niedziela, 9 września 2018

Nieskończone wyrażenia, wydarzenie, Lightworkers | KejRaj


Nieskończone wyrażenia, wydarzenie, Lightworkers | KejRaj


Pozdrowienia Posiadacze lampek! 
Od serca do serca w tym momencie mówimy: 
JAM JEST KejRaj (KayRy). 

Informacje tutaj wyrażone są moją perspektywą, moim punktem widzenia. Bo cała prawda czeka w twoim sercu. Mamy nadzieję, że poczujecie nasze światło i miłość w tej wiadomości. 

Nieskończone wyrażenia 

W TYM znajduje się iskierka Źródła, która jest wiecznie wyjątkowa. Dźwięk, który nie może być wytworzony przez inny instrument, z wyjątkiem tego, że tworzy muzykę podnoszącą na duchu w synchronizacji z orkiestrą lub kolektywem. 

Tak oto jestem, aby ponownie podzielić się wyjątkowością. Pisałem wiadomości w przeszłości, ale minęło już ponad kilka miesięcy, odkąd udostępniłem aktualizację od siebie. Nadszedł czas, aby wznowić tę działalność. Mam nadzieję, że nie jest pośpiechu.


Nie ma sądu, nie ma kary, nie ma nagród. Jest tylko to, co stworzyliście. A to, co stworzyłeś, MUSISZ doświadczyć dla siebie, jest to uniwersalne prawo. Nie ma żadnych praw, żadnych krzywd, dobrych uczynków, żadnych grzechów. To, co tam jest, są po prostu nieskończonymi wyrażeniami Kreacji, zawsze w ruchu. Każde z tych wyrażeń jest tak samo godne jak inne, z których każda rozkwita we własnym boskim czasie. Teraz jest TWOJE boskie wyczucie czasu. Aby połączyć się z prawdziwym wyższym wyrazem boskiego CIEBIE. Jest przeznaczenie, ale jest też wolna wola. W tym procesie wielkich zmian, w naszym świecie jest teraz przedstawiana nie tylko jakakolwiek, ale MOŻLIWOŚĆ, by każda dusza posunęła się naprzód nie jeden, ale dziesięć kroków naprzód w swojej duchowej ewolucji.


Bez względu na twoje kontrakty, przeszłe czy nawet przyszłe predeterminacje, TWOJE życie, ta szansa, jest twoja do wzięcia.Najlepsze jest to, że nic z tego nie wymaga, nie musisz niczego zmieniać w stosunku do CIEBIE. PO PROSTU BYĆ SWOIM PRAWDZIWYM BOSKIM SAMO. Jaźń, która jest wdzięczna, gdy okazja do służby przedstawia się. Jaźń, która szanuje całe życie.Jaźń, która jest świadoma, świadoma, że ​​oddycha światłem i oddycha miłością. Jesteś wiecznym wyrazem Kreacji.Wyobraźcie sobie teraz, że jesteś CENTRUM Wszechświata i wszystko zależy od ciebie. Co wybierzesz teraz? Mówię, wybierz, zanim nadejdzie czas. 

Wydarzenie (EVENT)

Ponieważ w nadchodzących tygodniach będziemy postępować naprzód, zobaczymy dużo więcej informacji na temat tego całego procesu. W szczególności Mass Arrests, Global Currency Reset, Advanced Technology i inne, wszystko to prowadzi do The Event. Są pewne energie, bardzo potężne, które teraz będą wzrastać aż do portalu 10/10/10. Od czasu do czasu spodziewamy się, że wiele się rozwinie we wszystkich zakątkach świata, we wszystkich obszarach, zwłaszcza w sektorze rządowym i gospodarczym. 

Może się to wydawać nieco obłudne, ale wszystko to, o czym wspomniałem powyżej, takie jak aresztowania, jest trochę nieistotne z mojego punktu widzenia. Dlaczego to mówię? Mówię to, ponieważ PRAWDZIWA zmiana, zauważalna na całym świecie, zacznie się NA MOMENCIE WYDARZENIA i nie wcześniej.

Wydarzenie będzie brutalnym przebudzeniem dla ludzkości, nawet tych, którzy myślą, że wiedzą, co się dzieje, kiedy to się stanie. Zaledwie kilka dni po wydarzeniu nasi galaktyczni przyjaciele zaczną lądować. Co to znaczy? Technologia, którą mają i zapewnią nam, podtrzyma świat. Nie potrzebujemy większości rzeczy, które mamy teraz. Jedną z tych rzeczy są pieniądze. Każdy będzie miał żywność i schronienie. Tyle o resetowaniu? 

A może to będzie działać inaczej. Jeśli siłą próbujemy zatrzymać pieniądze w naszej rzeczywistości po tym wydarzeniu, utrzymamy tylko nasz świat. Jednak tak się nie stanie. Cała idea pieniędzy, służba do własnej mentalności i inne programy 3D rozpuści się szybko po wystąpieniu Wydarzenia.

To wydarzenie będzie szokiem dla wszystkich, ale niektórzy zostaną delikatnie dotknięci, podczas gdy inni zostaną odrzuceni, w dobry sposób Ta fala światła ze Źródła podąży za wami, poczujecie to, nic złego się nie stanie. Dostaniesz ogromne światło do swojej istoty, które w mgnieniu oka poruszy twoją ekspansję przez sto lat.

Lightworker 
Czy uważasz się za tego? Lightworker? Jaka jest twoja definicja, co przychodzi ci do głowy, gdy słyszysz to określenie? Osobiście, kiedy słyszę termin lightworker, pierwszą rzeczą, która pojawia się, jest medytacja.Które ostatnio zbytnio "nie robiłem". Czy jesteś na tej pozycji? Proszę teraz o szczerość. Szczerze mówiąc nie mam wymówki, po prostu nie mam ochoty medytować.


Tak potężny jak ja, tak potężny jak ja, moje myśli zmieniające moją rzeczywistość i świat, czy też powinienem mówić w chwilach bezruchu zmieniające tę rzeczywistość, trudno mi było spędzać czas w bezruchu. Radzę sobie. Codziennie jestem pełen radości i śmiechu, poruszam się tam i z powrotem, i tak dalej. Jednak wiem, że potrzebuję tych chwil ciszy i spokoju, by pozwolić mojej duszy zabłysnąć i powiedzieć kilka sylab. 

Być może nie jestem jedynym uczuciem w ten sposób? To nie jest złe uczucie, po prostu poczułem coś więcej, gdy JA ZROBIŁEM. Sądzę, że nadszedł czas, abym znowu zaczął wchodzić w siebie. Podziel się swoimi przemyśleniami w sekcji komentarzy poniżej. 

Z serca do serca, jestem KejRaj! 

Źródło: Era of Light

tłumaczenie z translatorem
Opublikowano , autor:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz