niedziela, 9 września 2018

Q dotarł do Polski! Rodacy! Patrioci! Mamy wspólnego wroga! Jest nim Deep State!, Cz.2


Ci, którzy żyją w alternatywnej „rzeczywistości” mają świadomość tego, że coś jest nie tak z Alexem Jones’em i Jerome Corsi. 
Alexa poznałem już lata temu, ale nie poświęcałem mu należytej uwagi ponieważ nie wzbudził on mojego zaufania. Potężny ładunek emocjonalny, który można wyczuć w każdej jego wypowiedzi nie przemawiał do mnie. Po prostu nie kupuję tego. Nie jest on dla mnie prawdziwy. Z jednej strony sprawy, które porusza są ważne, ale z drugiej strony nie do końca wiemy jakie kryje się za tym drugie dno. A to drugie dno właśnie odkrywa się przed naszymi oczami i brzmi ono – Mosad. Za Wikipedią – „Mosad, Instytut do spraw Wywiadu i Zadań Specjalnych (hebr. המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים, Ha-Mosad le-Modi’in u-le-Tafkidim Mejuchadim) – izraelska agencja wywiadowcza odpowiedzialna m.in. za gromadzenie politycznych, technicznych, gospodarczych danych wywiadowczych poza granicami kraju, formalnie utworzona 1 kwietnia 1951 jako Instytut Koordynacji. Obecną nazwę nadano w 1963.”

Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz