czwartek, 26 stycznia 2023

Zmiana mojego głosu w sprawie zmiany

 

25 stycznia 2023 przez Steve Beckow


Film "Niezatapialni", który był niedawno pokazywany za darmo, był zestawem narzędzi do podejścia do kluczowych kwestii - tego, co nazywam vasanas - karmicznymi nasionami przyszłych działań. (1)

Zauważyłem jedno miejsce, w którym nasze podejścia się różnią. Niezatapialny kazałby nam zmienić nasze schematy myślowe. Ja dopiero od niedawna zajmuję się tym podejściem.

Poprzednio moje uprzedzenie było w kierunku po prostu obserwowania - dawania neutralnej i wolnej świadomości czemuś i pozwalania temu przejść w swoim własnym czasie, wiedząc, że świadomość się rozpuszcza.

Co prawda takie podejście jest nieco powolne w czasie kryzysu - takiego jak obecny, na przykład.

Wierzę, że wzrastające energie miłości zabiorą z nas nasze wazany, tak jak wiatr zabiera śnieżne wióry z maski samochodu. Ale ja żyję w tym ciele z dnia na dzień i żyjąc w takim tempie nie widzę, nie mogę obserwować takiego procesu. Musiałbym w tej kwestii polegać na niebiańskim lub galaktycznym świadectwie.

W moim poprzednim poglądzie zmiana powodowała wytrwałość, cytując Wernera Erharda. Ponieważ dokonujemy powierzchownych zmian - zamiast głębokiej transformacji i transmutacji - sama sytuacja przyczynowa nie znika; ona trwa.

Sposób, w jaki to ująłem kilka lat temu, jest taki, że istnieje w nas głębokie miejsce, poniżej vasany, gdzie możemy zmienić nasz głos w jakiejś sprawie i zmiana ta będzie skuteczna. Powyżej tego miejsca, w kierunku powierzchni, nasze działanie tak naprawdę się nie przyjmuje i nie działa. Nasza zmiana głosu nie dotarła do wszystkich poziomów, nie była decydująca, determinująca.

Taka zmiana głosu nastąpiła u mnie kilka lat temu, kiedy zmieniłem swój głos z pójścia dalej jak troll pod mostem lub zaangażowania się w boskie cechy i zaprzestania negatywnych zachowań.

Osiągnąłem ten głęboki, głęboki poziom dzięki tej decyzji - porzucenie negatywności i zaangażowanie, nie w doczesne przyjemności i dążenia zamiast tego, ale w same boskie cechy.

Jak powiedział Unsinkable, moje życie zmieniło się tego dnia.

Nie karmiłem się już stałą dietą z gniewu, rozczarowania i samotności.  Teraz karmiłem się stałą dietą miłości. W górę od mojego serca na wdechu i wirując wokół mojego ja, kochałem siebie.

Jak myślałem, kto inny mógłby wykonać to zadanie za mnie? I dlaczego? Moja podróż jest moją podróżą. Robię ją w twoim towarzystwie, ale robię ją też sama.

Tak więc zmiana przychodzi na bardzo głębokim poziomie, a nie z powierzchownego zaangażowania. Jeśli chcemy mówić o zmianie i przyjmować ją do naszej skrzynki narzędziowej, to musi to być z tym riderem, że zmiana głosu następuje tak głęboko, że czujemy i wiemy, że zmiana nastąpiła.

Nie tylko dobry czyn, ale faktyczna zmiana.

Przypisy

(1) URL, którego użyłem to UNSINKABLE: The Secret to Bouncing Back (The Movie) na https://event.webinarjam.com/login/27472sr3sw8yfw7yowh36qonu7. To był darmowy pokaz. Producenci będą go emitować po cenie później.

Na temat vasanas lub problemów i wzlotów, na które patrzy Unsinkable, zobacz Vasanas: Preparing For Ascension by Clearing Old Issues na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2021/07/Vasanas-Preparing-for-Ascension-R13.pdf.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz