czwartek, 26 stycznia 2023

Sprawy, które muszą odejść, czy to w Nowym Roku, czy nie...

 

26 stycznia 2023 przez Steve Beckow


Kolejnym elementem osobowości, z którego muszę czerpać w budowaniu, jest doświadczenie jako dowódca wojskowy wiele wieków temu.

Niektóre z tych umiejętności można wyeksportować, inne nie.

Poczucie polegania na grupie i bycia bezsilnym bez jej pomocy jest eksportowalne.

Poczucie potrzeby solidnego i stabilnego przywództwa w kierunku celu, za którym większość, jeśli nie wszyscy, mogą się opowiedzieć, jest również eksportowalne.

Gniew i wściekłość używane do osiągnięcia poziomu bojowego nie są eksportowalne. (1) Być może nadal dochodzę po tym do siebie! Ta nierozwiązana energia może być tym, co przemoc domowa w tym życiu została zaprojektowana, aby obudzić, aby rozwiązać problem.

Moja pewność siebie tylko powoli wraca. Wzięłam lanie we wczesnych latach i nie czuję się po nim w pełni wyleczona.

Do powrotu do zdrowia motywuje mnie coś, co powiedział Michael, a co może dotyczyć wielu osób. Cytat jest trochę długi - ale bardzo istotny - i przepraszam:

Archanioł Michał: Istnieje proces ekspansji i akceptacji oraz uczenia się [w toku] i dochodzenia do prawdziwej wartości i miłości siebie, a tym samym innych. Tak więc uczycie się tego procesu w trakcie jego trwania.

I duchowy poziom dojrzałości, aby zaakceptować ten proces... Ponieważ wiemy, że było wiele tantr po drodze.

Tak.

Nie denerwują nas one, ale postrzegamy je jako wskaźniki tego, gdzie ktoś jest w swojej gotowości i zdolności do przetworzenia starego, puszczenia starego i przyjęcia ekspansji nowego.

I jeśli te stare wazany, te stare podstawowe problemy, te stare uczucia braku nie są uzdrowione, wtedy nie ma gotowości do następnego kroku. (2)

A po rewalu, dla mnie następnym krokiem jest CEO.

W moim czasie zdysocjowanym (byłem zdysocjowany w wieku 7-58 lat), zauważyłem, że kiedy miałem napad złości, na krótko łączyłem się w całość i czułem się z powrotem normalnie.  (3)

Były to jedyne chwile, kiedy czułem, że mam grunt pod nogami. To sprawiło, że tantry były w moich oczach czymś pozytywnym. Wiem, do czego odnosi się Michael.

Przyjąwszy teraz na siebie kontekst CEO, nie mam już luksusu, by rzucać się w oczy. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłem, muszę znaleźć inny sposób.

Innym sposobem jest znalezienie rozwiązań, a nie przypisywanie winy. Wina jest przed złością i upadkiem.

***


Nie umknęło mojej uwadze, że równolegle toczy się proces odzyskiwania zdrowia: pierwszy to moje wyzdrowienie z przemocy domowej, a drugi to wyzdrowienie, o które prosił nas Michał, naszych anielskich zdolności. Mówi on:

AAM: Świadomość, kiedy zdecydujecie się ją uznać, oraz, nazwijmy to, anielskie zdolności, są obecne w rasie ludzkiej, w indywidualnej ludzkiej formie w tym czasie, tak że skok w Nova Being nie jest w rzeczywistości tak wielki, jak mógłby być w innych epokach. (4)

Jesteśmy gwiezdnymi nasionami, powiedział nam przed laty. Jesteśmy mistrzami, powiedział nam niedawno. A jeszcze niedawno niż to, jesteśmy aniołami.

Archanioł Michał: Wy, wszyscy, którzy słuchacie ze mną tej nocy, mówiliśmy wam i mówimy wam ponownie, jesteście mistrzami; jesteście w swoim mistrzostwie.

I jest to kwestia zaakceptowania i życia oraz objęcia tego.

Więc nie jesteście tutaj, aby być w obozie treningowym, jak to było. Jesteście tu, aby rozkwitnąć i wprowadzić całe to zrozumienie tego, kim jesteście.

Tak więc jesteście w swoim mistrzostwie. Jesteście w swoim anielskim "ja". Jesteście w swoim międzygalaktycznym ja.

Jesteście wszystkimi tymi rzeczami i jesteście mężczyzną i kobietą w formie.

I w tym zintegrowanym zrozumieniu bytu przechodzicie do tworzenia.

Pozbywacie się uczuć i przekonań o eliminacji, że "muszę wyeliminować te grzechy lub te warunki, zanim będę mógł się rozwijać."

Tak po prostu nie jest.

Uznajcie to! Uznajcie swoje panowanie! Uznajcie swój tron! Ubiegaj się o swoją władzę! Ale nigdy, nigdy nie myślcie o sobie, że jesteście mniej niż. (5)

Nie musimy eliminować tego, co uważamy za grzechy, zanim upomnimy się o naszą władzę. Musimy tylko domagać się naszej władzy.

Mam strony i strony lektur, w których omawiany jest cały temat bycia CEO.

Co więcej, w moim umyśle pojawiają się myśli o wszystkich kursach, które odbyłem przez lata i o tym, jak bardzo potrzebuję teraz dostępu do tych wszystkich informacji.

Muszę je zintegrować i przyswoić. Nie zamierzam czekać na wydarzenie zmieniające życie, zanim zrobię to w oślepiającym błysku.

Jeśli nie zrobię tego teraz, będę tego żałował później.

Przypisy

(1) Oczywiście uciekanie się do broni, aby rozwiązać swoje spory i zabijanie swoich wrogów nie są eksportowe.

(2) AAM, 10 marca 2017 r.

(3) Tantry były moim postawieniem się ojcu. Ale miały niezamierzony skutek w postaci ponownego scalenia mnie ze sobą. Psychologowie mogą chcieć zwrócić uwagę na tę ich pożyteczną stronę.

Złość może być dobra nie tylko do wyrzucenia z siebie tłumionych emocji. Może być również dobry do łączenia zdysocjowanego pacjenta z powrotem do siebie. Miejmy nadzieję że jest to już znane.

(4) Archanioł Michał w osobistym czytaniu ze Stevem Beckowem przez Lindę Dillon, 16 września 2020 r. [dalej AAM].

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz