piątek, 27 stycznia 2023

Zaufanie zmienia się proporcjonalnie do przebaczenia


Styczeń 27, 2023 przez Steve Beckow


Zamierzam wygłosić twierdzenie nr 10. Jak powinienem je sformułować?

Zaufanie zmienia się wprost proporcjonalnie do przebaczenia. (1)

Mówię to po tym jak cieszyłem się czytaniem od Kathleen, w którym udostępniła mi drugą możliwość przebaczenia mojemu ojcu za przemoc domową. (2) Skorzystałem z niej i cieszyłem się uwolnieniem, jakie mi to dało.

Zauważyłam, że moja pewność siebie wzrosła, powiedziałabym automatycznie, natychmiast po tym.

Było o jeden krawat mniej, który mnie obciążał.

Drugą korzyścią było to, że odczuwanie urazy nie jest dobrym uczuciem. Sprawiałam, że czułam się w nieprzyjemny sposób, co trwało dalej, niezbadane.

Trzecią korzyścią było to, że zwiększyło to również moją pewność siebie. Dało mi to okazję do sprawdzenia siebie w sprawach poruszonych przez karty.

I robiąc bilans w ten sposób - inwentarz, jak sądzę, nazywa to AA - mogłem zobaczyć postęp, jaki zrobiłem w ciągu ostatnich kilku lat.

Przepraszam. Mogłem zobaczyć wzrost wywołany przez rosnące poziomy energii miłości na planecie.  Mój wkład był prawdopodobnie nieistotny w porównaniu z energetycznym komponentem.

Przyszło mi do głowy, że wszyscy inni na planecie podlegają tym samym wzrastającym energiom miłości. Czy to możliwe, że wszyscy inni doświadczają tego samego ... co zwykłem nazywać ... "wyłanianiem się"? (3)

Czy wszyscy razem się wyłaniamy? Czy też odchodzimy? (4)

Tymczasem, tu i teraz, czuję zwiększoną pewność siebie wraz ze wzrostem mojego ilorazu przebaczenia.

Dziękuję ci, Kathleen, za tę eksplorację i możliwość.

Następny przystanek w podróży, kiedy przesuwam swoją krawędź: Zrzucenie wszelkich pretensji do bycia ofiarą, kiedy nią nie jestem.

Przypisy

(1) Inne twierdzenia można znaleźć tutaj:

(2) Pierwszym był "A Damful of Tears", Jan. 21, 2023, na stronie https://goldenageofgaia.com/2023/01/21/a-damful-of-tears/.

(3) Zobacz Emergence as a Path for Lightworkers na stronie https://goldenageofgaia.com/wp-content/uploads/2020/09/Emergence-as-a-Path-for-Lightworkers.pdf.

(4) Przewiduję, że Pierścień Ognia będzie pierwszym głównym punktem oddzielenia; Wzniesienie będzie drugim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz