piątek, 28 września 2018

"CHRYSTUS to jest moje prawdziwe JA..." - Rafał Wereżyński © VTV


Rafał Wereżyński przedstawi wykład pt.: "PRZEBUDZENIE CHRYSTUSOWEJ ŚWIADOMOŚCI" www.przemianaumyslu.pl "Przemiana, która się wydarzyła i wydarza w moim życiu nie ma nic wspólnego ze mną. Jest dziełem łaski, która przeniknęła mój opór przed prawdą. Jak się wyrażał mój opór przed prawdą? W moim przekonaniu, że jestem odrębną tożsamością, że osobowość nazywająca się Rafał Wereżyński, wraz z całą moją historią i myślami na mój temat, to ja. Przekonanie to było tak silne, że wydawało się, że nic go nie przezwycięży. Dla Boga nie ma jednak rzeczy niemożliwych. Wystarczyła odrobina mojej chęci, by doświadczyć czegoś innego niż to, czego doświadczałem do tej pory. Wystarczyło, że z pokorą przyznałem: „nic nie wiem, nie mam pojęcia, kim jestem” i szczerze poprosiłem o pomoc. I pomoc przyszła. Pojawiło się rozwiązanie, łagodne i zadziwiające w swej prostocie."


Budowa, działanie, możliwości naszej planety i żyjących na niej cywilizacji to tematy od zawsze interesujące badacza dr Aleksandra Woźnego. 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz