czy obsługa dużych sum pieniędzy zawróci nam głowę?

Michael powiedział, że przyniesie to całkowitą zmianę rzeczywistości i będzie wymagało dostosowania. Głównie mam się skoncentrować na oddychaniu, po Rewolucji, czyli na doświadczaniu tego, co jest:

"Najważniejsze, co zrobisz, to po prostu oddychaj. Ponieważ wasz świat, jaki znacie, zmienił się.

"Więc to nie jest zatrudnianie ludzi. Nie chodzi o to, by znaleźć nowe miejsce do życia. Nie chodzi o to, by angażować wszystkich. To po prostu oddychać i oddychać z tego miejsca, zakotwiczonego, a potem kontynuować." (4)

"Daj sobie szansę odetchnąć, pozwolić, aby ta zmiana w rzeczywistości, w tym, co opisałeś jako swój osobisty krajobraz, zatonęła." (5)

"Powodem, dla którego mówimy, aby wziąć tydzień wolnego, jest po prostu pozwolić nowej rzeczywistości wsiąknąć i mieć chwile radości i paniki, odkrycia i rozmowy."  (6)

Mogę sobie wyobrazić kilka chwil "radości i paniki"! Zobaczymy.

Czy to odwróci moją głowę tak, że zacznę szukać szczęścia na zewnątrz? Może tak będzie!

Ale nie na długo, przewiduję. Myślę, że jestem za daleko, po tym jak znalazłam, gdzie mieszkają boskie stany (w sercu).  Wiem, że pieniądze nie mogą kupić miłości, błogości czy pokoju.

Przypisy

(1) Archanioł Michał w osobistej lekturze ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 21 sierpnia 2015. Dalej AAM.

(2) "Mary. Kręgi Światła", skierowane przez Pamelę Kribbe, 7 sierpnia 2013 r. na https://www.jeshua.net.

(3) Loc. cit.

(4) "Archanioł Michał: Nie jesteś szalony", 6 czerwca 2015 r., pod adresem http://goldenageofgaia.com/2015/06/06/archangel-michael-you-are-not-crazy/ .

(5) AAM, 20 lutego 2018.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz