piątek, 25 września 2020

Twórca źródła: Co się teraz rozpada...

 divine mother 2 eraoflightdotcom




Jestem Stwórcą Pierwszego Źródła, nazywasz mnie Bogiem lub Matką, nadajesz mi różne imiona. Jestem tu, by przekazać wam wszystkim wiadomość. Tak jak mówiłem wam ostatnio, wiele rzeczy zmieniło się na tym świecie, w którym teraz jesteście.

Po pierwsze, doświadczyliście dwóch w ciągu pół miesiąca zamknięcia w swoim domu. Straciliście swoje dochody, swoją wolność i zostaliście powiedziani i zmuszeni pozostać na swoim miejscu. Dzisiaj chciałbym porozmawiać o tym, co dzieje się teraz tutaj na Matce Ziemi, jak już wcześniej wspomniałem, ona jest w piątym wymiarze i zostawiła po sobie tylko swój cień, to jest to co widzicie teraz w tej trójwymiarowej rzeczywistości.

Chcę zwrócić waszą uwagę na to, że w tej chwili na świecie i w waszym sąsiedztwie dzieje się wiele wydarzeń. Proszę, zrozumcie i bądźcie ostrożni w tym, jak wyrażacie się o tym, jak się czujecie i bronicie swoich naruszonych praw. Proszę, abyście robili to w sposób pokojowy, wiem, że wielu z was robi to bez przemocy. Podczas gdy Ciemni jak zwykle próbują zaatakować was i waszych sąsiadów, wywołując zamieszki i niszcząc cudzą własność, proszę o zwrócenie na to uwagi i trzymanie się z dala od tych, którzy próbują stwarzać więcej problemów na tym świecie właśnie teraz.

To, co zaczyna się teraz dziać, to odseparowanie linii czasu, co to znaczy, to znaczy, że linia czasu 3D oddziela się od linii czasu 5D, więc ludzie na Ziemi, którzy się nie obudzili, zostaną w tyle, a ci, którzy się obudzili, przechodzą na linię czasu 5D i idą do przodu. Chciałbym dać wam znać, że moim pierwotnym planem było doprowadzenie do Wzniesienia całej Ludzkości w tym samym czasie. Ja i reszta mojej załogi, Federacja Galaktyczna, Doradcy i inni, doszliśmy do wniosku, że nie jest teraz możliwe wzniesienie wszystkich istot na planecie Ziemi w tym samym czasie. Wielu z was nadal śpi lub na wpół śpi, a niektórzy z was nie śpią, byłoby niesprawiedliwe wobec tych, którzy się obudzili, aby trzymać ich tutaj na tej planecie w trójwymiarowej rzeczywistości, czekając aż inni się dogonią. Wysyłamy wiele energii na Ziemię aby przyspieszyć proces Wzniesienia, ale niestety nawet to nie pomogło obudzić niektórych z nich, ich preferencjami na poziomie podświadomym jest pozostanie w stanie uśpienia, z powodu waszej wolnej woli, nie możemy zmusić was do procesu Wzniesienia. Musimy dać wam szansę przyjść i wstąpić w waszym własnym czasie, kiedy będziecie gotowi do wstąpienia.

W międzyczasie, chcę wam powiedzieć, że stworzyłem plan, który składa się z 5 etapów wznoszenia się. Pierwszym etapem, jak wiecie, są lekcy robotnicy, lekcy wojownicy, gwiezdne nasiona, itd. To oni wykonują większość pracy w tym momencie, starają się pomóc i doprowadzić ten świat do Wzniesienia do piątego wymiaru. Chcielibyście wiedzieć co oni robią, przygotowują fundament na tej planecie poprzez duchowe oczyszczenie poprzez usunięcie wszystkich negatywnych energii i negatywnych bytów, które są tutaj teraz na Matce Gai. Wiele pracy zostało zrobione, lecz Negatywni Jedni wciąż się wkradają i próbują zakłócić naszą pracę.

Jak wspomniałem, będzie 5 etapów Wzniesienia. Pierwszy z nich, który teraz wiecie kto to będzie, potem będzie drugi, trzeci, czwarty i piąty etap, więc każdy z was będzie miał pięć szans na wznoszenie się, jeśli jesteście gotowi do wznoszenia się, jeśli nie, to pójdziecie i powtórzycie swoje życie albo na tej samej albo na innej planecie, ale będzie to planeta o gęstości 3D. Nie możemy i nie powinniśmy egzekwować na was tego procesu wbrew waszej wolnej woli, chyba że wykonaliście swoją pracę podnosząc swoje wibracje poprzez medytację i jesteście gotowi przejść przez ten proces posuwając się do przodu do Wzniesienia.

Jestem Pierwszym Twórcą i chciałbym wyrazić swoją wdzięczność wszystkim świetlnym wojownikom, którzy tak ciężko pracują i przygotowują dla nas podstawę do wejścia. Wielu z nich wykonuje całą tę pracę i nie są nawet świadomi, że są jedynymi, którzy wykonują tę pracę w tej chwili na Gai. Ci lekcy robotnicy usuwają i oczyszczają wszystkie energie, które niosą negatywy, które uniemożliwiają wam i reszcie ludzkości osiągnięcie Wzniesienia. Są oni jak małe pszczoły, które latają od kwiatu do kwiatu i przynoszą swoje światło i oczyszczają wszystkie zanieczyszczenia na swojej drodze, więc proszę o cierpliwość i zrozumienie.

 Wiem, że słyszałeś wiele razy i jesteś zmęczony słysząc o procesie, że przenosimy się do Wzniesienia i że wkrótce będziemy mieli Republikę Nesara Gesara bez zobaczenia wyników. Proszę, spójrz na cały obraz teraz i zobacz, że wprowadzenie zmian tutaj jest tak trudne i powiedziałbyś, dlaczego jest to takie trudne, ponieważ wszystko w tej trójwymiarowej gęstości jest trudne i ma wiele oporów, aby przynieść światło do tej trójwymiarowej rzeczywistości, więc proszę przyjąć do wiadomości i pomóc sobie nawzajem. Kiedy widzicie kogoś w waszym otoczeniu, kto próbuje sięgnąć po światło, pomóc mu, po prostu dać mu światło i zjednoczyć się z nim będąc na tej samej drodze, na drodze do wolności, radości, szczęścia i dobrobytu, które zostały obiecane wam dawno temu, uwierzcie mi, nadchodzi, nadchodzi już od jakiegoś czasu.

Rok 2020 pokazuje wam, jak bardzo rzeczy zmieniają się wokół was i na całym świecie. W ciągu tych kilku miesięcy, spójrzcie tylko, jak wiele wydarzeń miało miejsce. Rozumiem waszą frustrację, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie Ciemne Siły rozpoczęły zamieszki, naruszając pierwsze prawo i najważniejsze prawo we wszechświecie, odbierając komuś życie, co jest nie do przyjęcia i nigdy nie będzie akceptowane przez Prawo Uniwersalne. Nie cieszymy się, że tak się stało i pozostajemy razem z rodziną, która straciła swoją ukochaną osobę, i wyrażamy nasz smutek, że Ciemna Strona ponownie zaatakowała Ludzkość. Proszę być ostrożnym i zrozumieć, że próbują manipulować sytuacją w Ameryce i kontynuować tę rzeczywistość, tworząc chaos wokół siebie.

Najlepszym sposobem dla was jest po prostu być świadomym i pozostać w tej chwili i połączyć się ze mną poprzez swoją medytację, będziecie bezpieczni pod moją boską łaską. Jestem Pierwszym Stwórcą, chronię was i wszystkich tu na Ziemi i w Galaktyce od dłuższego czasu, moim zadaniem jest zachować wasze życie i przynieść wam radość, harmonię i pokój, który został wam odebrany wiele lat temu przez Negatywne Cywilizacje, Gadów, Draków i innych, którzy was zniewolili. Teraz nadszedł czas, abyście odzyskali swoje wspomnienia o tym, kim jesteście i cofnęli swoją wolność o krok do tyłu, nawet jeśli na początku może się wydawać, że sprawy idą bardzo wolno, ale idą do przodu. Federacja Galaktyczna na razie wykonuje wiele pracy w ukryciu i poza zasięgiem wzroku, dopóki nie nadejdzie odpowiedni moment i wtedy wszystko zostanie wam ujawnione. Będą oni odbierać i kontynuować pracę, do której zostali przydzieleni od was, od załogi naziemnej, gdy skończycie oczyszczać negatywne jednostki z tej rzeczywistości.

Jestem zawsze obecny i dostępny dla was, jeśli chcecie porozmawiać lub wyciągnąć do mnie rękę, po prostu przejdźcie do stanu medytacji i poproście o moją obecność, a ja tam będę, jestem zawsze obecny, ponieważ wy i ja jesteśmy Jedną Uniwersalną Świadomością. Wy, ja i reszta świata jesteście jednym i nigdy nie jesteśmy od siebie oddzieleni, zawsze jesteśmy razem. Jedyny czas, w którym oddzieliłeś się ode mnie to ta trójwymiarowa rzeczywistość, myślisz, że nie jesteś połączony ze mną, czuje się jak w tym mało gęstym wymiarze, ale nadal jesteś, po prostu zaufaj sobie i nie bój się kontynuować wszystkiego, co musisz zrobić, żeby kontynuować swoją duchową podróż tutaj na Terra Christa. Pozostańcie w kontakcie z centrum waszej istoty, z waszą duszą poprzez medytację, a wasza dusza będzie waszym przewodnikiem co robić i dokąd iść.

Jest mi bardzo przykro, że wy i reszta ludzkości musicie przejść przez to całe cierpienie i ból. Dałem wam wolną wolę i została ona wykorzystana przeciwko wam przez Grupy Negatywne, które wykorzystywały ją do torturowania was, zniewalania was, znęcania się nad wami i zabijania was, szczególnie małych dzieci. Każdego roku na świecie znika ponad 8 milionów dzieci. Zostały one porwane, torturowane, zabite i wykorzystane jako ofiara przez Szatańskie Grupy Pedofilskie. Nadchodzi dla nich koniec i cieszę się, że to będzie dla nich koniec. W innych przekazach wspominano, że uratowano wiele dzieci i udzielono im pomocy, aby mogły odzyskać siły i wrócić do normalnego życia, nawet jeśli w tej chwili nic nie jest dla nich normalne, ale z miłością i cierpliwością uzdrowimy i przywrócimy im życie, które straciły i oddamy wszystko, czego im brakowało w życiu.
Jestem Pierwszym Stwórcą, kocham was wszystkich i zawsze was wspieram i noszę na swoich barkach. Pytalibyście mnie jak ja noszę was na swoich barkach, to bardzo proste, gdy przechodzicie przez ciężkie czasy, nigdy nie widzicie mnie przed sobą, za sobą, ani obok was, lecz ja zawsze jestem przy was. Wiele razy pomagam wam przejść przez trudne czasy w waszym życiu i pomagam wam przejść do następnego momentu w waszym życiu, nawet jeśli mnie nie widzicie. Jesteśmy zawsze razem i nic nigdy nie oddzieli was od mojej miłości, którą mam dla was, będziemy dalej maszerować razem jako Jedna Świadomość Miłości do waszego nowego życia i rzeczywistości. Zostawicie za sobą ten trzeci wymiar i nie będziecie musieli już nigdy więcej patrzeć wstecz i pamiętać o tym całym bólu i trudnych czasach, przez które przeszliście.

Proszę was proszę, zostańcie i wykonujcie swoją pracę tutaj zgodnie z oczekiwaniami, ponieważ w tej chwili stawką jest wiele, cała Galaktyka patrzy i czeka, żeby zobaczyć czy Wzniesienie na Ziemi nastąpi. To bardzo ważne, że Proces Wzniesienia do piątego wymiaru zostanie zakończony na tej planecie, albo w przeciwnym razie Galaktyka będzie w niebezpieczeństwie, jeśli coś się stanie z Ziemią i planeta nie będzie w stanie przejść przez Proces Wzniesienia, będzie to miało bardzo negatywny wpływ na resztę Galaktyki.

Jestem wdzięczny, że jestem tu dzisiaj, aby przekazać wam moje przesłanie i wierzę w was, że wszyscy będziecie pomagać mi i pomożecie sobie przejść do nowego etapu w waszym życiu. My razem jako Jedna Uniwersalna Świadomość przyniesie nowy świat z nową Republiką Nesara Gesara i życie tutaj na Matce Ziemi nigdy nie będzie takie samo, będzie niesamowite, wszyscy będą szczęśliwi, dostatni i wszyscy będą mieli spokojne i harmonijne życie. Nie będzie już więcej strachu, cierpienia i głodu, tylko radości i szczęścia.

Jestem waszym Pierwszym Stwórcą i cieszę się, że mogłem być tu dzisiaj, aby pomóc i poprowadzić was do waszego nowego życia i do Nowego Wieku na tej planecie. Dziękuję wam, przesyłam wam wszystkim moją miłość.

» Channel: Erena Velazquez


Nie wiem dlaczego, ale moja 'WJ' kazała mi napisać coś o tym:

'Nikt nie może przewidzieć co każdy z nas zdecyduje w swoim czasie,

Stąd wniosek czy to będzie 5 czy więcej etapów finał ma być podobny.'


autor blogu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz