sobota, 28 stycznia 2023

Czas na wykonanie pracy jest teraz



28 stycznia 2023 przez Steve Beckow


Refleksja....

Przyznaję, że nie wiem, czyjej wersji wydarzeń wierzyć.

Nie wiem, czyją bazą powinienem się kierować, ponieważ wszystkie źródła mają swoich zwolenników i przeciwników.

To sprawia, że rozeznanie, co na Boga dzieje się w naszym świecie na co dzień, wydaje się niemożliwe. A to osłabia moje pragnienie, by być na bieżąco z podstawowymi wydarzeniami.

Wydaje mi się, że płynę falami. Zdarza się, że zamykam drzwi świata i zaglądam do pokoju duchowego w tej chwili, mówiąc: co się tu dzieje?

A "tutaj" to żyzny grunt.  Uważam za wspaniałą synchronizację, że chaos świata zewnętrznego kontrastuje z jasnością wnętrza.

Konkretnie, krawędź, którą przesuwałem w mojej własnej pracy duchowej/wzrostowej wokół wychodzenia z kontekstu CEO, zapewniała główny impuls dla mojego wzrostu. Po Rewalu zostałem dyrektorem generalnym bardzo dużej organizacji.

Powiedziałem wcześniej, że przez całe moje życie wolałem rolę porucznika.  Pełniłem też kilka ról przewodniczących, ale wolałem grać wsparcie.

Nie jest niespodzianką, że znajdziesz mnie rozszerzającego tę preferencję i lubiącego seva lub służbę jako moją rolę w tym życiu, a rolę sługi w szczególności.  Tak jak służyłem Pawłowi, służę również Archaniołowi Michałowi. To było łatwe przejście.

Ale wszystko to wkrótce będzie musiało zostać odłożone na bok. Teraz zapisałem się do roli lidera w przedsięwzięciu finansowym/humanitarnym/filantropijnym, CEO. I aby to zrobić tylko z wcześniej ustalonymi sygnałami między nim a mną - i 2300 stronami wskazówek.

***


Przymierzanie czapki CEO przynosi bardzo wiele korzyści. Podchodzę do wydarzeń z dużo większą rozwagą. Ponieważ wkrótce stanę się odpowiedzialny za bardzo dużą organizację, muszę naprawdę szybko dorosnąć w obszarach, w których do tej pory nie byłem.

Dotyczy to również obszarów, w których nie wiem, że nie dorosłem do tej pory, które dopiero informacja zwrotna od ludzi może mi ujawnić.

Przeskakując obszary szczątkowej dziecinności i przechodząc do sedna, ta fantazja o byciu dyrektorem generalnym zapewnia sprawdzenie rzeczywistości i narzędzia, które pozwolą mi stanąć na szczycie tego, co jeszcze pozostało.

Innym zasobem jest całe życie jako dowódca wojskowy. Czerpię z tej energii również tam, gdzie jest to wskazane.

Zauważyłem, że powiedzenie "bycie dyrektorem generalnym w służbie Matki" jest tym samym, co powiedzenie "bycie dorosłym" w rozumieniu Analizy Transakcyjnej Erica Berne'a, bycie "całym i kompletnym" w rozumieniu ruchu wzrostu, bycie "zrównoważonym" w rozumieniu Kompanii Niebios.

Hmmmm.... Ta eksploracja działa dla mnie. A czas na wykonanie tej pracy jest teraz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz