sobota, 26 września 2020

Wyborcy: Trump " Zbliża nas do siebie

 Wyborcy: Trump " Zbliża nas do siebie
era of light alternative news connection




Piątek w "Nowym Dniu" CNN podczas odcinka "Puls ludu", kotwica Alisyn Camerota rozmawiała z trzema zwolennikami byłego wiceprezydenta Joe Bidena i trzema zwolennikami prezydenta Donalda Trumpa.

Sean Roberts, wyborca z Florydy, powiedział: "Myślę, że prezydent dokłada wszelkich starań, aby zrobić wszystko, co w jego mocy dla ludzi kolorowych i ludzi, którzy nie są kolorowi. Możemy pomóc obecnemu prezydentowi uczynić wszystko lepszym dla nas wszystkich. Tak więc myślę, że prezydent zbliża nas do siebie, ponieważ, wiecie, chodzę na jego imprezy, a kiedy ja na nie idę, czuję się komfortowo. Nie czuję się zagrożona i w zasadzie mówi, że wiesz, sprawmy, aby nasz kraj był taki, w jakim wszyscy żyjemy. To obejmuje wszystkich."

Zwolennik Trumpa i kalifornijski wyborca Alexis Frost Cazimero powiedział: "Myślę, że wykonuje fenomenalną pracę i ma mój głos. Absolutnie."

Kamerun zapytał: "Ale na czym polega jego fenomenalna praca?"

Cazimero powiedział, "Że walczy o moje prawa, żebym mógł podejmować własne decyzje. To moja najważniejsza rzecz, czuję się jak w Kalifornii, wiele rzeczy zostało pozbawionych, wiele moich praw zostało pozbawionych. Na przykład, jak o maskach, oczywiście, tak, powinieneś nosić maski i dlaczego on nie ma na sobie maski? Takie jest jego zdanie, prawda? Czy to nie jest jego wybór?"

Kamerun zapytał: "Chociaż nosisz maski, bo jesteś sumienny wobec sąsiadów, chcesz mieć wolność nie noszenia maski?"

Cazimero powiedział, "Tak. Tak. Tak. Nie chcę, żeby to było takie, jak trzeba, a jeśli nie, to jest to złe."

Głosujący w Connecticut Dan Carter powiedział: "Uważam, że moja najważniejsza sprawa dotyczy gospodarki, szczególnie mojej gospodarki i mojego stanu. Ponieważ wiesz, że patrzę na to, co Biden proponuje w sprawie podwyżek podatków dla bogatych, chodzi o wchłanianie bogatych."

» Source

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz